Grapje moet kunnen toch?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit soort gedrag is natuurlijk wel goed?
Ajax meneren gaan ook wel makkelijk liggen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Blom laat het escaleren door niet op te treden tegen de doorgesnoven Feyenoorders.
Had al 1-3 moeten staan.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom fluiten ze nou? Prima wedstrijd.
Inderdaad dit is gewoon ludiek, of, satire. Dat is niet voor iedereen weggelegd.quote:
Vooral Klaassen moet eens gaan voetballen en zijn smoel houden. Die aanvoerdersband geeft hem net iets teveel vertrouwen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Blom laat het escaleren door niet op te treden tegen de doorgesnoven Feyenoorders.
Ben je nou voor Ajax of Feyenoord?quote:
Kopsterk is diehard Feyenoorder.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben je nou voor Ajax of Feyenoord?
Hij is Feyenoorder.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben je nou voor Ajax of Feyenoord?
Het is niet moeders mooiste ook.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral Klaassen moet eens gaan voetballen en zijn smoel houden. Die aanvoerdersband geeft hem net iets teveel vertrouwen.
Precies. En zo erg lijkt ie ook weer niet. Misschien bedoelen ze er wel heel iets anders mee.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
Echt als Ajax supporter kots ik hiervan stelletje kkdebielen
[ afbeelding ]
Nee. Dat kan niet. Er is nog niet gezongen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er schijnt ook bommen op Rotterdam gezongen te worden. Ik eis een onderzoek en stadionverboden
Zei hij dat? Miskoop dusquote:Op zondag 7 februari 2016 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Tapia is een geweldige speler met ontzettend veel voetbal intelligentie
- Been
Stadionverbod in de Arena? Wil je nog minder publiek dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er schijnt ook bommen op Rotterdam gezongen te worden. Ik eis een onderzoek en stadionverboden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |