quote:Op zondag 7 februari 2016 13:15 schreef Sunri5e het volgende:
Een schande dat Ajax zelfs deze wedstrijd al niet meer uitverkocht krijgt.
Voel je je aangesproken?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:15 schreef Cavaliers het volgende:
Dit topic is elk weekend weer genieten.
Voor beter voetbal kijk je naar Barcelonaquote:Op zondag 7 februari 2016 13:15 schreef Mani89 het volgende:
Maar als Ajax van dit Feyenoord verliest ben ik ook supporter af hoor. Samen met Firefox.
Tegen een subtopper.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:15 schreef Sunri5e het volgende:
Opzich is 1-1 prima.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
0-0 was een betere tussenstand geweest.
Ben je niet meer welkom in het Feyenoord topic dat je hier weer komt posten?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:15 schreef Sunri5e het volgende:
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
Echt als Ajax supporter kots ik hiervan stelletje kkdebielen
[ afbeelding ]
voor eeuwig verbannen dat soort gastenquote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Welke ADO supporters zijn dit?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is kkdebielen?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Knopje aan, knopje uit.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
Kuyt be like: Lekker geforceerd boos worden.
Hier zul je de KNJB niet over horenquote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, de dorpsidioot hebben ze weer vrijgelaten.quote:
diep triest.. maar ja niveau ajax supporter he...quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier zul je de KNJB niet over horen
Dat soort randzaken kijk je alleen naar als je geen topsportklimaat aanhangt.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:15 schreef Sunri5e het volgende:
ik ben voor Ajax maar krijg steeds meer respect voor andere clubs. Uitfluiten van Vermeer, Seedorf en ook van een Kuyt (wat heeft die Ajax verkeerd gedaan?) Echt toon eens respect sociale zwakkelingen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:18 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
diep triest.. maar ja niveau ajax supporter he...
Sowieso is het constant uitfluiten van hem al kansloos maar dit is wel echt de overtreffende trap van triestheidquote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Haha. Een negroïde opblaaspop.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zal wel weer niet in de media komen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Kwalitatief? Nee. Vermakelijk? Zekerquote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom fluiten ze nou? Prima wedstrijd.
Vanwege het opstootje tijdens het lopen naar de kleedkamer. Wel blijven opletten graagquote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef Sunri5e het volgende:
Ah, de argumenten zijn weer op zie ik.quote:
Grapje moet kunnen toch?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit soort gedrag is natuurlijk wel goed?
Ajax meneren gaan ook wel makkelijk liggen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Blom laat het escaleren door niet op te treden tegen de doorgesnoven Feyenoorders.
Had al 1-3 moeten staan.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef Sunri5e het volgende:
Inderdaad dit is gewoon ludiek, of, satire. Dat is niet voor iedereen weggelegd.quote:
Vooral Klaassen moet eens gaan voetballen en zijn smoel houden. Die aanvoerdersband geeft hem net iets teveel vertrouwen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Blom laat het escaleren door niet op te treden tegen de doorgesnoven Feyenoorders.
Ben je nou voor Ajax of Feyenoord?quote:
Kopsterk is diehard Feyenoorder.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben je nou voor Ajax of Feyenoord?
Hij is Feyenoorder.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben je nou voor Ajax of Feyenoord?
Het is niet moeders mooiste ook.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral Klaassen moet eens gaan voetballen en zijn smoel houden. Die aanvoerdersband geeft hem net iets teveel vertrouwen.
Precies. En zo erg lijkt ie ook weer niet. Misschien bedoelen ze er wel heel iets anders mee.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Nee. Dat kan niet. Er is nog niet gezongen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er schijnt ook bommen op Rotterdam gezongen te worden. Ik eis een onderzoek en stadionverboden
Zei hij dat? Miskoop dusquote:Op zondag 7 februari 2016 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Tapia is een geweldige speler met ontzettend veel voetbal intelligentie
- Been
Stadionverbod in de Arena? Wil je nog minder publiek dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er schijnt ook bommen op Rotterdam gezongen te worden. Ik eis een onderzoek en stadionverboden
Huilen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bij ADO waren het ook maar 22 man op 15.000.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Dat kan niet. Er is nog niet gezongen.
Die fluit geluiden staan voor de bommen die vallen?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Dat kan niet. Er is nog niet gezongen.
Probeer je nou nog steeds de boel te bagatelliserenquote:Op zondag 7 februari 2016 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij ADO waren het ook maar 22 man op 15.000.
En Fox had het er de hele rust over. En frank zijn bek vol over al die supporters die niet ingrepen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij ADO waren het ook maar 22 man op 15.000.
Dat zijn de feiten.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Probeer je nou nog steeds de boel te bagatelliseren
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:28 schreef onlogisch het volgende:
In ander nieuws ; Nog maar 10 dagen met mijn Kramer UI
Dan kom je er beter vanaf dan Mani, die zijn Pereiro nog drie weken moet dragen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:28 schreef onlogisch het volgende:
In ander nieuws ; Nog maar 10 dagen met mijn Kramer UI
Ik neem later een beslissing over dit dilemma.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou je dan nog liever Enzo Knol als supporter willen hebben?
Hypocriete teringbende is het.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
En Fox had het er de hele rust over. En frank zijn bek vol over al die supporters die niet ingrepen.
Nou Frankie: nu ook de hand in eigen boezem misschien?
Vind ik ook.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:28 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Het eerste fatsoenlijke wat je hier ooit hebt gezegd.
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan kom je er beter vanaf dan Mani, die zijn Pereiro nog drie weken moet dragen.
Misschien omdat dit nog niet gezien is, zal echt wel komen hoorquote:Op zondag 7 februari 2016 13:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
En Fox had het er de hele rust over. En frank zijn bek vol over al die supporters die niet ingrepen.
Nou Frankie: nu ook de hand in eigen boezem misschien?
Boehoehoehoehoehoequote:Op zondag 7 februari 2016 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hypocriete teringbende is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |