Ik vind het zielig voor Drost dat hij nu onder Van de Looi speelt. Hopelijk krijgt hij wel een kans onder Streppel of de andere nieuwe.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Je bent je middenveld kwijt(Saymak rip tot volgend seizoen en Drost is weg) en je beste vleugelspeler(Karagounis) heeft een Saymakje gedaan.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij bent niet objectief wat betreft Cambuur.
In onze competitie zijn maar weinig echt origineel denkende trainers. Het is zekerheidjes opbouwen of positiespel spelen zonder directe acties.
Objectief of niet je kunt moeilijk ontkennen dat je enkel je eigen graf graaft als je ten aanval trekt zonder het juiste materiaal. Juist Cambuur is daar het bewijs voor.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij bent niet objectief wat betreft Cambuur.
In onze competitie zijn maar weinig echt origineel denkende trainers. Het is zekerheidjes opbouwen of positiespel spelen zonder directe acties.
Hopelijk naar PSVquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Janssen gaat volgend seizoen naar Ajax nv
Drost had lekker moeten blijven maar hij was niet tegen te houden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor Drost dat hij nu onder Van de Looi speelt. Hopelijk krijgt hij wel een kans onder Streppel of de andere nieuwe.
Zie ik absoluut niet in hem.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
YES YES YES! Janssen is dus echt de enige speler waar ik een nieuwe Nederlandse topspits in zie. Genieten.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
YES YES YES! Janssen is dus echt de enige speler waar ik een nieuwe Nederlandse topspits in zie. Genieten.
Valt me vooral op tegen wat voor kneuzen van verdedigers hij zijn goals maakt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
Valt het niemand op hoe ongelofelijk tweebenig die Janssen is? Deze maakt hij met rechts, maar die prachtige krul tegen Feyenoord maakte hij weer met links.
Wat een aardig bericht.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, jij hebt meer dan 3 hersencellen.
Waarom niet? Hij is volmaakt tweebenig, kan aardig koppen en scoort zowel hele fraaie goals als echte spitsengoals.quote:
Volmaakt nog welquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is volmaakt tweebenig, kan aardig koppen en scoort zowel hele fraaie goals als echte spitsengoals.
Heeft dus alles wat een spits moet hebben.
Teringquote:
Probeer het in perspectief te zien. De Jong is volhardend en blijft geloven in zijn spelopvatting. Als hij een hogere ploeg traint of met betere spelers, zal hij opeens meer lofprijzingen krijgen. Dat zijn tactiek met Cambuur een Pyrrhus-gevalletje is, laten we dan even buiten beschouwing. Maar dat is dus juist wat we missen. Nu worden er allerlei trainers opgeleid bij de KNVB die zich alleen maar bezighouden met een ding: zekerheid in de achterhoede. Dan krijg je automatisch het voetbal te zien wat er nu bij Ajax of FC Groningen is. Doordat die zekerheidsdrang zo hoog is, gaat het ten koste van de aanvallende intentie.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Objectief of niet je kunt moeilijk ontkennen dat je enkel je eigen graf graaft als je ten aanval trekt zonder het juiste materiaal. Juist Cambuur is daar het bewijs voor.
Ga je gangquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kan zo honderd spitsen noemen die beter zijn dan Janssen en ook relatief haalbaar zijn.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kan zo honderd spitsen noemen die beter zijn dan Janssen en ook relatief haalbaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |