Deze anekdote kende ik nog nietquote:Op zondag 7 februari 2016 13:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tagliano weet wel waar het over ging.
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Firefox is dus gewoon een nep supporter.
AZ - Ajaxquote:
Hoelang zijn jullie al geen kampioen geworden?quote:
Logisch, Feyenoord speelt uit. Er zullen weinig mensen zitten vandaag.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:13 schreef Sunri5e het volgende:
Wat is het stil in dat stadion vol tokkies.
Als je een echte baas bent, zoek je even het topic op wat er destijds toe deed om je bewering kracht bij te zettenquote:Op zondag 7 februari 2016 13:11 schreef GGMM het volgende:
Voor de mensen die wellicht niet weten waar dit over gaat:
FireFox is vroeger eens van club veranderd toen Ajax in een moeilijke periode zat.
Toen Ajax dat seizoen toch kampioen werd was hij weer Ajacied.
Zet je geluid eens aan.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:13 schreef Sunri5e het volgende:
Nee dat uitvak zit lekker vol hahahaha. Nepsupporter.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:13 schreef Sunri5e het volgende:
Feyenoord speelt dan ook uit.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:13 schreef Sunri5e het volgende:
barney.gifquote:Op zondag 7 februari 2016 13:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Logisch, Feyenoord speelt uit. Er zullen weinig mensen zitten vandaag.
quote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het na de 1-0 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
Ik ben bij deze supporter af
Als je geen newbie bent moet je dat weten.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je een echte baas bent, zoek je even het topic op wat er destijds toe deed om je bewering kracht bij te zetten
Zo'n baas ben ik niet.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je een echte baas bent, zoek je even het topic op wat er destijds toe deed om je bewering kracht bij te zetten
En toch blijven ze fan.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoelang zijn jullie al geen kampioen geworden?
Daar is GGMM best goed in.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat doet hij al sinds 2004.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat ben je op een gênante manier jezelf wijs aan het maken dat je aandacht krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |