Leer toch eens Nederlands joh. Dit lijkt toch helemaal nergens op?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen dachten dat het een saai 0-0 ging worden.
Ja leuk, allemaal even lachenquote:Op zondag 7 februari 2016 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leer toch eens Nederlands joh. Dit lijkt toch helemaal nergens op?
Jij heb sowieso geen kijk op het spelletjequote:Op zondag 7 februari 2016 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kon vanuit die positie niet schieten en stond niemand om voor te geven.
Dat je dat niet snapt is verontrustend.
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tot nu toe ben ik positief verrast.
Goed argument.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij heb sowieso geen kijk op het spelletje
WOWquote:Op zondag 7 februari 2016 13:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het negeren gaat weer goed zie ik.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy heeft zo te zien weer iets gevonden waar hij mensen mee kan vermoeien.
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit*quote:Op zondag 7 februari 2016 13:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het negeren gaat weer goed zie ik.
Deze vertel ik je trouwens elke dag.
Klaarblijkelijk...quote:Op zondag 7 februari 2016 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Qua blijkelijk kan men hier niet echt goed spellen.
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nah het is een act. Waarom iemand blokkeren en dan elke dag over die persoon praten?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Stijn heeft Davy geblokkeerd en nu is laatstgenoemde mad of wat?
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:04 schreef Coco98 het volgende:
De seksuele spanning in dit topic is om te sneijden.
Deze topic is correct Nederlands.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:04 schreef Mani89 het volgende:
Het gaat er nogal kwaadblijkelijk aan toe in deze topic.
Ach, waarom niet?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kun je beter niet ingaan op qua blijkelijk
Tussen Davy en de SC bereikt hij een hoogtepunt.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:04 schreef Coco98 het volgende:
De seksuele spanning in dit topic is om te sneijden.
Dodelijk is wel ergens een goede term in dit gevalquote:Op zondag 7 februari 2016 13:05 schreef Kopsterk het volgende:
Wat hebben we toch een dodelijk centrum met van der Hoorn en Viergever
Ben je anders van mij gewend?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze topic is correct Nederlands.
Juiste analysequote:Op zondag 7 februari 2016 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is echt een slechte wedstrijd maar wel vermakelijk.
40-45quote:Op zondag 7 februari 2016 13:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens in welke minuut zullen ze gaan vechten?
Commentator napraten.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:06 schreef Tagliano het volgende:
Het tempo ligt wel lekker hoog moet ik zeggen
Ik loop rondjes om jou Day-vie, alleen maar rondjes, de hele middag.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als het te laat is.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel weer lucky Ajax dat die bal er precies binnenkant paal invalt. Het zal ook eens een keer niet.quote:
Al zou je Feyenoord-speler zijnde wel moeten weten dat Younes praktisch altijd naar zijn rechterbeen draait.quote:
2009 belde...quote:Op zondag 7 februari 2016 13:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tijd om weer van club te switchen derhalve.
Dat hebben ze wel!!!!1quote:Op zondag 7 februari 2016 13:06 schreef Coco98 het volgende:
Ajax mag blij zijn dat het geen rood heeft.
Mensen laten zich teveel beinvloeden door de zuurkool van Stijn. Ik had allang door dat dit een topwedstrijd zou worden.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:07 schreef onlogisch het volgende:
Wel een wedstrijdje hoor. Dit had bijna niemand verwacht denk ik.
Raar dat hij niet naar Levante - FC Barcelona kijkt.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tijd om weer van club te switchen derhalve.
Allemaal leuk dat je 1 wedstrijd leuk speelt, maar dan verliezen van een fucking ADO brengt je dan dus nergens als club zijnde.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:07 schreef onlogisch het volgende:
Wel een wedstrijdje hoor. Dit had bijna niemand verwacht denk ik.
Voordeel van zo een slechte grasmat.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wel weer lucky Ajax dat die bal er precies binnenkant paal invalt. Het zal ook eens een keer niet.
Dat doet niets af aan de schoonheid van de treffer.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al zou je Feyenoord-speler zijnde wel moeten weten dat Younes praktisch altijd naar zijn rechterbeen draait.
Ja want als die er rechtstreeks in ging dan was het klasse.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wel weer lucky Ajax dat die bal er precies binnenkant paal invalt. Het zal ook eens een keer niet.
Eens.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat doet niets af aan de schoonheid van de treffer.
Nou nou nou nou. Een beetje repsetc.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Allemaal leuk dat je 1 wedstrijd leuk speelt, maar dan verliezen van een fucking ADO brengt je dan dus nergens als club zijnde.
Wat probeer je precies met deze post te bereiken, amice?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Allemaal leuk dat je 1 wedstrijd leuk speelt, maar dan verliezen van een fucking ADO brengt je dan dus nergens als club zijnde.
Psv gaat het beter doen vanmiddag. Die hebben wel geleerd van afgelopen donderdag.quote:
Nu PSV straks nog.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax blijft maar ontsnappen
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Jij ookquote:Op zondag 7 februari 2016 13:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Eens een nepsupporter, altijd een nepsupporter
Helemaal niks. Geef alleen even aan dat je aan winnen geen fuck hebt als je daarna weer van een kut club als ADO verliest.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat probeer je precies met deze post te bereiken, amice?
Dat wordt een walk-over.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Psv gaat het beter doen vanmiddag. Die hebben wel geleerd van afgelopen donderdag.
Dat nepsupporter gelul ook.quote:
Hahahahahahahahahahaquote:Op zondag 7 februari 2016 13:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Helemaal niks. Geef alleen even aan dat je aan winnen geen fuck hebt als je daarna weer van een kut club als ADO verliest.
De Marokkaanse Narsingh.quote:
Hoho ik ben voor Ajax relaxquote:Op zondag 7 februari 2016 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha![]()
Het zit diep
Nee daarom is het heel belangrijk, dat je als Feyenoord, vanaf nu elke wedstrijd wint.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Helemaal niks. Geef alleen even aan dat je aan winnen geen fuck hebt als je daarna weer van een kut club als ADO verliest.
Bedankt.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:11 schreef GGMM het volgende:
Voor de mensen die wellicht niet weten waar dit over gaat:
FireFox is vroeger eens van club veranderd toen Ajax in een moeilijke periode zat.
Toen Ajax dat seizoen toch kampioen werd was hij weer Ajacied.
Er was ook een periode dat Stijn voor Feyenoord was. En vlak daarna was hij weer anti Feyenoord.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:11 schreef GGMM het volgende:
FireFox is vroeger eens van club veranderd toen Ajax in een moeilijke periode zat.
Of voor Feyenoord.quote:
Tagliano weet wel waar het over ging.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:11 schreef GGMM het volgende:
Joepie, Maher.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:11 schreef Coco98 het volgende:
Vermoedelijke opstelling PSV:
Zoet; Arias, Bruma, Moreno, Willems; Pröpper, Hendrix, Maher; Narsingh, De Jong, Pereiro
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tagliano weet wel waar het over ging.
Bedankt GGMMquote:Op zondag 7 februari 2016 13:11 schreef GGMM het volgende:
Firefox is dus gewoon een nep supporter.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:11 schreef GGMM het volgende:
Hallo! Doe eens aardig.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toen was Stijntje nog jongquote:Op zondag 7 februari 2016 13:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er was ook een periode dat Stijn voor Feyenoord was. En vlak daarna was hij weer anti Feyenoord.
Ajax 0-1 ADO destijds.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:11 schreef GGMM het volgende:
Deze anekdote kende ik nog nietquote:Op zondag 7 februari 2016 13:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tagliano weet wel waar het over ging.
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Firefox is dus gewoon een nep supporter.
AZ - Ajaxquote:
Hoelang zijn jullie al geen kampioen geworden?quote:
Logisch, Feyenoord speelt uit. Er zullen weinig mensen zitten vandaag.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:13 schreef Sunri5e het volgende:
Wat is het stil in dat stadion vol tokkies.
Als je een echte baas bent, zoek je even het topic op wat er destijds toe deed om je bewering kracht bij te zettenquote:Op zondag 7 februari 2016 13:11 schreef GGMM het volgende:
Zet je geluid eens aan.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:13 schreef Sunri5e het volgende:
Nee dat uitvak zit lekker vol hahahaha. Nepsupporter.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:13 schreef Sunri5e het volgende:
Feyenoord speelt dan ook uit.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:13 schreef Sunri5e het volgende:
barney.gifquote:Op zondag 7 februari 2016 13:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Logisch, Feyenoord speelt uit. Er zullen weinig mensen zitten vandaag.
quote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het na de 1-0 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
Ik ben bij deze supporter af
Als je geen newbie bent moet je dat weten.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je een echte baas bent, zoek je even het topic op wat er destijds toe deed om je bewering kracht bij te zetten
Zo'n baas ben ik niet.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je een echte baas bent, zoek je even het topic op wat er destijds toe deed om je bewering kracht bij te zetten
En toch blijven ze fan.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoelang zijn jullie al geen kampioen geworden?
Daar is GGMM best goed in.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat doet hij al sinds 2004.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat ben je op een gênante manier jezelf wijs aan het maken dat je aandacht krijgt
Heb ik al gedaan. Googelen was nog nooit zo makkelijk geweest.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo'n baas ben ik niet.
Dit lijkt me meer een klusje voor Stijn of davy.
Dit roep jij elke week. Maar zonder die laatste zin dan.quote:
En nu rukken?quote:
0-0 was een betere tussenstand geweest.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat vinden we van de tussenstand? Terecht?
Ik vind van niet.
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:15 schreef Sunri5e het volgende:
Een schande dat Ajax zelfs deze wedstrijd al niet meer uitverkocht krijgt.
Voel je je aangesproken?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:15 schreef Cavaliers het volgende:
Dit topic is elk weekend weer genieten.
Voor beter voetbal kijk je naar Barcelonaquote:Op zondag 7 februari 2016 13:15 schreef Mani89 het volgende:
Maar als Ajax van dit Feyenoord verliest ben ik ook supporter af hoor. Samen met Firefox.
Tegen een subtopper.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:15 schreef Sunri5e het volgende:
Opzich is 1-1 prima.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
0-0 was een betere tussenstand geweest.
Ben je niet meer welkom in het Feyenoord topic dat je hier weer komt posten?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:15 schreef Sunri5e het volgende:
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
Echt als Ajax supporter kots ik hiervan stelletje kkdebielen
[ afbeelding ]
voor eeuwig verbannen dat soort gastenquote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Welke ADO supporters zijn dit?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is kkdebielen?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Knopje aan, knopje uit.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
Kuyt be like: Lekker geforceerd boos worden.
Hier zul je de KNJB niet over horenquote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, de dorpsidioot hebben ze weer vrijgelaten.quote:
diep triest.. maar ja niveau ajax supporter he...quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier zul je de KNJB niet over horen
Dat soort randzaken kijk je alleen naar als je geen topsportklimaat aanhangt.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:15 schreef Sunri5e het volgende:
ik ben voor Ajax maar krijg steeds meer respect voor andere clubs. Uitfluiten van Vermeer, Seedorf en ook van een Kuyt (wat heeft die Ajax verkeerd gedaan?) Echt toon eens respect sociale zwakkelingen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:18 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
diep triest.. maar ja niveau ajax supporter he...
Sowieso is het constant uitfluiten van hem al kansloos maar dit is wel echt de overtreffende trap van triestheidquote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Haha. Een negroïde opblaaspop.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zal wel weer niet in de media komen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Kwalitatief? Nee. Vermakelijk? Zekerquote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom fluiten ze nou? Prima wedstrijd.
Vanwege het opstootje tijdens het lopen naar de kleedkamer. Wel blijven opletten graagquote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef Sunri5e het volgende:
Ah, de argumenten zijn weer op zie ik.quote:
Grapje moet kunnen toch?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit soort gedrag is natuurlijk wel goed?
Ajax meneren gaan ook wel makkelijk liggen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Blom laat het escaleren door niet op te treden tegen de doorgesnoven Feyenoorders.
Had al 1-3 moeten staan.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef Sunri5e het volgende:
Inderdaad dit is gewoon ludiek, of, satire. Dat is niet voor iedereen weggelegd.quote:
Vooral Klaassen moet eens gaan voetballen en zijn smoel houden. Die aanvoerdersband geeft hem net iets teveel vertrouwen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Blom laat het escaleren door niet op te treden tegen de doorgesnoven Feyenoorders.
Ben je nou voor Ajax of Feyenoord?quote:
Kopsterk is diehard Feyenoorder.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben je nou voor Ajax of Feyenoord?
Hij is Feyenoorder.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben je nou voor Ajax of Feyenoord?
Het is niet moeders mooiste ook.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral Klaassen moet eens gaan voetballen en zijn smoel houden. Die aanvoerdersband geeft hem net iets teveel vertrouwen.
Precies. En zo erg lijkt ie ook weer niet. Misschien bedoelen ze er wel heel iets anders mee.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Nee. Dat kan niet. Er is nog niet gezongen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er schijnt ook bommen op Rotterdam gezongen te worden. Ik eis een onderzoek en stadionverboden
Zei hij dat? Miskoop dusquote:Op zondag 7 februari 2016 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Tapia is een geweldige speler met ontzettend veel voetbal intelligentie
- Been
Stadionverbod in de Arena? Wil je nog minder publiek dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er schijnt ook bommen op Rotterdam gezongen te worden. Ik eis een onderzoek en stadionverboden
Huilen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bij ADO waren het ook maar 22 man op 15.000.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Dat kan niet. Er is nog niet gezongen.
Die fluit geluiden staan voor de bommen die vallen?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Dat kan niet. Er is nog niet gezongen.
Probeer je nou nog steeds de boel te bagatelliserenquote:Op zondag 7 februari 2016 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij ADO waren het ook maar 22 man op 15.000.
En Fox had het er de hele rust over. En frank zijn bek vol over al die supporters die niet ingrepen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij ADO waren het ook maar 22 man op 15.000.
Dat zijn de feiten.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Probeer je nou nog steeds de boel te bagatelliseren
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:28 schreef onlogisch het volgende:
In ander nieuws ; Nog maar 10 dagen met mijn Kramer UI
Dan kom je er beter vanaf dan Mani, die zijn Pereiro nog drie weken moet dragen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:28 schreef onlogisch het volgende:
In ander nieuws ; Nog maar 10 dagen met mijn Kramer UI
Ik neem later een beslissing over dit dilemma.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou je dan nog liever Enzo Knol als supporter willen hebben?
Hypocriete teringbende is het.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
En Fox had het er de hele rust over. En frank zijn bek vol over al die supporters die niet ingrepen.
Nou Frankie: nu ook de hand in eigen boezem misschien?
Vind ik ook.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:28 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Het eerste fatsoenlijke wat je hier ooit hebt gezegd.
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan kom je er beter vanaf dan Mani, die zijn Pereiro nog drie weken moet dragen.
Misschien omdat dit nog niet gezien is, zal echt wel komen hoorquote:Op zondag 7 februari 2016 13:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
En Fox had het er de hele rust over. En frank zijn bek vol over al die supporters die niet ingrepen.
Nou Frankie: nu ook de hand in eigen boezem misschien?
Boehoehoehoehoehoequote:Op zondag 7 februari 2016 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hypocriete teringbende is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |