Ik heb niet eens een paspoortquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Naja er staat o.a. tegenover dat ik een scan van mijn paspoort in moet sturen. Dat zou ik niet doen.
doorgestuurd naar de AIVDquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een paspoort
Is dat een HOAX dan?quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een paspoort
Jij bent gewoon jelly dat je 0 stemmen hebt.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:25 schreef Sked het volgende:
Jammer dat een serieuze poll verpest wordt door een stel semi-grappige kutusers
Welke info, en waar heeft hij het voor nodig?quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel een ID kaart.
Daarvan mag je een deel van de informatie blurren.
Als ik graag stemmen had gewild had ik ook wel op mezelf kunnen stemmen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jelly dat je 0 stemmen hebt.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Evertjan blijkt ongekend populair, ik geloof heilig in de democratie dus het wordt Evertjan.
Ik heb oprecht geen idee meer.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke info, en waar heeft hij het voor nodig?
AanLOCKelijk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen dat al is zo aanlokkelijk.
Dan had je er alsnog maar 1quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik graag stemmen had gewild had ik ook wel op mezelf kunnen stemmen.
Het is niet erg moeilijk om meerdere keren te stemmenquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan had je er alsnog maar 1
.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |