WAAAAAAR IIIIIIIS OOOOOOOVERquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:49 schreef Bosbeetle het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaarrrg als er iets erger is dan een zingend kind is het heel veel zingende kinderen
En goed voor moeder Aarde.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:49 schreef Mani89 het volgende:
Waren er maar geen kinderen meer op deze aarde. Dat zou mijn leven zoveel fijner maken.
Een beter milieu begint bij jezelf... daarom hoef ik geen kinderen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:49 schreef Mani89 het volgende:
Waren er maar geen kinderen meer op deze aarde. Dat zou mijn leven zoveel fijner maken.
Ik waarschijnlijk omdat niemand kinderen met me wil, maar zo erg vind ik het nog niet eens, om jouw reden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Een beter milieu begint bij jezelf... daarom hoef ik geen kinderen.
Noord koreaquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Wauw die Chinese kinderen worden pas echt goed getraind
Dat is ook een reden bij mij hoor, net als ik ziet mijn vriendin mijn vaderschap ook niet zittenquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk omdat niemand kinderen met me wil, maar zo erg vind ik het nog niet eens, om jouw reden.
http://www.dumpert.nl/med(...)moet_ik_kiezen_.htmlquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:52 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij zijn er best wel wanhopige wijven te vinden op Badoo enzo als je echt graag vader wilt worden, maar dan moet je wel genoegen nemen met een trolletje.
Of met een heel dom wijf. Daar zit Badoo sowieso vol mee.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:52 schreef DrDentz het volgende:
lgens mij zijn er best wel wanhopige wijven te vinden op Badoo enzo als je echt graag vader wilt worden, maar dan moet je wel genoegen nemen met een trolletje.
Ik weet niet mang heb er geen ervaring mee.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Of met een heel dom wijf. Daar zit Badoo sowieso vol mee.
Ik zelf ook niet, maar 2 maten van me hebben daar wel een tijdje op gezeten. Kansloos gebeuren, naar het schijnt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik weet niet mang heb er geen ervaring mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |