Ik wil me anders wel opofferen als hoontargetquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slim, zelf het aandacht van de hoon zijn en daarom de aandacht proberen te verleggen naar een ander 'makkelijk' doelwit
Ik ben reuzebenieuwd naar de TTquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:27 schreef GGMM het volgende:
Deze discussie heeft mij doen besluiten een Vincent Janssen-topic te openen.
Zelfs Cavaliers doet niet mee met de Davy bash. Tom zit met de handen in het haar.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slim, zelf het aandacht van de hoon zijn en daarom de aandacht proberen te verleggen naar een ander 'makkelijk' doelwit
Er valt ook genoeg op een Guardiola aan te merken in zijn persoonlijke omgang. Dat heeft zijn tijd nodig, denk ik.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt zoiets maar een bepaalde tijd volhouden. Daarna zal je moeten anticiperen en aanpassingen doorvoeren en je keeper slachtofferen valt daar niet onder. Maar goed. Ik ben geen Cambuur expert, ik weet enkel dat de minuten die ik van ze heb gezien dit seizoen stuk voor stuk dramatisch waren.
Ik heb niet het gevoel dat er in deze Eredivisie veel doelpunten worden gescoord, daar geloof ik zelfs helemaal niet in. Ik probeer niet te zeggen dat behouden spelen verboden is, want ook met behouden spelen kan je leuk voetbal spelen, maar daar wordt geen aandacht aan besteed en dat is dus het probleem. Het aanvallen moet tegenwoordig over zoveel schijven maar simpel houden mag niet meer. Volharden bestaat tegenwoordig niet meer. Het begint een angst te worden. Als je maar geen fout maakt want misschien wordt de trainer wel boos of word ik gewisseld.quote:En volgens mij heeft het zekerheden inbouwen meer te maken met de algehele teloorgang van de Eredivisie. Iedereen met enige creativiteit vertrekt nog liever naar de Championship dan te verlengen in Nederland om over de huidige verdediging van veel clubs nog maar te zwijgen. Als je niet op je defensie kunt bouwen dan moet je wel voor extra zekerheid gaan. Zelfs nu in een Eredivisie waar iedereen behouden speelt volgens jou vallen er nog verreweg de meeste doelpunten van Europa.
Waardeer ik.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:27 schreef GGMM het volgende:
Mafkees! Dorpsidioot!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik wil me anders wel opofferen als hoontarget
Jongens, brand maar los!
Ik heb niet zoveel tegen jou als userquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jongens, brand maar los!
Ik zou graag willen dat ik jou raakte toen ik mijn hand brak.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jongens, brand maar los!
Ik stel het ten twijfel of jij wel degelijk kopsterk bent.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jongens, brand maar los!
Daarvoor moet je wel pursenelitie hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jongens, brand maar los!
zucht..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:28 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik heb het mezelf aangedaan ¤40 te betalen om aanwezig te zijn
Hoe heb je je hand gebroken? Heb je gevochten?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dat ik jou raakte toen ik mijn hand brak.
Waar blijft het topic?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:27 schreef GGMM het volgende:
Geen commentaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hoe heb je je hand gebroken? Heb je gevochten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |