quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Valt me vooral op tegen wat voor kneuzen van verdedigers hij zijn goals maakt.
Een trainer is er om het beste uit zijn materiaal te halen en als het even kan beter te maken. Als je dan uit principes je eigen plan blijft trekken en iets nastreeft wat je graag zou willen zien en niet iets wat haalbaar is dan ben je gewoon een zwakke trainer.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probeer het in perspectief te zien. De Jong is volhardend en blijft geloven in zijn spelopvatting. Als hij een hogere ploeg traint of met betere spelers, zal hij opeens meer lofprijzingen krijgen. Dat zijn tactiek een Pyrrhus-gevalletje is, laten we dan even buiten beschouwing. Maar dat is dus juist wat we missen. Nu worden er allerlei trainers opgeleid bij de KNVB die zich alleen maar bezighouden met een ding: zekerheid in de achterhoede. Dan krijg je automatisch het voetbal te zien wat er nu bij Ajax of FC Groningen is. Doordat die zekerheidsdrang zo hoog is, gaat het ten koste van de aanvallende intentie.
Die gaat inderdaad even van de nummer 6 in Spanje naar Nederlandquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:11 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie Iñaki wel graag komen als opvolger van de Jong.
Als PSV een beetje slim is kopen ze die Janssen gewoon hoor. Gaat het echt maken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die gaat inderdaad even van de nummer 6 in Spanje naar Nederland
Guardado ging van de nummer 4 in Spanje naar PSV.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die gaat inderdaad even van de nummer 6 in Spanje naar Nederland
Eens, samen met Locadia laten concurreren. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als PSV een beetje slim is kopen ze die Janssen gewoon hoor. Gaat het echt maken.
OOOOOOOOOOHHquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Guardado ging van de nummer 4 in Spanje naar PSV.
Guardado was al verhuurd aan Bayer Leverkusen omdat ze het niet meer in hem zagen zitten. Heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Guardado ging van de nummer 4 in Spanje naar PSV.
Jij stampt graag je hele club vol met middelmaat.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eens, samen met Locadia laten concurreren. Niets mis mee.
3 van de 4 spitsen die jij noemt waren pure intikkerspitsen, alleen in Finnbogasson zag ik wat meer. Die heeft het inderdaad nog niet waargemaakt. Maar geen van de namen die jij noemt waren zo compleet als Janssen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:13 schreef Kopsterk het volgende:
Janssen heeft er net zoveel inliggen als Santos. In een competitie waar de topscorers structureel falen in het buitenland. Leven Vleminckx, Finnbogasson, Uth, Malki enz enz nog?
Jij kunt enkel onrealistische opties noemen. Gewoon een prima spits die Janssen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij stampt graag je hele club vol met middelmaat.
Facts only.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Guardado was al verhuurd aan Bayer Leverkusen omdat ze het niet meer in hem zagen zitten. Heel ander verhaal.
Het is Arnold fucking Kruiswijkquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]Maakt door een zeer fraaie individuele actie een geweldige goal, maar natuurlijk is het weer superslecht verdedigd.
Alvesquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
3 van de 4 spitsen die jij noemt waren pure intikkerspitsen, alleen in Finnbogasson zag ik wat meer. Die heeft het inderdaad nog niet waargemaakt. Maar geen van de namen die jij noemt waren zo compleet als Janssen.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb één naam genoemd, zij het cynisch. Jij chargeert graag, merk ik.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij kunt enkel onrealistische opties noemen. Gewoon een prima spits die Janssen.
Ik begrijp het cynisme van veel mensen wel hoor, ben meestal ook cynisch als mensen weer aankomen met een 'toptalent'. Maar Janssen is top, daar zit nog heel veel meer in.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je zou er 100 kunnen noemen. Tot nu toe lees ik enkel 1 onrealistische en 0 realistische.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb één naam genoemd, zij het cynisch. Jij chargeert graag, merk ik.
Ik vind niet per se dat je een slechtere trainer bent als je in je eigen filosofie blijft geloven. Misschien heeft het ook gewoon met een stukje oriëntatie en al die dingen te maken. Het perfecte voorbeeld daarvan is Guardiola. Die heeft zoveel leermeesters en mensen om zich heen gehad in zijn carriere en met zoveel mensen uren of dagen gepraat over voetbal en dat is misschien wel iets wat meer trainers moeten hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een trainer is er om het beste uit zijn materiaal te halen en als het even kan beter te maken. Als je dan uit principes je eigen plan blijft trekken en iets nastreeft wat je graag zou willen zien en niet iets wat haalbaar is dan ben je gewoon een zwakke trainer.
Niet dat ik perse vind dat De Jong een slechtere trainer is dan andere maar ik ga slechts in op jouw aanname.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |