Matthijs in ieder geval niet, kent niet 1 nummerquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie geeft een flikker om Kanye?
the Musical?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:10 schreef superniger het volgende:
Bij RTL Boulevard hadden ze net ook een item over Kanye West.
Vroeger vond ik hem echt tof. Maar zo rond het overlijden van zijn moeder is hij helemaal van het padje gegaan volgens mij...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het zo'n enge man he. Hij heeft best toffe dingen gedaan, maar het is zo'n walgelijk enge man.
Als persoon bedoel je? Ja vroeger nooit zoveel aandacht aan besteed, ik ken hem als persoon pas een beetje sinds het VMA incidentquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
Vroeger vond ik hem echt tof. Maar zo rond het overlijden van zijn moeder is hij helemaal van het padje gegaan volgens mij...
Ja, hij was altijd al apart, maar nu is het van een andere orde.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als persoon bedoel je? Ja vroeger nooit zoveel aandacht aan besteed, ik ken hem als persoon pas een beetje sinds het VMA incident
Dat was ook wat, als Ed Sheeran een award van Rihanna af zou pakken en zou roepen dat Taylor Swift de beste is is hij racist. Bij Kanye is dat opeens leuk.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als persoon bedoel je? Ja vroeger nooit zoveel aandacht aan besteed, ik ken hem als persoon pas een beetje sinds het VMA incident
Ik vond het wel vermakelijk dat het gebeurde maar het was natuurlijk volslagen debiel.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat was ook wat, als Ed Sheeran een award van Rihanna af zou pakken en zou roepen dat Taylor Swift de beste is is hij racist. Bij Kanye is dat opeens leuk.
Kanye was goed toen die nog normale hiphop maakte. Late Registration en Graduation zijn topplaten.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:12 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap het niet, die nummers vind ik niks aan, dan luister ik nog liever naar Bruno Mars, Uptown Funk, dat swingt, niet dat rare autotune gedoe.
Inderdaadquote:
Ik ben inderdaad ook gezellig dik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:23 schreef KolonelBroodje het volgende:
Wisten jullie dat ik op de foto sta samen met Frank Evenblij en Halina Rijn in mijn huis?Laat maar zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:23 schreef KolonelBroodje het volgende:
Wisten jullie dat ik op de foto sta samen met Frank Evenblij en Halina Rijn in mijn huis?Triootje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Jij bent de uitzondering, shredded as fuaaaark, forever mirin brah.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad ook gezellig dik.
Komt omdat de provincie te groot isquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:27 schreef rubbereend het volgende:
Ik ken niemand die een Gelders gevoel heeft
Nee.quote:
Brabant is praktisch net zo groot en bij een Brabants gevoel kan ik me veel meer iets voorstellenquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb weer zin in Fish-o-mania.
quote:
Goh boeiend, ga lekker meelopen in VBL, mieterquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou er iemand zijn die dit soort posts van Joezi leuk vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |