Absoluut niet. Wil je nu je gelijk halen door te benoemen dat de spitsen van Ajax ook ondermaats zijn?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je kunt beter Milik en Sanogo hebben, sorry
Ja goed argumentquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ben jij bekend met Sebastian Driussi, of Giovanni Simeone?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je zou er 100 kunnen noemen. Tot nu toe lees ik enkel 1 onrealistische en 0 realistische.
Dat is niet rullevant.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die goal tegen Feyenoord was slecht verdedigd, deze niet. Bovendien zijn lang niet alle spitsen snel. Was Ruud nou zo supersnel? Gomes? Klose? Huntelaar?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het is Arnold fucking Kruiswijk![]()
Die goal tegen Feyenoord is ook een goed voorbeeld. Janssen heeft 10 seconden nodig om zijn kapbeweging te voltooien, totaal geen versnelling, maar tegen van Beek kan het allemaal.
Je vat het ook zo letterlijk op hé? Cavaliers maakt hier gewoon duidelijk dat Janssen een middelmaat spits is en t.o.v van De Jong een absolute downgrade is. Cavaliers heeft hier gelijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je zou er 100 kunnen noemen. Tot nu toe lees ik enkel 1 onrealistische en 0 realistische.
En weer iemand die Tom dom vindt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:18 schreef Brammess het volgende:
[..]
Je vat het ook zo letterlijk op hé? Cavaliers maakt hier gewoon duidelijk dat Janssen een middelmaat spits is en t.o.v van De Jong een absolute downgrade is. Cavaliers heeft hier gelijk.
Misschien zijn er niet 100, haalbare, betere spitsen. Het punt is er toch?
Komt eerder doordat hij nu toevallig na de winterstop goed gaat spelen. Voor de winterstop was het kut.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Vind het eerder vreemd dat Janssen niet meer gewaardeerd wordt.
Doe dan niet zo populair en zeg eens waarom Janssen geen geschikte spits zou zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut niet. Wil je nu je gelijk halen door te benoemen dat de spitsen van Ajax ook ondermaats zijn?
Dit is echt het niveau van een 12-jarige.
Omdat hij niet het niveau heeft.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Doe dan niet zo populair en zeg eens waarom Janssen geen geschikte spits zou zijn
Nog 98 te gaanquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ben jij bekend met Sebastian Driussi, of Giovanni Simeone?
Die goal tegen Augsburg liet al zien dat hij technisch behoorlijk wat in zijn mars heeft. Ook bij Jong Oranje heb ik hem al hele mooie dingen zien doen. (was ook voor de winterstop)quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
Komt eerder doordat hij nu toevallig na de winterstop goed gaat spelen. Voor de winterstop was het kut.
Omdat hij van middelmatig niveau is.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Doe dan niet zo populair en zeg eens waarom Janssen geen geschikte spits zou zijn
Serieus? Dit is de weg die je inslaat..?quote:
Ik begrijp de argumentatie hier niet echtquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die goal tegen Feyenoord was slecht verdedigd, deze niet. Bovendien zijn lang niet alle spitsen snel. Was Ruud nou zo supersnel? Gomes? Klose? Huntelaar?
Die ken ik niet, nee.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord op mijn vraag.
Laat ze lekker joh.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Middelmatig niveau, hahahaha sterk argumentquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij van middelmatig niveau is.
[..]
Serieus? Dit is de weg die je inslaat..?
Mijn hemel..
Wie?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
Lekker onzin uitkramen met RodrigoCosta en Arjen op psv.netwerk haha. Toch, Tom?
Je vroeg niet om argumenten, je vroeg waarom hij niet geschikt is.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Middelmatig niveau, hahahaha sterk argument
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |