Knopje aan, knopje uit.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
Kuyt be like: Lekker geforceerd boos worden.
Hier zul je de KNJB niet over horenquote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
Echt als Ajax supporter kots ik hiervan stelletje kkdebielen
[ afbeelding ]
Ah, de dorpsidioot hebben ze weer vrijgelaten.quote:
diep triest.. maar ja niveau ajax supporter he...quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier zul je de KNJB niet over horen
Dat soort randzaken kijk je alleen naar als je geen topsportklimaat aanhangt.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:15 schreef Sunri5e het volgende:
Een schande dat Ajax zelfs deze wedstrijd al niet meer uitverkocht krijgt.
ik ben voor Ajax maar krijg steeds meer respect voor andere clubs. Uitfluiten van Vermeer, Seedorf en ook van een Kuyt (wat heeft die Ajax verkeerd gedaan?) Echt toon eens respect sociale zwakkelingen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:18 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
diep triest.. maar ja niveau ajax supporter he...
Sowieso is het constant uitfluiten van hem al kansloos maar dit is wel echt de overtreffende trap van triestheidquote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Haha. Een negroïde opblaaspop.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zal wel weer niet in de media komen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Kwalitatief? Nee. Vermakelijk? Zekerquote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom fluiten ze nou? Prima wedstrijd.
Vanwege het opstootje tijdens het lopen naar de kleedkamer. Wel blijven opletten graagquote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom fluiten ze nou? Prima wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |