Nog 98 te gaanquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ben jij bekend met Sebastian Driussi, of Giovanni Simeone?
Die goal tegen Augsburg liet al zien dat hij technisch behoorlijk wat in zijn mars heeft. Ook bij Jong Oranje heb ik hem al hele mooie dingen zien doen. (was ook voor de winterstop)quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
Komt eerder doordat hij nu toevallig na de winterstop goed gaat spelen. Voor de winterstop was het kut.
Omdat hij van middelmatig niveau is.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Doe dan niet zo populair en zeg eens waarom Janssen geen geschikte spits zou zijn
Serieus? Dit is de weg die je inslaat..?quote:
Ik begrijp de argumentatie hier niet echtquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die goal tegen Feyenoord was slecht verdedigd, deze niet. Bovendien zijn lang niet alle spitsen snel. Was Ruud nou zo supersnel? Gomes? Klose? Huntelaar?
Die ken ik niet, nee.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord op mijn vraag.
Laat ze lekker joh.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Doe dan niet zo populair en zeg eens waarom Janssen geen geschikte spits zou zijn
Middelmatig niveau, hahahaha sterk argumentquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij van middelmatig niveau is.
[..]
Serieus? Dit is de weg die je inslaat..?
Mijn hemel..
Wie?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
Lekker onzin uitkramen met RodrigoCosta en Arjen op psv.netwerk haha. Toch, Tom?
Je vroeg niet om argumenten, je vroeg waarom hij niet geschikt is.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Middelmatig niveau, hahahaha sterk argument
Serero speelde goed tegen Barcelona.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die goal tegen Augsburg liet al zien dat hij technisch behoorlijk wat in zijn mars heeft. Ook bij Jong Oranje heb ik hem al hele mooie dingen zien doen. (was ook voor de winterstop)
Je zegt zelf dat Janssen geen versnelling heeft. Veel andere topspitsen hebben dat ook niet. Dat is mijn punt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik begrijp de argumentatie hier niet echt
Je kunt zoiets maar een bepaalde tijd volhouden. Daarna zal je moeten anticiperen en aanpassingen doorvoeren en je keeper slachtofferen valt daar niet onder. Maar goed. Ik ben geen Cambuur expert, ik weet enkel dat de minuten die ik van ze heb gezien dit seizoen stuk voor stuk dramatisch waren.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind niet per se dat je een slechtere trainer bent als je in je eigen filosofie blijft geloven. Misschien heeft het ook gewoon met een stukje oriëntatie en al die dingen te maken. Het perfecte voorbeeld daarvan is Guardiola. Die heeft zoveel leermeesters en mensen om zich heen gehad in zijn carriere en met zoveel mensen uren of dagen gepraat over voetbal en dat is misschien wel iets wat meer trainers moeten hebben.
Ik heb het gevoel dat er een pijnlijke doctrine aan de gang is in de trainersopleiding van de KNVB. Oké, ik kan zekerheidjesdrang begrijpen maar het liefst zie ik dat alleen Europees. Kom op, het is de Eredivisie, geen hogeschool waar je bij een slecht resultaat thuis door je ouders wordt mishandeld of neergeslagen.
Middelmatig niveau lijkt me daarvoor geen passend antwoord. Waarom is hij middelmatig?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je vroeg niet om argumenten, je vroeg waarom hij niet geschikt is.
Ook voor de winter was hij niet slecht, scoorde alleen minder.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
Serero speelde goed tegen Barcelona.
Laat hem deze vorm vasthouden en ik duik ook in de Janssen zee.
Misschien moet je weer mod wordenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh? Je vroeg wat, ik geef antwoord.
Iemand, verlos deze man uit z'n lijden.
Doodsverwensing.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh? Je vroeg wat, ik geef antwoord.
Iemand, verlos deze man uit z'n lijden.
Die spitsen die jij noemt missen niet 50% van de open kansen die ze krijgen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat Janssen geen versnelling heeft. Veel andere topspitsen hebben dat ook niet. Dat is mijn punt.
Op ajax.netwerk is alles rond Ajax kut, allemaal Powerlounges.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
Op psv.netwerk denken ze dat Carlos Vela een haalbare speler is voor PSV.
Op psv.netwerk denken ze dat PSV een goede kans maakt tegen Atletico Madrid.
Nee, ik bedoel meer door z'n internetkabel er uit te trekken.quote:
Janssen mist 1 keer een intikker en jij hebt het meteen over 50 procent? Heb Ruud ook niet te missen kansen zien missen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Die spitsen die jij noemt missen niet 50% van de open kansen die ze krijgen.
En dan net voordat hij dood stikt stoppen? Ik snap hemquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer door z'n internetkabel er uit te trekken.
En hem daarmee vervolgens niet te wurgen..
En Guardiola heeft enkel nog teams gecoacht die alles hadden en alles konden. Teams die zelfs van de buitencategorie waren binnen de eigen competitie. Dat maakt het leven als trainer wel een stuk gemakkelijker.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind niet per se dat je een slechtere trainer bent als je in je eigen filosofie blijft geloven. Misschien heeft het ook gewoon met een stukje oriëntatie en al die dingen te maken. Het perfecte voorbeeld daarvan is Guardiola. Die heeft zoveel leermeesters en mensen om zich heen gehad in zijn carriere en met zoveel mensen uren of dagen gepraat over voetbal en dat is misschien wel iets wat meer trainers moeten hebben.
Ik heb het gevoel dat er een pijnlijke doctrine aan de gang is in de trainersopleiding van de KNVB. Oké, ik kan zekerheidjesdrang begrijpen maar het liefst zie ik dat alleen Europees. Kom op, het is de Eredivisie, geen hogeschool waar je bij een slecht resultaat thuis door je ouders wordt mishandeld of neergeslagen.
1 intikker? Hoeveel wedstrijden van AZ heb jij gezien?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Janssen mist 1 keer een intikker en jij hebt het meteen over 50 procent? Heb Ruud ook niet te missen kansen zien missen.
Bij jou heb je dan 3 internetkabels nodig voor dat vadsige lijf van jequote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan net voordat hij dood stikt stoppen? Ik snap hem
Oké, misschien wel een paar meerquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
1 intikker? Hoeveel wedstrijden van AZ heb jij gezien?
Wat heb ik nou weer gedaanquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij jou heb je dan 3 internetkabels nodig voor dat vadsige lijf van je
PSV.netwerk is een verzameling van BadderHarings.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Op ajax.netwerk is alles rond Ajax kut, allemaal Powerlounges.
Oke Rapid Wienquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het is toch ook kut?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Oei, Tommie boos.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Slim, zelf het aandacht van de hoon zijn en daarom de aandacht proberen te verleggen naar een ander 'makkelijk' doelwitquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
SOWWWquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik wil me anders wel opofferen als hoontargetquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slim, zelf het aandacht van de hoon zijn en daarom de aandacht proberen te verleggen naar een ander 'makkelijk' doelwit
Ik ben reuzebenieuwd naar de TTquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:27 schreef GGMM het volgende:
Deze discussie heeft mij doen besluiten een Vincent Janssen-topic te openen.
Zelfs Cavaliers doet niet mee met de Davy bash. Tom zit met de handen in het haar.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slim, zelf het aandacht van de hoon zijn en daarom de aandacht proberen te verleggen naar een ander 'makkelijk' doelwit
Er valt ook genoeg op een Guardiola aan te merken in zijn persoonlijke omgang. Dat heeft zijn tijd nodig, denk ik.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt zoiets maar een bepaalde tijd volhouden. Daarna zal je moeten anticiperen en aanpassingen doorvoeren en je keeper slachtofferen valt daar niet onder. Maar goed. Ik ben geen Cambuur expert, ik weet enkel dat de minuten die ik van ze heb gezien dit seizoen stuk voor stuk dramatisch waren.
Ik heb niet het gevoel dat er in deze Eredivisie veel doelpunten worden gescoord, daar geloof ik zelfs helemaal niet in. Ik probeer niet te zeggen dat behouden spelen verboden is, want ook met behouden spelen kan je leuk voetbal spelen, maar daar wordt geen aandacht aan besteed en dat is dus het probleem. Het aanvallen moet tegenwoordig over zoveel schijven maar simpel houden mag niet meer. Volharden bestaat tegenwoordig niet meer. Het begint een angst te worden. Als je maar geen fout maakt want misschien wordt de trainer wel boos of word ik gewisseld.quote:En volgens mij heeft het zekerheden inbouwen meer te maken met de algehele teloorgang van de Eredivisie. Iedereen met enige creativiteit vertrekt nog liever naar de Championship dan te verlengen in Nederland om over de huidige verdediging van veel clubs nog maar te zwijgen. Als je niet op je defensie kunt bouwen dan moet je wel voor extra zekerheid gaan. Zelfs nu in een Eredivisie waar iedereen behouden speelt volgens jou vallen er nog verreweg de meeste doelpunten van Europa.
Waardeer ik.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:27 schreef GGMM het volgende:
Mafkees! Dorpsidioot!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik wil me anders wel opofferen als hoontarget
Jongens, brand maar los!
Ik heb niet zoveel tegen jou als userquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jongens, brand maar los!
Ik zou graag willen dat ik jou raakte toen ik mijn hand brak.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jongens, brand maar los!
Ik stel het ten twijfel of jij wel degelijk kopsterk bent.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jongens, brand maar los!
Daarvoor moet je wel pursenelitie hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jongens, brand maar los!
zucht..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:28 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik heb het mezelf aangedaan ¤40 te betalen om aanwezig te zijn
Hoe heb je je hand gebroken? Heb je gevochten?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dat ik jou raakte toen ik mijn hand brak.
Waar blijft het topic?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:27 schreef GGMM het volgende:
Geen commentaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hoe heb je je hand gebroken? Heb je gevochten?
Kwaliteitspostquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:32 schreef Zorro het volgende:
Zo die Cabral. Dat je nog eens profijt kan hebben van je onkunde, wie had dat gedacht.
Later verder. Nu ben ik weg.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gok 21:34quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Dritzz gaat pas om half 11 jaaaaa roepen
Nee. Die heeft het geld echt niet nodig.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Binnenkort gaat messi naar China
Shanghai Shenhua, club van Guarin en Demba Ba.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Die Chinezen gaan helemaal los ineens. Ff opzoeken welke club dit is dan
Dat is niet altijd zo. Ook als je een topploeg coacht als Bayern, loop je tegen genoeg problemen aan zoals tegen FC Porto, Real Madrid en FC Barcelona. Hij gaat waarschijnlijk de Champions League niet winnen met Bayern. Guardiola is een perfectionist, die blijft niet voor de gein 90 minuten aan de zijlijn schreeuwen omdat hij prijzen heeft gepakt. Guardiola is een voetbaldier. Die gaat nu een enorme uitdaging aan met Manchester City. Dat zal zeker in het eerste seizoen een beproeving worden gezien het spel wat hij wil spelen, het speelschema en de fysieke mogelijkheden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Guardiola heeft enkel nog teams gecoacht die alles hadden en alles konden. Teams die zelfs van de buitencategorie waren binnen de eigen competitie. Dat maakt het leven als trainer wel een stuk gemakkelijker.
Messi wil bij het beste team spelen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee. Die heeft het geld echt niet nodig.
Ah, komt ie bij Fredyquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Shanghai Shenhua, club van Guarin en Demba Ba.
Dat komt in orde.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Later verder. Nu ben ik weg.
Verliezen door Cabral zijn toedoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |