Ronald is prima, Van Halst kan ik ook nog wel pruimen, maar de extra gasten slaan meestal helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap jij nou waarom GGMM zo'n fan van de Eretribune is.
Glenn heeft meer te melden dan jijquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Shirtje ook expres wat omhoog doen, om die vol gekalkte bovenarm te kunnen showen. Zak in elkaar, Glenn.
Type Andy, maar dan nog minder inhoud in zijn hersenpan. (iets wat ik tot voor kort niet voor mogelijk had geacht)quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Shirtje ook expres wat omhoog doen, om die vol gekalkte bovenarm te kunnen showen. Zak in elkaar, Glenn.
Heel wat trouwe fans uit regio die al járen een seizoenskaart hebben hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heeft AZ ooit een fatsoenlijke achterban gehad eigenlijk?
Er zijn twee veel leukere wedstrijden bezig joh, smeerkees.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heracles - Zwolle? Kut, dan moet ik echt gaan kijken.
Mega Drivequote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
Is het nou Frank of Ronald op de cover van Fifa 96?
[ afbeelding ]
Ik val maar wat graag inslaap als ik heel eerlijk ben.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn twee veel leukere wedstrijden bezig joh, smeerkees.
Uh, heel grappig jaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer dan? Ga bloemen kopen met Valentijn voor je vriendje.
Ronald.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
Is het nou Frank of Ronald op de cover van Fifa 96?
[ afbeelding ]
Evert maakt van iedere wedstrijd een genotspot.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn twee veel leukere wedstrijden bezig joh, smeerkees.
Dan had Ajax v Feyenoord beter om 22:00 gespeeld kunnen worden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik val maar wat graag inslaap als ik heel eerlijk ben.
Frank volgens mij haha. Denk de laatste keer dat er een verdediger op de cover van FIFA stond. (of telt Carlos ook als verdediger?)quote:
Iedereen. Maar Glenn wordt in tegenstelling tot Zipportal niet door heel het forum uitgekotst.quote:
Is Ronald met Jason McAteer.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Frank volgens mij haha. Denk de laatste keer dat er een verdediger op de cover van FIFA stond. (of telt Carlos ook als verdediger?)
Het schijnt dat volgend seizoen Ard van Peppen op de cover staat.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Frank volgens mij haha. Denk de laatste keer dat er een verdediger op de cover van FIFA stond. (of telt Carlos ook als verdediger?)
Erg jammer dat FOK dat soort zwakzinnigen een podium geeftquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Iedereen. Maar Glenn wordt in tegenstelling tot Zipportal niet door heel het forum uitgekotst.
Met het kapsel van een achtergrondzangeres bij Marvin Gayequote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:48 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het schijnt dat volgend seizoen Ard van Peppen op de cover staat.
Het begint nu wel hoor. Dat verouderen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:48 schreef Maartenfr12 het volgende:
Frank is ook helemaal niets veranderd eigenlijk de laatste 12 jaar.
[ afbeelding ]
Ik vind je geaardheid verder geen probleem hoor. Zolang je maar gelukkig met je vriend bentquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Erg jammer dat FOK dat soort zwakzinnigen een podium geeft
Ik ben singlequote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind je geaardheid verder geen probleem hoor. Zolang je maar gelukkig met je vriend bent
Hmja, vind het eigenlijk wel meevallen. Het verschil tussen 2000 en 2004 is groter dan tussen 2004 en 2016. Gek eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het begint nu wel hoor. Dat verouderen.
Helaas geen kiss camquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Az- Vitesse is zo boeiend dat de cameraman besluit ons een stelletje van middelbare leeftijd te laten zien met een gedeeld zakje chips. Wat lief![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |