Kwaliteitspostquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:32 schreef Zorro het volgende:
Zo die Cabral. Dat je nog eens profijt kan hebben van je onkunde, wie had dat gedacht.
Later verder. Nu ben ik weg.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind niet per se dat je een slechtere trainer bent als je in je eigen filosofie blijft geloven. Misschien heeft het ook gewoon met een stukje oriëntatie en al die dingen te maken. Het perfecte voorbeeld daarvan is Guardiola. Die heeft zoveel leermeesters en mensen om zich heen gehad in zijn carriere en met zoveel mensen uren of dagen gepraat over voetbal en dat is misschien wel iets wat meer trainers moeten hebben.
Ik heb het gevoel dat er een pijnlijke doctrine aan de gang is in de trainersopleiding van de KNVB. Oké, ik kan zekerheidjesdrang begrijpen maar het liefst zie ik dat alleen Europees. Kom op, het is de Eredivisie, geen hogeschool waar je bij een slecht resultaat thuis door je ouders wordt mishandeld of neergeslagen.
Ik gok 21:34quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Dritzz gaat pas om half 11 jaaaaa roepen
Nee. Die heeft het geld echt niet nodig.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Binnenkort gaat messi naar China
Shanghai Shenhua, club van Guarin en Demba Ba.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Die Chinezen gaan helemaal los ineens. Ff opzoeken welke club dit is dan
Dat is niet altijd zo. Ook als je een topploeg coacht als Bayern, loop je tegen genoeg problemen aan zoals tegen FC Porto, Real Madrid en FC Barcelona. Hij gaat waarschijnlijk de Champions League niet winnen met Bayern. Guardiola is een perfectionist, die blijft niet voor de gein 90 minuten aan de zijlijn schreeuwen omdat hij prijzen heeft gepakt. Guardiola is een voetbaldier. Die gaat nu een enorme uitdaging aan met Manchester City. Dat zal zeker in het eerste seizoen een beproeving worden gezien het spel wat hij wil spelen, het speelschema en de fysieke mogelijkheden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Guardiola heeft enkel nog teams gecoacht die alles hadden en alles konden. Teams die zelfs van de buitencategorie waren binnen de eigen competitie. Dat maakt het leven als trainer wel een stuk gemakkelijker.
Messi wil bij het beste team spelen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee. Die heeft het geld echt niet nodig.
Ah, komt ie bij Fredyquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Shanghai Shenhua, club van Guarin en Demba Ba.
Dat komt in orde.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Later verder. Nu ben ik weg.
Verliezen door Cabral zijn toedoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |