quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben alvast blij met mijn nieuwe koelkast.
Dat ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met de groeten van Roland "DrankA" Scholten.
Hopelijk gaat Chelsea - United een hoop spektakel opleveren.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben heel erg overtuigd van een 0-0. Al is het leuke dat het werkelijk voor elke kijker morgen alleen maar kan meevallen qua niveau.
Nee joh. Op zijn minst één gigantisch verdedigende blunder geboren uit iets teveel enthousiasme.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben heel erg overtuigd van een 0-0. Al is het leuke dat het werkelijk voor elke kijker morgen alleen maar kan meevallen qua niveau.
Heel Den Haag werd mad.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik dacht even dat er een strafschop werd gegeven maar het was een aanvallende fout
Ik ga voor Utrecht - PSV. Dat lijkt mij een veel boeiendere clash dan een duel tussen ploegen die in de Sahara van de Premier League verstrengeld zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Chelsea - United een hoop spektakel opleveren.
Kijk die Wormgoor weer danquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heel Den Haag werd mad.
Over tokkies gesprokenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk die Wormgoor weer dan____!
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga voor Utrecht - PSV. Dat lijkt mij een veel boeiendere clash dan een duel tussen ploegen die in de Sahara van de Premier League verstrengeld zijn.
United speelde midweeks uit-ste-kend.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga voor Utrecht - PSV. Dat lijkt mij een veel boeiendere clash dan een duel tussen ploegen die in de Sahara van de Premier League verstrengeld zijn.
Ik snap de grapquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
die wordt niet makkelijk geklopt xddddddd
0-0.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
United speelde midweeks uit-ste-kend.
Ik zou dit dan weer kunnen downplayen met ''one swallow does not make summer'' maar wie weet.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Van Gaal teams hebben altijd een punt waarop het zo opeens gaat draaien en ze echt vertrokken zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou dit dan weer kunnen downplayen met ''one swallow does not make summer'' maar wie weet.
Oh ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
ok doeiquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga er vandoor jongens. Morgen om 12.30 zal ik weer inchecken.
Fijne avond!
Dus? Everton heeft ook een prima ploeg. Met Funes Mori, die zomaar naar Barcelona kan.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja.
Stoke verloor vandaag ook met 0-3 van Everton
Om het in perspectief te zien
Ik dacht dat Stoke zo'n enorm geweldige ploeg was, met superleuk voetbal.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja.
Stoke verloor vandaag ook met 0-3 van Everton
Om het in perspectief te zien
Leuk voetballende ploegen kunnen niet altijd terugschakelen als het even niet loopt. En dan volgen de zeperds.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik dacht dat Stoke zo'n enorm geweldige ploeg was, met superleuk voetbal.
Nederlandse competitie.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens toch, Uvini maakte net 1-1 voor Twente.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat het wel goed met je?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb al sinds vorige week zaterdag geen koffie meer op.
RETTEKETET!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik dacht: Eens kijken wat er vanavond allemaal voor leuke wedstrijden op tv zijn.
Alleen maar butwedstrijden dus.
Assist van Ziyech?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Tweede helft tussen Ado - Roda was oprecht leuk, zeker de slotfase.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik dacht: Eens kijken wat er vanavond allemaal voor leuke wedstrijden op tv zijn.
Alleen maar butwedstrijden dus.
Vooralsnog leef ik nog.quote:
De koelkast komt jouw kant op.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Assist van Ziyech?
[..]
Tweede helft tussen Ado - Roda was oprecht leuk, zeker de slotfase.
There goes it not about!quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De koelkast komt jouw kant op.
geglimlachtquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een extra Marsman plaatje gestolen van WZV uit dank.
Toch maar wel, wordt moeizaam maar je moet wat voor je club overhebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij gaat morgen ook niet naar Ajax - Feyenoord kijken begrijp ik?
Snap jij nou waarom GGMM zo'n fan van de Eretribune is.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:39 schreef Pascalus het volgende:
Ik kijk honderd keer liever naar Gertjan en die snotaap dan naar de Eretribune, wat een aids is dat zeg.
Shirtje ook expres wat omhoog doen, om die vol gekalkte bovenarm te kunnen showen. Zak in elkaar, Glenn.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
Whahahaha, Glenn Helder? Wat een fiasco.
Ronald is prima, Van Halst kan ik ook nog wel pruimen, maar de extra gasten slaan meestal helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap jij nou waarom GGMM zo'n fan van de Eretribune is.
Glenn heeft meer te melden dan jijquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Shirtje ook expres wat omhoog doen, om die vol gekalkte bovenarm te kunnen showen. Zak in elkaar, Glenn.
Type Andy, maar dan nog minder inhoud in zijn hersenpan. (iets wat ik tot voor kort niet voor mogelijk had geacht)quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Shirtje ook expres wat omhoog doen, om die vol gekalkte bovenarm te kunnen showen. Zak in elkaar, Glenn.
Heel wat trouwe fans uit regio die al járen een seizoenskaart hebben hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heeft AZ ooit een fatsoenlijke achterban gehad eigenlijk?
Er zijn twee veel leukere wedstrijden bezig joh, smeerkees.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heracles - Zwolle? Kut, dan moet ik echt gaan kijken.
Mega Drivequote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
Is het nou Frank of Ronald op de cover van Fifa 96?
[ afbeelding ]
Ik val maar wat graag inslaap als ik heel eerlijk ben.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn twee veel leukere wedstrijden bezig joh, smeerkees.
Uh, heel grappig jaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer dan? Ga bloemen kopen met Valentijn voor je vriendje.
Ronald.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
Is het nou Frank of Ronald op de cover van Fifa 96?
[ afbeelding ]
Evert maakt van iedere wedstrijd een genotspot.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn twee veel leukere wedstrijden bezig joh, smeerkees.
Dan had Ajax v Feyenoord beter om 22:00 gespeeld kunnen worden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik val maar wat graag inslaap als ik heel eerlijk ben.
Frank volgens mij haha. Denk de laatste keer dat er een verdediger op de cover van FIFA stond. (of telt Carlos ook als verdediger?)quote:
Iedereen. Maar Glenn wordt in tegenstelling tot Zipportal niet door heel het forum uitgekotst.quote:
Is Ronald met Jason McAteer.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Frank volgens mij haha. Denk de laatste keer dat er een verdediger op de cover van FIFA stond. (of telt Carlos ook als verdediger?)
Het schijnt dat volgend seizoen Ard van Peppen op de cover staat.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Frank volgens mij haha. Denk de laatste keer dat er een verdediger op de cover van FIFA stond. (of telt Carlos ook als verdediger?)
Erg jammer dat FOK dat soort zwakzinnigen een podium geeftquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Iedereen. Maar Glenn wordt in tegenstelling tot Zipportal niet door heel het forum uitgekotst.
Met het kapsel van een achtergrondzangeres bij Marvin Gayequote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:48 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het schijnt dat volgend seizoen Ard van Peppen op de cover staat.
Het begint nu wel hoor. Dat verouderen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:48 schreef Maartenfr12 het volgende:
Frank is ook helemaal niets veranderd eigenlijk de laatste 12 jaar.
[ afbeelding ]
Ik vind je geaardheid verder geen probleem hoor. Zolang je maar gelukkig met je vriend bentquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Erg jammer dat FOK dat soort zwakzinnigen een podium geeft
Ik ben singlequote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind je geaardheid verder geen probleem hoor. Zolang je maar gelukkig met je vriend bent
Hmja, vind het eigenlijk wel meevallen. Het verschil tussen 2000 en 2004 is groter dan tussen 2004 en 2016. Gek eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het begint nu wel hoor. Dat verouderen.
Helaas geen kiss camquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Az- Vitesse is zo boeiend dat de cameraman besluit ons een stelletje van middelbare leeftijd te laten zien met een gedeeld zakje chips. Wat lief![]()
![]()
Tijd voor een fuck-cam. Hoef ik niet naar chaturbate te zappen.quote:
Het kan nooit lang meer duren voordat de veramerikaansing van de sport ook hier dusdanig doorzet.quote:
Jij wilt stelletjes van middelbare leeftijd zien neuken?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tijd voor een fuck-cam. Hoef ik niet naar chaturbate te zappen.
Is het zo erg bij die voetbalwedstrijden?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij wilt stelletjes van middelbare leeftijd zien neuken?
Mensen die daarop nee zeggen moeten opgenomen wordenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Stelling: het voetbal gaat aan de zekerheidjesdrang bij trainers qua amusementswaarde sneller omlaag.
Realistisch voetbal noemen we datquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Stelling: het voetbal gaat aan de zekerheidjesdrang bij trainers qua amusementswaarde sneller omlaag.
Stelling: Attractiviteit is nodeloos als je het materiaal niet hebt om ermee te presteren.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Topcoachquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ron JansGewoon geen verdedigers meer achter de hand hebben
![]()
Attractiviteit is relatief. Henk de Jong speelt ook met een paar houten klazen zeer aanvallend voetbal.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stelling: Attractiviteit is nodeloos als je het materiaal niet hebt om ermee te presteren.
Ten eerste heb ik nog nooit genoten van Cambuur. Ten tweede, dat is zijn fout. De Graafschap is niet voor niks tot 2 punten genaderd.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Attractiviteit is relatief. Henk de Jong speelt ook met een paar houten klazen zeer aanvallend voetbal.
Er is nog niets verloren.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heeft een grote gok gemaakt en deze verloren, dom.
PEC heeft een verrekt kleine selectie, qua verdediging is het al helemaal ruk en nu heb je gewoon geen degelijke eerste elftal verdedigers. Om te janken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Er is nog niets verloren.
Vind Ron Jans wel een enorme kwal trouwens, interviews met hem zijn vrij vreselijk.
Maar jij bent niet objectief wat betreft Cambuur.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik nog nooit genoten van Cambuur. Ten tweede, dat is zijn fout. De Graafschap is niet voor niks tot 2 punten genaderd.
Haha, das waar. Maar jullie hebben de lat in 3 jaar tijd ook wel heel hoog gelet voor jezelf. Het is nog steeds maar PEC Zwolle hequote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
PEC heeft een verrekt kleine selectie, qua verdediging is het al helemaal ruk en nu heb je gewoon geen degelijke eerste elftal verdedigers. Om te janken.
We gaan niet degraderen, dat is het enige positieve op dit moment. Spel is zwak, spelers zijn matig(we hebben verdomme een dikke van de zondag amateurs in de spits, Veldwijk). Het is om te janken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha, das waar. Maar jullie hebben de lat in 3 jaar tijd ook wel heel hoog gelet voor jezelf. Het is nog steeds maar PEC Zwolle he
De enige twee creatieve spelers zijn mank.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
We gaan niet degraderen, dat is het enige positieve op dit moment. Spel is zwak, spelers zijn matig(we hebben verdomme een dikke van de zondag amateurs in de spits, Veldwijk). Het is om te janken.
Veldwijk is wel een kneus ja. Zag er eerst nog wel iets in, maar uiteindelijk bleek het echt een dooie te zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
We gaan niet degraderen, dat is het enige positieve op dit moment. Spel is zwak, spelers zijn matig(we hebben verdomme een dikke van de zondag amateurs in de spits, Veldwijk). Het is om te janken.
Je bent je middenveld kwijt(Saymak rip tot volgend seizoen en Drost is weg) en je beste vleugelspeler(Karagounis) heeft een Saymakje gedaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige twee creatieve spelers zijn mank.
Ik vind het zielig voor Drost dat hij nu onder Van de Looi speelt. Hopelijk krijgt hij wel een kans onder Streppel of de andere nieuwe.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Je bent je middenveld kwijt(Saymak rip tot volgend seizoen en Drost is weg) en je beste vleugelspeler(Karagounis) heeft een Saymakje gedaan.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij bent niet objectief wat betreft Cambuur.
In onze competitie zijn maar weinig echt origineel denkende trainers. Het is zekerheidjes opbouwen of positiespel spelen zonder directe acties.
Objectief of niet je kunt moeilijk ontkennen dat je enkel je eigen graf graaft als je ten aanval trekt zonder het juiste materiaal. Juist Cambuur is daar het bewijs voor.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij bent niet objectief wat betreft Cambuur.
In onze competitie zijn maar weinig echt origineel denkende trainers. Het is zekerheidjes opbouwen of positiespel spelen zonder directe acties.
Hopelijk naar PSVquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Janssen gaat volgend seizoen naar Ajax nv
Drost had lekker moeten blijven maar hij was niet tegen te houden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor Drost dat hij nu onder Van de Looi speelt. Hopelijk krijgt hij wel een kans onder Streppel of de andere nieuwe.
Zie ik absoluut niet in hem.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
YES YES YES! Janssen is dus echt de enige speler waar ik een nieuwe Nederlandse topspits in zie. Genieten.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
YES YES YES! Janssen is dus echt de enige speler waar ik een nieuwe Nederlandse topspits in zie. Genieten.
Valt me vooral op tegen wat voor kneuzen van verdedigers hij zijn goals maakt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
Valt het niemand op hoe ongelofelijk tweebenig die Janssen is? Deze maakt hij met rechts, maar die prachtige krul tegen Feyenoord maakte hij weer met links.
Wat een aardig bericht.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, jij hebt meer dan 3 hersencellen.
Waarom niet? Hij is volmaakt tweebenig, kan aardig koppen en scoort zowel hele fraaie goals als echte spitsengoals.quote:
Volmaakt nog welquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is volmaakt tweebenig, kan aardig koppen en scoort zowel hele fraaie goals als echte spitsengoals.
Heeft dus alles wat een spits moet hebben.
Teringquote:
Probeer het in perspectief te zien. De Jong is volhardend en blijft geloven in zijn spelopvatting. Als hij een hogere ploeg traint of met betere spelers, zal hij opeens meer lofprijzingen krijgen. Dat zijn tactiek met Cambuur een Pyrrhus-gevalletje is, laten we dan even buiten beschouwing. Maar dat is dus juist wat we missen. Nu worden er allerlei trainers opgeleid bij de KNVB die zich alleen maar bezighouden met een ding: zekerheid in de achterhoede. Dan krijg je automatisch het voetbal te zien wat er nu bij Ajax of FC Groningen is. Doordat die zekerheidsdrang zo hoog is, gaat het ten koste van de aanvallende intentie.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Objectief of niet je kunt moeilijk ontkennen dat je enkel je eigen graf graaft als je ten aanval trekt zonder het juiste materiaal. Juist Cambuur is daar het bewijs voor.
Ga je gangquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kan zo honderd spitsen noemen die beter zijn dan Janssen en ook relatief haalbaar zijn.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kan zo honderd spitsen noemen die beter zijn dan Janssen en ook relatief haalbaar zijn.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Valt me vooral op tegen wat voor kneuzen van verdedigers hij zijn goals maakt.
Een trainer is er om het beste uit zijn materiaal te halen en als het even kan beter te maken. Als je dan uit principes je eigen plan blijft trekken en iets nastreeft wat je graag zou willen zien en niet iets wat haalbaar is dan ben je gewoon een zwakke trainer.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probeer het in perspectief te zien. De Jong is volhardend en blijft geloven in zijn spelopvatting. Als hij een hogere ploeg traint of met betere spelers, zal hij opeens meer lofprijzingen krijgen. Dat zijn tactiek een Pyrrhus-gevalletje is, laten we dan even buiten beschouwing. Maar dat is dus juist wat we missen. Nu worden er allerlei trainers opgeleid bij de KNVB die zich alleen maar bezighouden met een ding: zekerheid in de achterhoede. Dan krijg je automatisch het voetbal te zien wat er nu bij Ajax of FC Groningen is. Doordat die zekerheidsdrang zo hoog is, gaat het ten koste van de aanvallende intentie.
Die gaat inderdaad even van de nummer 6 in Spanje naar Nederlandquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:11 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie Iñaki wel graag komen als opvolger van de Jong.
Als PSV een beetje slim is kopen ze die Janssen gewoon hoor. Gaat het echt maken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die gaat inderdaad even van de nummer 6 in Spanje naar Nederland
Guardado ging van de nummer 4 in Spanje naar PSV.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die gaat inderdaad even van de nummer 6 in Spanje naar Nederland
Eens, samen met Locadia laten concurreren. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als PSV een beetje slim is kopen ze die Janssen gewoon hoor. Gaat het echt maken.
OOOOOOOOOOHHquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Guardado ging van de nummer 4 in Spanje naar PSV.
Guardado was al verhuurd aan Bayer Leverkusen omdat ze het niet meer in hem zagen zitten. Heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Guardado ging van de nummer 4 in Spanje naar PSV.
Jij stampt graag je hele club vol met middelmaat.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eens, samen met Locadia laten concurreren. Niets mis mee.
3 van de 4 spitsen die jij noemt waren pure intikkerspitsen, alleen in Finnbogasson zag ik wat meer. Die heeft het inderdaad nog niet waargemaakt. Maar geen van de namen die jij noemt waren zo compleet als Janssen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:13 schreef Kopsterk het volgende:
Janssen heeft er net zoveel inliggen als Santos. In een competitie waar de topscorers structureel falen in het buitenland. Leven Vleminckx, Finnbogasson, Uth, Malki enz enz nog?
Jij kunt enkel onrealistische opties noemen. Gewoon een prima spits die Janssen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij stampt graag je hele club vol met middelmaat.
Facts only.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Guardado was al verhuurd aan Bayer Leverkusen omdat ze het niet meer in hem zagen zitten. Heel ander verhaal.
Het is Arnold fucking Kruiswijkquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]Maakt door een zeer fraaie individuele actie een geweldige goal, maar natuurlijk is het weer superslecht verdedigd.
Alvesquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
3 van de 4 spitsen die jij noemt waren pure intikkerspitsen, alleen in Finnbogasson zag ik wat meer. Die heeft het inderdaad nog niet waargemaakt. Maar geen van de namen die jij noemt waren zo compleet als Janssen.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb één naam genoemd, zij het cynisch. Jij chargeert graag, merk ik.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij kunt enkel onrealistische opties noemen. Gewoon een prima spits die Janssen.
Ik begrijp het cynisme van veel mensen wel hoor, ben meestal ook cynisch als mensen weer aankomen met een 'toptalent'. Maar Janssen is top, daar zit nog heel veel meer in.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je zou er 100 kunnen noemen. Tot nu toe lees ik enkel 1 onrealistische en 0 realistische.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb één naam genoemd, zij het cynisch. Jij chargeert graag, merk ik.
Ik vind niet per se dat je een slechtere trainer bent als je in je eigen filosofie blijft geloven. Misschien heeft het ook gewoon met een stukje oriëntatie en al die dingen te maken. Het perfecte voorbeeld daarvan is Guardiola. Die heeft zoveel leermeesters en mensen om zich heen gehad in zijn carriere en met zoveel mensen uren of dagen gepraat over voetbal en dat is misschien wel iets wat meer trainers moeten hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een trainer is er om het beste uit zijn materiaal te halen en als het even kan beter te maken. Als je dan uit principes je eigen plan blijft trekken en iets nastreeft wat je graag zou willen zien en niet iets wat haalbaar is dan ben je gewoon een zwakke trainer.
Niet dat ik perse vind dat De Jong een slechtere trainer is dan andere maar ik ga slechts in op jouw aanname.
Absoluut niet. Wil je nu je gelijk halen door te benoemen dat de spitsen van Ajax ook ondermaats zijn?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je kunt beter Milik en Sanogo hebben, sorry
Ja goed argumentquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ben jij bekend met Sebastian Driussi, of Giovanni Simeone?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je zou er 100 kunnen noemen. Tot nu toe lees ik enkel 1 onrealistische en 0 realistische.
Dat is niet rullevant.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die goal tegen Feyenoord was slecht verdedigd, deze niet. Bovendien zijn lang niet alle spitsen snel. Was Ruud nou zo supersnel? Gomes? Klose? Huntelaar?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het is Arnold fucking Kruiswijk![]()
Die goal tegen Feyenoord is ook een goed voorbeeld. Janssen heeft 10 seconden nodig om zijn kapbeweging te voltooien, totaal geen versnelling, maar tegen van Beek kan het allemaal.
Je vat het ook zo letterlijk op hé? Cavaliers maakt hier gewoon duidelijk dat Janssen een middelmaat spits is en t.o.v van De Jong een absolute downgrade is. Cavaliers heeft hier gelijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je zou er 100 kunnen noemen. Tot nu toe lees ik enkel 1 onrealistische en 0 realistische.
En weer iemand die Tom dom vindt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:18 schreef Brammess het volgende:
[..]
Je vat het ook zo letterlijk op hé? Cavaliers maakt hier gewoon duidelijk dat Janssen een middelmaat spits is en t.o.v van De Jong een absolute downgrade is. Cavaliers heeft hier gelijk.
Misschien zijn er niet 100, haalbare, betere spitsen. Het punt is er toch?
Komt eerder doordat hij nu toevallig na de winterstop goed gaat spelen. Voor de winterstop was het kut.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Vind het eerder vreemd dat Janssen niet meer gewaardeerd wordt.
Doe dan niet zo populair en zeg eens waarom Janssen geen geschikte spits zou zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut niet. Wil je nu je gelijk halen door te benoemen dat de spitsen van Ajax ook ondermaats zijn?
Dit is echt het niveau van een 12-jarige.
Omdat hij niet het niveau heeft.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Doe dan niet zo populair en zeg eens waarom Janssen geen geschikte spits zou zijn
Nog 98 te gaanquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ben jij bekend met Sebastian Driussi, of Giovanni Simeone?
Die goal tegen Augsburg liet al zien dat hij technisch behoorlijk wat in zijn mars heeft. Ook bij Jong Oranje heb ik hem al hele mooie dingen zien doen. (was ook voor de winterstop)quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
Komt eerder doordat hij nu toevallig na de winterstop goed gaat spelen. Voor de winterstop was het kut.
Omdat hij van middelmatig niveau is.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Doe dan niet zo populair en zeg eens waarom Janssen geen geschikte spits zou zijn
Serieus? Dit is de weg die je inslaat..?quote:
Ik begrijp de argumentatie hier niet echtquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die goal tegen Feyenoord was slecht verdedigd, deze niet. Bovendien zijn lang niet alle spitsen snel. Was Ruud nou zo supersnel? Gomes? Klose? Huntelaar?
Die ken ik niet, nee.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord op mijn vraag.
Laat ze lekker joh.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Middelmatig niveau, hahahaha sterk argumentquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij van middelmatig niveau is.
[..]
Serieus? Dit is de weg die je inslaat..?
Mijn hemel..
Wie?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
Lekker onzin uitkramen met RodrigoCosta en Arjen op psv.netwerk haha. Toch, Tom?
Je vroeg niet om argumenten, je vroeg waarom hij niet geschikt is.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Middelmatig niveau, hahahaha sterk argument
Serero speelde goed tegen Barcelona.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die goal tegen Augsburg liet al zien dat hij technisch behoorlijk wat in zijn mars heeft. Ook bij Jong Oranje heb ik hem al hele mooie dingen zien doen. (was ook voor de winterstop)
Je zegt zelf dat Janssen geen versnelling heeft. Veel andere topspitsen hebben dat ook niet. Dat is mijn punt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik begrijp de argumentatie hier niet echt
Je kunt zoiets maar een bepaalde tijd volhouden. Daarna zal je moeten anticiperen en aanpassingen doorvoeren en je keeper slachtofferen valt daar niet onder. Maar goed. Ik ben geen Cambuur expert, ik weet enkel dat de minuten die ik van ze heb gezien dit seizoen stuk voor stuk dramatisch waren.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind niet per se dat je een slechtere trainer bent als je in je eigen filosofie blijft geloven. Misschien heeft het ook gewoon met een stukje oriëntatie en al die dingen te maken. Het perfecte voorbeeld daarvan is Guardiola. Die heeft zoveel leermeesters en mensen om zich heen gehad in zijn carriere en met zoveel mensen uren of dagen gepraat over voetbal en dat is misschien wel iets wat meer trainers moeten hebben.
Ik heb het gevoel dat er een pijnlijke doctrine aan de gang is in de trainersopleiding van de KNVB. Oké, ik kan zekerheidjesdrang begrijpen maar het liefst zie ik dat alleen Europees. Kom op, het is de Eredivisie, geen hogeschool waar je bij een slecht resultaat thuis door je ouders wordt mishandeld of neergeslagen.
Middelmatig niveau lijkt me daarvoor geen passend antwoord. Waarom is hij middelmatig?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je vroeg niet om argumenten, je vroeg waarom hij niet geschikt is.
Ook voor de winter was hij niet slecht, scoorde alleen minder.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
Serero speelde goed tegen Barcelona.
Laat hem deze vorm vasthouden en ik duik ook in de Janssen zee.
Misschien moet je weer mod wordenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh? Je vroeg wat, ik geef antwoord.
Iemand, verlos deze man uit z'n lijden.
Doodsverwensing.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh? Je vroeg wat, ik geef antwoord.
Iemand, verlos deze man uit z'n lijden.
Die spitsen die jij noemt missen niet 50% van de open kansen die ze krijgen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat Janssen geen versnelling heeft. Veel andere topspitsen hebben dat ook niet. Dat is mijn punt.
Op ajax.netwerk is alles rond Ajax kut, allemaal Powerlounges.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
Op psv.netwerk denken ze dat Carlos Vela een haalbare speler is voor PSV.
Op psv.netwerk denken ze dat PSV een goede kans maakt tegen Atletico Madrid.
Nee, ik bedoel meer door z'n internetkabel er uit te trekken.quote:
Janssen mist 1 keer een intikker en jij hebt het meteen over 50 procent? Heb Ruud ook niet te missen kansen zien missen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Die spitsen die jij noemt missen niet 50% van de open kansen die ze krijgen.
En dan net voordat hij dood stikt stoppen? Ik snap hemquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer door z'n internetkabel er uit te trekken.
En hem daarmee vervolgens niet te wurgen..
En Guardiola heeft enkel nog teams gecoacht die alles hadden en alles konden. Teams die zelfs van de buitencategorie waren binnen de eigen competitie. Dat maakt het leven als trainer wel een stuk gemakkelijker.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind niet per se dat je een slechtere trainer bent als je in je eigen filosofie blijft geloven. Misschien heeft het ook gewoon met een stukje oriëntatie en al die dingen te maken. Het perfecte voorbeeld daarvan is Guardiola. Die heeft zoveel leermeesters en mensen om zich heen gehad in zijn carriere en met zoveel mensen uren of dagen gepraat over voetbal en dat is misschien wel iets wat meer trainers moeten hebben.
Ik heb het gevoel dat er een pijnlijke doctrine aan de gang is in de trainersopleiding van de KNVB. Oké, ik kan zekerheidjesdrang begrijpen maar het liefst zie ik dat alleen Europees. Kom op, het is de Eredivisie, geen hogeschool waar je bij een slecht resultaat thuis door je ouders wordt mishandeld of neergeslagen.
1 intikker? Hoeveel wedstrijden van AZ heb jij gezien?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Janssen mist 1 keer een intikker en jij hebt het meteen over 50 procent? Heb Ruud ook niet te missen kansen zien missen.
Bij jou heb je dan 3 internetkabels nodig voor dat vadsige lijf van jequote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan net voordat hij dood stikt stoppen? Ik snap hem
Oké, misschien wel een paar meerquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
1 intikker? Hoeveel wedstrijden van AZ heb jij gezien?
Wat heb ik nou weer gedaanquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij jou heb je dan 3 internetkabels nodig voor dat vadsige lijf van je
PSV.netwerk is een verzameling van BadderHarings.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Op ajax.netwerk is alles rond Ajax kut, allemaal Powerlounges.
Oke Rapid Wienquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het is toch ook kut?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Oei, Tommie boos.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Slim, zelf het aandacht van de hoon zijn en daarom de aandacht proberen te verleggen naar een ander 'makkelijk' doelwitquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
SOWWWquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik wil me anders wel opofferen als hoontargetquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slim, zelf het aandacht van de hoon zijn en daarom de aandacht proberen te verleggen naar een ander 'makkelijk' doelwit
Ik ben reuzebenieuwd naar de TTquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:27 schreef GGMM het volgende:
Deze discussie heeft mij doen besluiten een Vincent Janssen-topic te openen.
Zelfs Cavaliers doet niet mee met de Davy bash. Tom zit met de handen in het haar.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slim, zelf het aandacht van de hoon zijn en daarom de aandacht proberen te verleggen naar een ander 'makkelijk' doelwit
Er valt ook genoeg op een Guardiola aan te merken in zijn persoonlijke omgang. Dat heeft zijn tijd nodig, denk ik.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt zoiets maar een bepaalde tijd volhouden. Daarna zal je moeten anticiperen en aanpassingen doorvoeren en je keeper slachtofferen valt daar niet onder. Maar goed. Ik ben geen Cambuur expert, ik weet enkel dat de minuten die ik van ze heb gezien dit seizoen stuk voor stuk dramatisch waren.
Ik heb niet het gevoel dat er in deze Eredivisie veel doelpunten worden gescoord, daar geloof ik zelfs helemaal niet in. Ik probeer niet te zeggen dat behouden spelen verboden is, want ook met behouden spelen kan je leuk voetbal spelen, maar daar wordt geen aandacht aan besteed en dat is dus het probleem. Het aanvallen moet tegenwoordig over zoveel schijven maar simpel houden mag niet meer. Volharden bestaat tegenwoordig niet meer. Het begint een angst te worden. Als je maar geen fout maakt want misschien wordt de trainer wel boos of word ik gewisseld.quote:En volgens mij heeft het zekerheden inbouwen meer te maken met de algehele teloorgang van de Eredivisie. Iedereen met enige creativiteit vertrekt nog liever naar de Championship dan te verlengen in Nederland om over de huidige verdediging van veel clubs nog maar te zwijgen. Als je niet op je defensie kunt bouwen dan moet je wel voor extra zekerheid gaan. Zelfs nu in een Eredivisie waar iedereen behouden speelt volgens jou vallen er nog verreweg de meeste doelpunten van Europa.
Waardeer ik.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:27 schreef GGMM het volgende:
Mafkees! Dorpsidioot!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik wil me anders wel opofferen als hoontarget
Jongens, brand maar los!
Ik heb niet zoveel tegen jou als userquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jongens, brand maar los!
Ik zou graag willen dat ik jou raakte toen ik mijn hand brak.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jongens, brand maar los!
Ik stel het ten twijfel of jij wel degelijk kopsterk bent.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jongens, brand maar los!
Daarvoor moet je wel pursenelitie hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jongens, brand maar los!
zucht..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:28 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik heb het mezelf aangedaan ¤40 te betalen om aanwezig te zijn
Hoe heb je je hand gebroken? Heb je gevochten?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dat ik jou raakte toen ik mijn hand brak.
Waar blijft het topic?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:27 schreef GGMM het volgende:
Geen commentaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hoe heb je je hand gebroken? Heb je gevochten?
Kwaliteitspostquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:32 schreef Zorro het volgende:
Zo die Cabral. Dat je nog eens profijt kan hebben van je onkunde, wie had dat gedacht.
Later verder. Nu ben ik weg.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gok 21:34quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Dritzz gaat pas om half 11 jaaaaa roepen
Nee. Die heeft het geld echt niet nodig.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Binnenkort gaat messi naar China
Shanghai Shenhua, club van Guarin en Demba Ba.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Die Chinezen gaan helemaal los ineens. Ff opzoeken welke club dit is dan
Dat is niet altijd zo. Ook als je een topploeg coacht als Bayern, loop je tegen genoeg problemen aan zoals tegen FC Porto, Real Madrid en FC Barcelona. Hij gaat waarschijnlijk de Champions League niet winnen met Bayern. Guardiola is een perfectionist, die blijft niet voor de gein 90 minuten aan de zijlijn schreeuwen omdat hij prijzen heeft gepakt. Guardiola is een voetbaldier. Die gaat nu een enorme uitdaging aan met Manchester City. Dat zal zeker in het eerste seizoen een beproeving worden gezien het spel wat hij wil spelen, het speelschema en de fysieke mogelijkheden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Guardiola heeft enkel nog teams gecoacht die alles hadden en alles konden. Teams die zelfs van de buitencategorie waren binnen de eigen competitie. Dat maakt het leven als trainer wel een stuk gemakkelijker.
Messi wil bij het beste team spelen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee. Die heeft het geld echt niet nodig.
Ah, komt ie bij Fredyquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Shanghai Shenhua, club van Guarin en Demba Ba.
Dat komt in orde.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Later verder. Nu ben ik weg.
Verliezen door Cabral zijn toedoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |