Leer toch eens Nederlands joh. Dit lijkt toch helemaal nergens op?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen dachten dat het een saai 0-0 ging worden.
Ja leuk, allemaal even lachenquote:Op zondag 7 februari 2016 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leer toch eens Nederlands joh. Dit lijkt toch helemaal nergens op?
Jij heb sowieso geen kijk op het spelletjequote:Op zondag 7 februari 2016 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kon vanuit die positie niet schieten en stond niemand om voor te geven.
Dat je dat niet snapt is verontrustend.
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tot nu toe ben ik positief verrast.
Goed argument.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij heb sowieso geen kijk op het spelletje
WOWquote:Op zondag 7 februari 2016 13:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het negeren gaat weer goed zie ik.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy heeft zo te zien weer iets gevonden waar hij mensen mee kan vermoeien.
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit*quote:Op zondag 7 februari 2016 13:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het negeren gaat weer goed zie ik.
Deze vertel ik je trouwens elke dag.
Klaarblijkelijk...quote:Op zondag 7 februari 2016 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Qua blijkelijk kan men hier niet echt goed spellen.
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nah het is een act. Waarom iemand blokkeren en dan elke dag over die persoon praten?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Stijn heeft Davy geblokkeerd en nu is laatstgenoemde mad of wat?
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:04 schreef Coco98 het volgende:
De seksuele spanning in dit topic is om te sneijden.
Deze topic is correct Nederlands.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:04 schreef Mani89 het volgende:
Het gaat er nogal kwaadblijkelijk aan toe in deze topic.
Ach, waarom niet?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kun je beter niet ingaan op qua blijkelijk
Tussen Davy en de SC bereikt hij een hoogtepunt.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:04 schreef Coco98 het volgende:
De seksuele spanning in dit topic is om te sneijden.
Dodelijk is wel ergens een goede term in dit gevalquote:Op zondag 7 februari 2016 13:05 schreef Kopsterk het volgende:
Wat hebben we toch een dodelijk centrum met van der Hoorn en Viergever
Ben je anders van mij gewend?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze topic is correct Nederlands.
Juiste analysequote:Op zondag 7 februari 2016 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is echt een slechte wedstrijd maar wel vermakelijk.
40-45quote:Op zondag 7 februari 2016 13:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens in welke minuut zullen ze gaan vechten?
Commentator napraten.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:06 schreef Tagliano het volgende:
Het tempo ligt wel lekker hoog moet ik zeggen
Ik loop rondjes om jou Day-vie, alleen maar rondjes, de hele middag.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als het te laat is.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel weer lucky Ajax dat die bal er precies binnenkant paal invalt. Het zal ook eens een keer niet.quote:
Al zou je Feyenoord-speler zijnde wel moeten weten dat Younes praktisch altijd naar zijn rechterbeen draait.quote:
2009 belde...quote:Op zondag 7 februari 2016 13:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tijd om weer van club te switchen derhalve.
Dat hebben ze wel!!!!1quote:Op zondag 7 februari 2016 13:06 schreef Coco98 het volgende:
Ajax mag blij zijn dat het geen rood heeft.
Mensen laten zich teveel beinvloeden door de zuurkool van Stijn. Ik had allang door dat dit een topwedstrijd zou worden.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:07 schreef onlogisch het volgende:
Wel een wedstrijdje hoor. Dit had bijna niemand verwacht denk ik.
Raar dat hij niet naar Levante - FC Barcelona kijkt.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tijd om weer van club te switchen derhalve.
Allemaal leuk dat je 1 wedstrijd leuk speelt, maar dan verliezen van een fucking ADO brengt je dan dus nergens als club zijnde.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:07 schreef onlogisch het volgende:
Wel een wedstrijdje hoor. Dit had bijna niemand verwacht denk ik.
Voordeel van zo een slechte grasmat.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wel weer lucky Ajax dat die bal er precies binnenkant paal invalt. Het zal ook eens een keer niet.
Dat doet niets af aan de schoonheid van de treffer.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al zou je Feyenoord-speler zijnde wel moeten weten dat Younes praktisch altijd naar zijn rechterbeen draait.
Ja want als die er rechtstreeks in ging dan was het klasse.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wel weer lucky Ajax dat die bal er precies binnenkant paal invalt. Het zal ook eens een keer niet.
Eens.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat doet niets af aan de schoonheid van de treffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |