Wat heb ik jou nou weer aangedaan...quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft geen verstand van voetbal te hebben om hier mod te worden.
Kijk maar naar Don.
grapje :Squote:Op donderdag 11 februari 2016 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat heb ik jou nou weer aangedaan...
Klopt, dat doe ik.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig bepaalt deze poll niet wie er mod wordt.
Mij is niets gevraagd.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Opperkleurder wil niet. Geen plichtsbesef die man.
Dan zou ik admin moeten worden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, misschien geldt voor Opper wel: ''If you can't beat them, join them''.
Mods zijn het verlengstuk van de admins in principe.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan zou ik admin moeten worden.
Het schijnt dat Danny wel een verlengstuk nodig heeft ja.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mods zijn het verlengstuk van de admins in principe.
Ik heb me er inmiddels bij neergelegd dat je binnenkort mod zult zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mods zijn het verlengstuk van de admins in principe.
Jij weet meer dan ik weet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb me er inmiddels bij neergelegd dat je binnenkort mod zult zijn.
Max, je lijkt mij wel geschikt. Mijn zegen heb je.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij hebt volledig mijn steun.
Hoewel ik het serieus ook wel wil doen
Ze zullen mijn adviezen niet in de wind slaan.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Laat de mods het lekker uitzoeken, jongens.
Wie krijgt de wind mee?quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze zullen mijn adviezen niet in de wind slaan.
VBL -Baas!quote:
EvertJan heeft ineens 56 stemmen. Gister minder dan 20.quote:
Niet eens 1 stemquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:02 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
EvertJan heeft ineens 56 stemmen. Gister minder dan 20.Something smells fishy here...
Ja, ik wist 't niet. Alleen dat GGMM en die andere rond de 20 zaten.quote:
Als we bets deden wie zou winnen zou dit een klapper geweest zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:03 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja, ik wist 't niet. Alleen dat GGMM en die andere rond de 20 zaten.
Ik ben 1x gevraagd en 1x geweigerd. Niet overdrijven.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt al zo vaak geweigerd, we dachten: we slaan 'm eens een keer over.
Wil je het?quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben 1x gevraagd en 1x geweigerd. Niet overdrijven.
Gratis slotjes zetten op tong80 topics.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hangt er van af wat het functieprofiel is en wat er tegenover staat.
Alleen dat al is zo aanlokkelijk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Gratis slotjes zetten op tong80 topics.
Taakbeschrijving: zorgen voor positiviteit in VBL (hier ben je goed in), er staat niks tegenover.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hangt er van af wat het functieprofiel is en wat er tegenover staat.
Naja er staat o.a. tegenover dat ik een scan van mijn paspoort in moet sturen. Dat zou ik niet doen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Taakbeschrijving: zorgen voor positiviteit in VBL (hier ben je goed in), er staat niks tegenover.
Maar Evertjan heeft beduidend meer stemmen dan jij dus ik denk niet dat je veel kans maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |