Niet de kinderen, die mensen die allemaal hun gitaar stuksloegen.quote:
Ze is depressief.quote:
Het woord 'meester' is ondergewaardeerd.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een meesterklas.
Bedankt Matthijs.
Anders zie je haar niet in het donkerquote:
Zou gevaarlijk zijn om Shirma nu uit te nodigen met zoveel kleine kinderen in de studioquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:39 schreef richolio het volgende:
Giovanca is wel leuk
Die dikke die er wel eens is is kutSowieso dikke mensen
Facking irritant
Oude meneren die dingen stuk maaktenquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet de kinderen, die mensen die allemaal hun gitaar stuksloegen.
Alsof die kids die kennen.
Omdat er ALTIJD discriminatie is volgens Sylvanaquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waarom kijkt Sylvana boos. ALTIJD?
Dat is wel duidelijk na Nico z'n toespraak.quote:
Ik welquote:
Alleen maar witte kinderen aan tafel.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat is ALTIJD discriminatie is volgens Sylvana
Ik had vroeger niet zo'n lekkere kleuterjuf. Wel jammer.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:41 schreef Martinello het volgende:
Gliovanca is een leuke kleuterjuf.
Nee dat is een andere negeres.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:41 schreef tralalala het volgende:
Was Renske niet de vriend van Giovanca?
beetje dikkig wel.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:41 schreef larry_flynt het volgende:
Giovanca zou ik best doen. Mooie zwarte vrouw
Mijn kleuterjuf was gothicquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had vroeger niet zo'n lekkere kleuterjuf. Wel jammer.
Nietquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen maar witte kinderen aan tafel.
Ik ook.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:41 schreef larry_flynt het volgende:
Lasgo?quote:
xdquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:41 schreef larry_flynt het volgende:
marco roelofs dan hèquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:43 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle stopt aardappel in keel: ik was vroeger fan fan marco
Ik vind cartoonpoppetjes nooit echt lekker.quote:
Maan > Halina > Sylvanaquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:44 schreef Kroelo het volgende:
ik vind Maan het best goed als (kinder)tafeldame
Niks mis met Elsaquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind cartoonpoppetjes nooit echt lekker.
Dat lijkt me behoorlijk prikken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:45 schreef Sked het volgende:
Die jongens hebben tenslotte al de baard in de keel
Ja, maar zet 'r niet tegenover Felix, Jort en Prem.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:44 schreef Kroelo het volgende:
ik vind Maan het best goed doen als (kinder)tafeldame
Ze mag wel vaker komen ipv. Sylvana.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:46 schreef Vatta het volgende:
Die Giovanca is wel een verademing in vergelijking met Sylvana.
+1quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:47 schreef Vatta het volgende:
Zo die pianiste mag ook wel aan mijn toetsen zitten.
Van mij mag Maan in de plaats komen van Giel, zou toch fijn zijn als we daar eens vanaf komen.quote:
GMTA.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:47 schreef Vatta het volgende:
Zo die pianiste mag ook wel aan mijn toetsen zitten.
typisch dat ze ook alleen wordt vergeleken met Sylvanaquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:46 schreef Vatta het volgende:
Die Giovanca is wel een verademing in vergelijking met Sylvana.
Deze is toch echt beter...quote:
Inderdaad. Alsof we hadden moeten verwachten dat dit kroost er iets fatsoenlijks van zouden maken na een middagje studeren en nooit samen te hebben gezongen.quote:
Kids react?quote:
WAAAAAAR IIIIIIIS OOOOOOOVERquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:49 schreef Bosbeetle het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaarrrg als er iets erger is dan een zingend kind is het heel veel zingende kinderen
En goed voor moeder Aarde.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:49 schreef Mani89 het volgende:
Waren er maar geen kinderen meer op deze aarde. Dat zou mijn leven zoveel fijner maken.
Een beter milieu begint bij jezelf... daarom hoef ik geen kinderen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:49 schreef Mani89 het volgende:
Waren er maar geen kinderen meer op deze aarde. Dat zou mijn leven zoveel fijner maken.
Ik waarschijnlijk omdat niemand kinderen met me wil, maar zo erg vind ik het nog niet eens, om jouw reden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Een beter milieu begint bij jezelf... daarom hoef ik geen kinderen.
Noord koreaquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Wauw die Chinese kinderen worden pas echt goed getraind
Dat is ook een reden bij mij hoor, net als ik ziet mijn vriendin mijn vaderschap ook niet zittenquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk omdat niemand kinderen met me wil, maar zo erg vind ik het nog niet eens, om jouw reden.
http://www.dumpert.nl/med(...)moet_ik_kiezen_.htmlquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:52 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij zijn er best wel wanhopige wijven te vinden op Badoo enzo als je echt graag vader wilt worden, maar dan moet je wel genoegen nemen met een trolletje.
Of met een heel dom wijf. Daar zit Badoo sowieso vol mee.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:52 schreef DrDentz het volgende:
lgens mij zijn er best wel wanhopige wijven te vinden op Badoo enzo als je echt graag vader wilt worden, maar dan moet je wel genoegen nemen met een trolletje.
Ik weet niet mang heb er geen ervaring mee.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Of met een heel dom wijf. Daar zit Badoo sowieso vol mee.
Ik zelf ook niet, maar 2 maten van me hebben daar wel een tijdje op gezeten. Kansloos gebeuren, naar het schijnt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik weet niet mang heb er geen ervaring mee.
Zo bijzonder deed Rutte het ook niet. Kwam nogal houterig over, maar er zaten best wat leuke grappen tussen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd of ze Rutte de credits durven te geven. Normaal gesproken doen ze wel heel zuur over hem
Ik denk dat-ie wel credits krijgt, net als bij Jinek gisteravond.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd of ze Rutte de credits durven te geven. Normaal gesproken doen ze wel heel zuur over hem
Ik vond dat hij het goed deed voor iemand die niet van beroep grappenmaker is. Uiteraard waren alle grappen gescript en uitgedacht door een team professionals, maar desondanks bleef Rutte goed overeind. Dat had ik eigenlijk niet verwacht.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo bijzonder deed Rutte het ook niet. Kwam nogal houterig over, maar er zaten best wat leuke grappen tussen.
Obama vind ik persoonlijk bij dat soort zaken ook nooit echt lekker uit de verf komen. Bij een goede toespraak is het niet erg als het wat ingestudeerd overkomt, maar bij humor ligt dat toch anders.
Wat heeft hij gisteren gedaan?quote:
Dat was gisteren wel irritant ja, het leek wel een oudejaarsconference.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Dolf Jansen met zijn politieke mening die hij bij iedereen door hun strot ramt altijd...
Wat een lul is die gast zeg.
Maar het is wel duidelijk te horen dat het gisteren een goed feestje is geweest.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Matthijs heeft toch wel een stem, weer een linkse leugen van Dolf
Wat was die man erg gisteren inderdaadquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Dolf Jansen met zijn politieke mening die hij bij iedereen door hun strot ramt altijd...
Dolf is al vreselijk als hij ademtquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat was die man erg gisteren inderdaad
Mooi tochquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:11 schreef superniger het volgende:
Twan denkt dat hij Mister Bigstar is.
Die Connie Palmen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom mag die Connie Palmen altijd opdraven?
Dat gaan ze dus niet doen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:15 schreef Baszh het volgende:
Ze moeten wel even Rutte's opmerking over Matthijs laten zien.
Zware sjag sponsort de handel.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom mag die Connie Palmen altijd opdraven?
quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:23 schreef Sked het volgende:
Elke keer als ik Connie zie moet ik denken aan de 'grap' die Theo Maassen maakte over Patricia Paay
Zo ziek ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:24 schreef danos het volgende:
[..]
Denk je dan ook Hans van Mierlo er naakt bij?
Inderdaad, en niet popie gasten met rare brillen en jasjes.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:42 schreef Baszh het volgende:
Wel mooi dat er eens echte experts zitten.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Fantastische lucky
https://t.co/jobhNVpu1k
quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Fantastische lucky
https://t.co/jobhNVpu1k
Matthijs in ieder geval niet, kent niet 1 nummerquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie geeft een flikker om Kanye?
the Musical?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:10 schreef superniger het volgende:
Bij RTL Boulevard hadden ze net ook een item over Kanye West.
Vroeger vond ik hem echt tof. Maar zo rond het overlijden van zijn moeder is hij helemaal van het padje gegaan volgens mij...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het zo'n enge man he. Hij heeft best toffe dingen gedaan, maar het is zo'n walgelijk enge man.
Als persoon bedoel je? Ja vroeger nooit zoveel aandacht aan besteed, ik ken hem als persoon pas een beetje sinds het VMA incidentquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
Vroeger vond ik hem echt tof. Maar zo rond het overlijden van zijn moeder is hij helemaal van het padje gegaan volgens mij...
Ja, hij was altijd al apart, maar nu is het van een andere orde.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als persoon bedoel je? Ja vroeger nooit zoveel aandacht aan besteed, ik ken hem als persoon pas een beetje sinds het VMA incident
Dat was ook wat, als Ed Sheeran een award van Rihanna af zou pakken en zou roepen dat Taylor Swift de beste is is hij racist. Bij Kanye is dat opeens leuk.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als persoon bedoel je? Ja vroeger nooit zoveel aandacht aan besteed, ik ken hem als persoon pas een beetje sinds het VMA incident
Ik vond het wel vermakelijk dat het gebeurde maar het was natuurlijk volslagen debiel.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat was ook wat, als Ed Sheeran een award van Rihanna af zou pakken en zou roepen dat Taylor Swift de beste is is hij racist. Bij Kanye is dat opeens leuk.
Kanye was goed toen die nog normale hiphop maakte. Late Registration en Graduation zijn topplaten.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:12 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap het niet, die nummers vind ik niks aan, dan luister ik nog liever naar Bruno Mars, Uptown Funk, dat swingt, niet dat rare autotune gedoe.
Inderdaadquote:
Ik ben inderdaad ook gezellig dik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:23 schreef KolonelBroodje het volgende:
Wisten jullie dat ik op de foto sta samen met Frank Evenblij en Halina Rijn in mijn huis?Laat maar zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:23 schreef KolonelBroodje het volgende:
Wisten jullie dat ik op de foto sta samen met Frank Evenblij en Halina Rijn in mijn huis?Triootje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Jij bent de uitzondering, shredded as fuaaaark, forever mirin brah.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad ook gezellig dik.
Komt omdat de provincie te groot isquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:27 schreef rubbereend het volgende:
Ik ken niemand die een Gelders gevoel heeft
Nee.quote:
Brabant is praktisch net zo groot en bij een Brabants gevoel kan ik me veel meer iets voorstellenquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb weer zin in Fish-o-mania.
quote:
Goh boeiend, ga lekker meelopen in VBL, mieterquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou er iemand zijn die dit soort posts van Joezi leuk vindt?
Genot.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou er iemand zijn die dit soort posts van Joezi leuk vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |