Ik wist trouwens niet dat er zoveel driefm hooligans zijn, is dit een underground genootschap?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg treurig inderdaad. Ik mis de tijd dat de 3fm hooligans mij bovenaan stemden
De goeie ouwe tijd van Ajacied_224 en Mexicanopijper jajajaquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg treurig inderdaad. Ik mis de tijd dat de 3fm hooligans mij bovenaan stemden
quote:Op zondag 14 februari 2016 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De goeie ouwe tijd van Ajacied_224 en Mexicanopijper jajaja
*cofoxquote:
Wat doe je met mijn UI?quote:Op zondag 14 februari 2016 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Post nummer 239 wordt gemaakt door de nieuwe moderator.
Wat heb ik hier mee te maken?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht Onlogisch aan een Kramer UI te helpen.
In dat geval worden de komende dagen heel spannend voor je. Enkel door een moderator laat ik mij zoiets opleggen.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heb ik hier mee te maken?
Ik eis dat je een andere UI neemt.
Don een DM gestuurd.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In dat geval worden de komende dagen heel spannend voor je. Enkel door een moderator laat ik mij zoiets opleggen.
Ik zal er volgende week iets van zeggen voor jequote:
Dat Sierd jequote:Op zondag 14 februari 2016 20:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik zal er volgende week iets van zeggen voor je
Ik ben ook best wel een lieve jongenquote:
Laat maar lekker zoquote:Op zondag 14 februari 2016 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In dat geval worden de komende dagen heel spannend voor je. Enkel door een moderator laat ik mij zoiets opleggen.
Stijnquote:
Het staat je wel goed eerlijk gezegdquote:Op zondag 14 februari 2016 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haags bloed?quote:Op maandag 15 februari 2016 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar even serieus, er is hier maar 1 user die mod moet worden en dat ben ik. Beetje Haags bloed erin, niets mis mee!
*willen wordenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:11 schreef Rickertman96 het volgende:
Mooi om te zien hoe sommige users stiekem erg graag mod willen.
Maak deze zin eens af.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:50 schreef KingRoland het volgende:
Een stem op GGMM is een stem voor...
*mot.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:11 schreef Rickertman96 het volgende:
Mooi om te zien hoe sommige users stiekem erg graag mod willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |