SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er nog mensen die met silvers spelen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:22 schreef el-blanchito het volgende:
Die Kirchhof van Sunderland had blijkbaar een zaadpot bij z'n debuut gespeeld maar bij mij speelt hij echt als een god
Uiteraard.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die met silvers spelen?
Hij is al jaren goed in FUT, maar in het echt niet. Hij heeft de afgelopen 3 jaar bijna niet gespeeld.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:22 schreef el-blanchito het volgende:
Die Kirchhof van Sunderland had blijkbaar een zaadpot bij z'n debuut gespeeld maar bij mij speelt hij echt als een god
Alleen maar.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die met silvers spelen?
discard over een paar dagen zou je denken, maar volgens mij is de pack weight nogal verneukt en is er deze week weinig interesse in packs na TOTY en het goede TOTW vorige week. Verrassend dat hij nu voor 85k gaat, ook al zit hij pas 13u in packs.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:54 schreef Enix het volgende:
IF Guardado, uitstekende kaart! Hopelijk niet al te duur.
Koop cavani. Deed het bij mij beter dan ibra en een heel stuk goedkoper ;Dquote:Op donderdag 28 januari 2016 10:57 schreef Dopekoe het volgende:
Zo, het enige team waar ik nu nog mee speel is mijn oranje
[ afbeelding ]
Speelt toch wel erg lekker
Heb eindelijk ook eens boven de 100k aan coins
Aan het sparen voor Ibrahimovich, moet alleen nog bedenken welke low budget dudes ik eromheen kan zetten
Heb ik in 15 heel veel mee gespeeld, maar wil ook wel eens een keer een speler met een rating van boven de 88 hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Koop cavani. Deed het bij mij beter dan ibra en een heel stuk goedkoper ;D
Wat zei ik julliequote:Op woensdag 27 januari 2016 19:54 schreef Enix het volgende:
IF Guardado, uitstekende kaart! Hopelijk niet al te duur.
Guarin is nog baziger dan Radja. En dan kan je Peerke erin zetten en genoeg goede opties ipv Manolasquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:00 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb dit een beetje in gedachten:
[ afbeelding ]
Heb liever Perisic ipv Anderson, maar dat levert niet genoeg chem op.....
Manolas is wel lekker snel en sterk en vind hem prettiger spelen dan Castan, wat mijn 2e optie was omdat ie een linkspoot is...quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Guarin is nog baziger dan Radja. En dan kan je Peerke erin zetten en genoeg goede opties ipv Manolas
Nee papi, Manoles is rechts..en hele zwakke weak foot ook. Castan is wel links, idd ook een prima optie en imo meer dan snel genoeg. Maar wat ik zou doen is de eveneens linksbenige Juan Jesus, dan heb je nog 80 pace ook.quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:50 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Manolas is een Linkspoot en ik kies hem boven Chiellini vanwege budget
Leandro castan kan ook wel maar een snelle verdediger is soms ook wel handig tegen de spelers die een RW of LW in de spits zetten of gebruik maken van pace-spitsen
Dus vandaar de keuze voor Manolas
Had het al aangepastquote:Op donderdag 28 januari 2016 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee papi, Manoles is rechts..en hele zwakke weak foot ook. Castan is wel links, idd ook een prima optie en imo meer dan snel genoeg. Maar wat ik zou doen is de eveneens linksbenige Juan Jesus, dan heb je nog 80 pace ook.
Zie het nu jaquote:
Ik heb hem in mijn team. Speelt wel erg fijnquote:
Ik heb er dus 3, misschien dat ik er ook eentje bewaar als hij een UP krijgt. Ben altijd een fan van hem geweest en heb ook altijd een team met hem gehad, dus waarom nietquote:Op zondag 31 januari 2016 17:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb hem in mijn team. Speelt wel erg fijn
quote:Op zondag 31 januari 2016 17:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb er dus 3, misschien dat ik er ook eentje bewaar als hij een UP krijgt. Ben altijd een fan van hem geweest en heb ook altijd een team met hem gehad, dus waarom niet
Wat is jouw team?
Ik zou misschien eerder gaan voor Buffon/Perin en dan Matuidi voor Khedira.quote:
meh. Kheidera vind ik echt de beste cdm waar ik mee gespeeld heb. En buffon laat alles los.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zou misschien eerder gaan voor Buffon/Perin en dan Matuidi voor Khedira.
Kheidera is echt een stofzuiger ! toen hij nog BBVA speelde had ik hem graag in mn team.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
meh. Kheidera vind ik echt de beste cdm waar ik mee gespeeld heb. En buffon laat alles los.
Oke, misschien deze dan gewoon kopiërenquote:Op zondag 31 januari 2016 17:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
meh. Kheidera vind ik echt de beste cdm waar ik mee gespeeld heb. En buffon laat alles los.
Je moet die UP kandidaten eigenlijk altijd lozen vlak voor ze officieel een UP krijgen. Dan zit de prijs op zijn top en is het undercut feest nog niet zo hard begonnen. Of heel snel zijn erna, maar die bubble knalt meestal vrij snel uit elkaar.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:36 schreef DuTank het volgende:
Wel lastig in te schatten wanneer ik die TIF Higuains van de hand moet gaan doen. Door die UP-geruchten is ie nu natuurlijk al flink omhoog geschoten (188k laagste BIN). Als die een +2 krijgt dan zie ik 'm wel boven de 250k schieten
Maak maar na en bedank me later.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oke, misschien deze dan gewoon kopiëren
Dit was ook al mijn plan ja, nu nog ontdekken wanneer ze precies bekend gemaakt worden..quote:Op maandag 1 februari 2016 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet die UP kandidaten eigenlijk altijd lozen vlak voor ze officieel een UP krijgen. Dan zit de prijs op zijn top en is het undercut feest nog niet zo hard begonnen. Of heel snel zijn erna, maar die bubble knalt meestal vrij snel uit elkaar.
Veratti als cam? Zou ik eerder pastore neerzetten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:44 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ga vanaf nu dit team gebruiken (Ibra komt later wel
Iemand tips hoe de spelerinstructies het beste ingesteld kunnen worden met deze spelers ?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hopen op een UP Fischer en zondag een IF Klaassen, Riedewald of Cillessen.
Ik zeg niet dat hij het zou verdienen maar hij is de enige Eredivisie speler met twee IF's en hij past leuk in mijn team.quote:
Ik heb gister ook weer ff 4 wedstrijden gedaan, maar irriteer me niet aan het spel zelf maar meer aan de irritant kindertjes die dit spelen....quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:34 schreef DuTank het volgende:
Net weer even twee potjes FUT gedaan. Conclusie: kk spel
Het spel doet niet wat ik wil. Als ik een bepaalde richting op stuur om te passen, passt ie naar een andere richting. Als ik de 10 wil aanspelen, gaat ie naar de spits met een onderschepping als gevolg. En mijn spelers hebben de draaicirkel van een vrachtwagen en de balbehandeling van een kindje met syndroom van down.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:37 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb gister ook weer ff 4 wedstrijden gedaan, maar irriteer me niet aan het spel zelf maar meer aan de irritant kindertjes die dit spelen....
Alle annimaties uitkijken, niet op X drukken om verder te gaan, op pauze drukken en dan de hele pauze uitzitten zonder iets te doen, Nutteloze skill moves maken, controller wegleggen en met een team spelen dat geen chem heeft en er dan willens en wetens voor zorgen dat je eigen team dezelfde chem handicap krijgt....
Want alleen als ik tegen teams speel van minder dan 100 chem verlies ik... puur omdat dan m'n passes enzo niet aankomen, de paal en lat magneten hebben die leer aantrekken en m'n keeper constant een "Grandelletje" doet...
I
Dat heb ik exact hetzelfde maar alleen als mijn tegenstander een chem van minder dan 100 heeft...quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het spel doet niet wat ik wil. Als ik een bepaalde richting op stuur om te passen, passt ie naar een andere richting. Als ik de 10 wil aanspelen, gaat ie naar de spits met een onderschepping als gevolg. En mijn spelers hebben de draaicirkel van een vrachtwagen en de balbehandeling van een kindje met syndroom van down.
Ik zal zelf wel iets fout doen, want bij de tegenstander is het veel minder voor mijn gevoel.
Scripting, in the game since '09quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:23 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat heb ik exact hetzelfde maar alleen als mijn tegenstander een chem van minder dan 100 heeft...
En ja, ik heb er de laatste 10 wedstrijden extra op gelet
Ik noem het liever extreme matchmakingquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Scripting, in the game since '09
Juistem. De laatste 10 fifas niet zo weinig gespeeld als deze. Of je nu wint, verliest het voelt zo nep als wat. Totaal niks met skill te maken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Scripting, in the game since '09
Geen traan erom gelaten dat ik gisteren na 3 potjes FIFA weer uit de PS4 heb gehaald en BO3 erin stopte.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen traan erom gelaten dat ik gisteren na 3 potjes FIFA weer uit de PS4 heb gehaald en BO3 erin stopte.
Dat gaat al veel beter jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:21 schreef DuTank het volgende:
Ik heb een probleempje denk ik.
Tijdje terug speelde ik met Duman040 in een party en de verbinding was best slecht. Veel lag. Wij dachten dat het aan de host van onze party lag. Maar gisteren speelde mijn broertje in een party en had hij 2 streepjes bij die verbinding (en dus lag). NAT Type staat gewoon op Open dus daar ligt het niet aan.
Iemand een idee?
Ik speel 99% van de tijd alleen, dus dat maakt dan geen fuck uit. Het is alleen jammer als je een keer in een party speeltquote:Op donderdag 4 februari 2016 12:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat al veel beter ja
Hmm....quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:00 schreef DuTank het volgende:
Ik heb even twee typerende fragmentjes van gisteren uitgekozen waaruit blijkt dat dit spel fraude is.
Eerste fragment is juist heel treffend, ik erger me godverdomme al 5 jaar eraan dat keepers de bal nooit pakken terwijl het wel kan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:08 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hmm....
Dat eerst momentje vind ik wel meevallen, maar het 2e moment is inderdaad een flinke faal, EA lijkt er geen rekening mee te hebben gehouden dat de verste voet telt....
Maar ja, je kan het ook zien dat ze het spel zo menselijk mogelijk proberen te houden
Het is een kut spel. Maar ook in divisies of offline heb je pure aidsmomenten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:00 schreef DuTank het volgende:
Ik heb even twee typerende fragmentjes van gisteren uitgekozen waaruit blijkt dat dit spel fraude is.
Dit klopt als een bus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:33 schreef Donnis het volgende:
[..]
Eerste fragment is juist heel treffend, ik erger me godverdomme al 5 jaar eraan dat keepers de bal nooit pakken terwijl het wel kan.
Er zit totaal geen liefde in deze FIFA, puur om te cashen dit. Vroeger wou FIFA nog echt een goed spel neerzetten om PES van de troon te stoten. Nu dat gelukt is krijgen we een grafspel met fouten die er in FIFA 2026 nog steeds inzitten.
Ik ook, ik word er gek van. Ik koop een IF en op dat moment is het een goede deal. Dus ik zet hem erop en ik word geundercut en dan heb ik ineens bijna geen winst meer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:32 schreef Dopekoe het volgende:
Mijn timing voor het kopen van spelers is echt bagger
Elke speler die ik koop daalt in waarde....
En als ik ze dan toch weer verkoop om een of andere reden zie ik weer stijgen in waarde....
Misschien moet ik voortaan gewoon mn verliezen maar nemen en maar geen Ibra halen binnenkort en het gewoon maar oplossen met Lacazette ofzo...
ja, kutspelquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Elke wedstrijd fut wordt mijn verbinding verbroken.Gewoon seasons online heb ik dat niet.Iemand enig idee?
Tot een zekere hoogte.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:00 schreef Dopekoe het volgende:
Hoe vinden jullie Ribery spelen ?
En met al die transfers naar China zullen die spelers waarschijnlijk niet meer in de pakjes voorkomen lijkt me. Dat houdt in dat je alleen maar in prijs zullen stijgen ?
Zoals Guarin en Teixeira ?
Is dat een antwoord op beide vragenquote:
Ik zie drie vragen zelfsquote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Is dat een antwoord op beide vragen
Je enige speler zonder attacking work rate staat voorinquote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:42 schreef Dopekoe het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me ook wel een fijn team om mee te spelen
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je enige speler zonder attacking work rate staat voorin
Die med/med van Lucas maakt niett zoveel uit maar de rest van het team wel. Iedere fatsoenlijke speler zal je wegcounteren. Muller op die plek zou ik gewoon niet doen..Luiz Gustavo is een betere optie, maar anders ook nog iemand als Viddal (wel weer high att WR, maar ook def) En Verratti kan wel verdedigen, maar is 1 meter 30 en heeft geen strength.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:07 schreef Dopekoe het volgende:
[..]![]()
Vlak ook m'n keeper niet uit he
Ik zou ook niet weten wie ik ipv Lucas daar kan plakken met behoud van chem....
En een Matuidi ipv Verratti ?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die med/med van Lucas maakt niett zoveel uit maar de rest van het team wel. Iedere fatsoenlijke speler zal je wegcounteren. Muller op die plek zou ik gewoon niet doen..Luiz Gustavo is een betere optie, maar anders ook nog iemand als Viddal (wel weer high att WR, maar ook def) En Verratti kan wel verdedigen, maar is 1 meter 30 en heeft geen strength.
Gewoon dat team doen joh. Spelers maken echt geen kut uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
En een Matuidi ipv Verratti ?
Of Lahm ipv Muller ?
Of allebei
Ik ben een liefhebber van Vidal, snap ook niet dat ik hem vergeten wasquote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gewoon dat team doen joh. Spelers maken echt geen kut uit.
Kan ook. Maar vooral rennen met de bal en slalommen, lekker sweaty doen. #winningquote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:53 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik ben een liefhebber van Vidal, snap ook niet dat ik hem vergeten was
David Luiz vond ik erg tegenvallen. Hij speelde echt als een kip zonder kop in mijn team (liep steeds het middenveld in, waardoor er een gat ontstond in de defensie). Als je het geld hebt, zou ik absoluut voor Thiago Silva gaan. Of vind je David Luiz fijn spelen? Je kan het team uiteraard ook een beetje aanpassen, zodat je een stabielere verdediging hebt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:51 schreef Dopekoe het volgende:
Dit gaat hem vanavond worden
[ afbeelding ]
In de trein ff koopjes jagen
Op de bank:
Luiz Gustavo
Verratti
Hernandez
Muller
Schurrle
Sokratis
Gotze
Bellarabi
Lahm
Cavani
Valbuena
jbgs daarom doe je nu zo saltyquote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kan ook. Maar vooral rennen met de bal en slalommen, lekker sweaty doen. #winning
Lvl 99 fifa sinds 98. Maar ik ben slecht jaquote:
ja sinds wanneer je fifa speelt zegt heel veel over hoe goed je in fifa 16 bent jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Lvl 99 fifa sinds 98. Maar ik ben slecht ja
Wat jij wil, ben ik slecht. Maakt dit nog wel de grootste aidsversie fifa die ik ooit gespeeld heb.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja sinds wanneer je fifa speelt zegt heel veel over hoe goed je in fifa 16 bent ja
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat jij wil, ben ik slecht. Maakt dit nog wel de grootste aidsversie fifa die ik ooit gespeeld heb.
14 en 15 waren veel erger qua aids.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat jij wil, ben ik slecht. Maakt dit nog wel de grootste aidsversie fifa die ik ooit gespeeld heb.
Qua aids misschien wel, maar dit spel voelt gewoon echt heel kut aan. De spelers zijn gewoon een stelletje retards die geen bal fatsoenlijk kunnen aannemen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
14 en 15 waren veel erger qua aids.
Mwah vind ik niet, alhoewel dat okk gewoon matige fifas waren, met je eens. Maar dat passing though, is echt helemaal verkloot, het is net een flipperkast. Totaal random wanneer bijvoorbeeld een bal wordt aangenomen/onderschept.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
14 en 15 waren veel erger qua aids.
Ik ben met jequote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Helemaal mee eensfifa17 daarom voor het eerst ook niet meer halen
Fifa 2008 tot 10/11 was de prime imo. Daarvoor was PES eigenlijk het betere spel.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:12 schreef Enix het volgende:
Wat vinden jullie de beste FIFA versie?
Persoonlijk vond ik FIFA 2005 t/m 2008 wel gaaf.
Mijn ervaring is: hoe beter het team is, hoe slechter de speler. Heb vaak genoeg meegemaakt dat Salvio (uit mijn team) een verdediging bestaande uit o.a. Koscielny en Otamendi helemaal zoek speelde.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:47 schreef realbase het volgende:
Zuur.. tegen een bijna full TOTY team 4-3 verloren..
nja ik was wel iets beter.. maar alles wat hij schoot ging erin..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:31 schreef Enix het volgende:
[..]
Mijn ervaring is: hoe beter het team is, hoe slechter de speler. Heb vaak genoeg meegemaakt dat Salvio (uit mijn team) een verdediging bestaande uit o.a. Koscielny en Otamendi helemaal zoek speelde.
heel feb toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:09 schreef Enix het volgende:
Vreemd dat Jonas geen upgrade heeft gekregen. Of komt er nog een ronde met upgrades?
nog 3..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:09 schreef Enix het volgende:
Vreemd dat Jonas geen upgrade heeft gekregen. Of komt er nog een ronde met upgrades?
Fifa 09 was goddelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:12 schreef Enix het volgende:
Wat vinden jullie de beste FIFA versie?
Persoonlijk vond ik FIFA 2005 t/m 2008 wel gaaf.
Jouw club was in FIFA 09 anders ook niet verkeerd met Kaka, Ronaldinho, Nesta, Pirlo en Shevchenkoquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:27 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Fifa 09 was goddelijk.
Blazen met Man U (Nani, Ronaldo, Rooney)
Wat een kut team zeg.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:07 schreef el-blanchito het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team![]()
4411 speelt ook heerlijk, als je de juiste mensen hebt
Ik speel nu al een aantal weken met deze twee gasten. Wat een beesten! Vooral SIF Jonas doet me denken aan Messi. In de kleine ruimte is hij belachelijk sterk en hij schiet de ballen er van alle hoeken in.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:00 schreef Lastpost het volgende:
Ga maar eens een team maken met Jonas en Slimani, oude (pace) team begint te vervelen.
Slechte keeper, LM en Terry op cv vind ik te sloom. Te weinig verdedigende kwaliteiten op middenveld, is Mahrez zo speciaal in FIFA? Vardy zijn natuurlijk betere spitsen te bedenken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:59 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Why tell me why tell me why tell me why
Pastore is inderdaad echt goed, groot en dus lekker koppen maar ook goed dribbelen en passen. Ribery heb ik in mijn 2e team en die doet het daar wel lekker. Zijn weinig spelers die kunnen dribbelen als hem. Vond Lucas beetje tegenvallen, dat komt met name door zijn lage stamina.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:28 schreef Dopekoe het volgende:
Dit team is speelt echt lekker:
[ afbeelding ]
Pastore is hier geniaal, staat 1 op 1 in 17 wedstrijden en Lacazette ook
Met dit team heb ik in totaal 1 wedstrijd verloren en de rest gewonnen
Heb tussendoor wel eea verloren maar dat was met m;n fitness team dat in de reserves en wisselspelers verborgen zit
Lucas heeft soms wel van die heerlijke runs langs de zijkant, zeker handig in de counterquote:Op donderdag 11 februari 2016 11:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Pastore is inderdaad echt goed, groot en dus lekker koppen maar ook goed dribbelen en passen. Ribery heb ik in mijn 2e team en die doet het daar wel lekker. Zijn weinig spelers die kunnen dribbelen als hem. Vond Lucas beetje tegenvallen, dat komt met name door zijn lage stamina.
Zelf net Suker gehaald voor 335k. Ben benieuwd hoe hij speelt, denk dat zo'n allround spits mij wel goed ligt. Zat nog even naar de stats van UP Aguero te kijken maar dat is echt niet de moeite waard. Ga geen 80k neerleggen voor 12 extra puntjes.
SIF Trappquote:Op donderdag 11 februari 2016 12:00 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Lucas heeft soms wel van die heerlijke runs langs de zijkant, zeker handig in de counter
Ribery kan idd lekker dribbelen maar voor de goal is hij niet super...
Pastore is bij mij echt koning in afstandschoten
Vrijwel al zijn goals zijn van tussen de 11 en de 16 en van buiten de 16
Zwakke plek is toch wel m'n keeper....
Geen idee hoe ik die nog kan verbeteren....
Diego Alves deed het bij mij altijd wel aardig volgens mij. Qua keeper heb je volgens mij maar een paar opties. Of Benaglio alleen verwacht ik niet dat hij beter is. Verder zijn Sirigu opties of Trapp (IF/SIF). Alleen is het zonde om zoveel aan de keeper uit te geven. Sirigu deed het altijd wel prima en met Trapp heb ik geen ervaring.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:00 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Lucas heeft soms wel van die heerlijke runs langs de zijkant, zeker handig in de counter
Ribery kan idd lekker dribbelen maar voor de goal is hij niet super...
Pastore is bij mij echt koning in afstandschoten
Vrijwel al zijn goals zijn van tussen de 11 en de 16 en van buiten de 16
Zwakke plek is toch wel m'n keeper....
Geen idee hoe ik die nog kan verbeteren....
Op zich doet ie het niet slecht maar ik gebruik ook 'n keeper in het opbouwen....quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Diego Alves deed het bij mij altijd wel aardig volgens mij. Qua keeper heb je volgens mij maar een paar opties. Of Benaglio alleen verwacht ik niet dat hij beter is. Verder zijn Sirigu opties of Trapp (IF/SIF). Alleen is het zonde om zoveel aan de keeper uit te geven. Sirigu deed het altijd wel prima en met Trapp heb ik geen ervaring.
Als ik voor mijzelf praat:quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:02 schreef rhubarb het volgende:
Qua coins heb ik nog niet boven de 10K gezeten (ik speel ook nog niet zo heel lang). Mensen hebben het hier over 330K e.d., bizarre aantallen waar ik nog niet eens over durf te dromen. Wat ik me afvraag, hoe komt iedereen toch aan zoveel coins en zulke goede teams?
Aan het begin kan je eenvoudig wat coins verdienen. Heb 3 account op mijn xbox staan, dus ik kon 3x gratis draft spelen. Toen had ik al snel +-100k aan spelers. Daarna beetje potje gespeeld en verder packs geopend. Vroeger wel veel gehandeld maar daar heb ik geen zin in / tijd voor.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:02 schreef rhubarb het volgende:
Qua coins heb ik nog niet boven de 10K gezeten (ik speel ook nog niet zo heel lang). Mensen hebben het hier over 330K e.d., bizarre aantallen waar ik nog niet eens over durf te dromen. Wat ik me afvraag, hoe komt iedereen toch aan zoveel coins en zulke goede teams?
quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:09 schreef Enix het volgende:
[..]
Jouw club was in FIFA 09 anders ook niet verkeerd met Kaka, Ronaldinho, Nesta, Pirlo en Shevchenko
Net als dit topicquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:11 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vergane glorie
430.000 coins aan wedstrijd inkomstenquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:53 schreef rhubarb het volgende:
430k of 430 coins aan wedstrijdinkomsten?
Traden is bij mij nog niet zo spannend vanwege het lage budget. Als newbie heb ik sowieso nog niet door wat nou koopjes zijn of niet...
Hoeveel handelen jullie nu per keer? En koop je soms ook spelers puur voor het (door)handelen?
Ik koop nu vaak een speler, gebruik hem, maak z'n contract op en zet hem dan weer op de transferlist, maar volgens mij pakken jullie het anders aan of niet?
Hoeveel hebben jullie in je team ongeveer geïnvesteerd, en wat is de spelerswaarde? En hebben jullie ook speciale kaarten (zie ze af en toe voor 200.000 coins voorbij komen)
Sowieso handig om eens te kijken om te kijken in de EA-catalogus en daar de coinsgifts te unlocken. Geen idee welk fifa-level je zit maar dit scheelt aardig wat. Daarnaast veel spelen, zodat je ook steeds een K'tje of 4-8 binnenhaalt aan promotie.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:53 schreef rhubarb het volgende:
430k of 430 coins aan wedstrijdinkomsten?
Traden is bij mij nog niet zo spannend vanwege het lage budget. Als newbie heb ik sowieso nog niet door wat nou koopjes zijn of niet...
Hoeveel handelen jullie nu per keer? En koop je soms ook spelers puur voor het (door)handelen?
Ik koop nu vaak een speler, gebruik hem, maak z'n contract op en zet hem dan weer op de transferlist, maar volgens mij pakken jullie het anders aan of niet?
Hoeveel hebben jullie in je team ongeveer geïnvesteerd, en wat is de spelerswaarde? En hebben jullie ook speciale kaarten (zie ze af en toe voor 200.000 coins voorbij komen)
352 was geniaal. 3 fifa`s geledenquote:Op zondag 14 februari 2016 03:39 schreef XL het volgende:
3-5-2 is briljant. Weet niet of er meerdere varianten zijn, ik speel 3 cb, lm, cdm, cdm, cam, rm en 2 spitsen. Dan behoorlijk aanvallend spelen en je tegenstander komt niet van zijn eigen helft af. Die drie backs staan er alleen om spelers die voorbij het middenveld komen op te vangen. Alleen moeten de vleugels heel veel lopen.
Ik heb er slechts 159k, maar ik heb ook een tijdje niet gespeeld. Laatste tijd speel ik wat meer.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:41 schreef DuTank het volgende:
Hoeveel matchcoins hebben jullie?
Ik heb 257k. Valt me nog mee, aangezien ik het voor mijn gevoel heel weinig heb gespeeld
Koop laag verkoop hoog.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:21 schreef nickhguitar het volgende:
Fifa 16 eindelijk binnenWaar ik alleen geen kut van snap is dus dat traden, had er ook nooit echt interesse in. Zou iemand hier eens wat kunnen vertellen over wat een goede manier is? Ik snap dat je iemand goedkoper koopt en duurder moet verkopen, maar dat wil iedereen lijkt me. Hoe onderscheid je je?
Sinds ik Naldo heb hoef ik alleen nog maar corners te versieren. Hij kopt ze er allemaal in.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:18 schreef Dopekoe het volgende:
432.551 match coins bij elkaar gesprokkeld
Ik speel alleen 433 (4) eigenlijk
Meest geniale speler is Pastore
Loopt ruim 1 op 1 ook bij mij, Daarbij heb ik Vidal en Matuidi erbij lopen die beide zeer veel duels winnen en ook nog een mooie passing stats hebben
2 snelle buitenspelers (Lucas en Ribery) en een trefzekere spits Lacazette.
Naldo wint vrijwel elk kopduel in de verdediging en ik gebruik David Luiz veel in de opbouw
Op de backs staan Rodriguez en Aurier
Op doel Alves die toch beter en beter begint te worden.
80 % van m'n wedstrijden gewonnen sinds dit team vorm heeft gekregen
Inmiddels heb ik er een Bundesliga fitness team naast staan zodat het ene team opgeladen wordt terwijl ik met het andere speel
Dit antwoord viel te verwachten inderdaadquote:
Heb je gemist.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:00 schreef Pino0 het volgende:
Geef iemand aub de persoonlijke informatie en adres gegevens van de EA fut manager please?
Die gaat wat verwachten
Ik neem aan dat je heel vaak de minimum prijs biedt op spelers die tegen minimum prijs online staan. Dan hoop je dat je een keer mazzel hebt, de speler krijgt en dan ga je hem verkopen aan mensen met minder geduld/mazzel. Ik neem aan dat dit systeem bij duurdere spelers vrij goed werkt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit antwoord viel te verwachten inderdaadDat wil iedereen uiteraard, maar hoe? wat zijn de beste manieren en hoe zorg je dat je iets hebt wat anderen niet hebben?
Yup, ik wacht ook op de Jonas upgrade. Het lijkt me aannemelijk dat hij een upgrade krijgt, maar met EA weet je het nooit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:40 schreef Apekoek het volgende:
Gaat Jonas nog een keer in de lift? Of kan ik zijn TIF maar beter naar het crematorium brengen?
Apekoek hier weer te vindenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:40 schreef Apekoek het volgende:
Gaat Jonas nog een keer in de lift? Of kan ik zijn TIF maar beter naar het crematorium brengen?
ZwevendToetsenbordquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:45 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Apekoek hier weer te vinden
Ik ook niet meer zo vaak.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ZwevendToetsenbord
Nouja, zal hier maar sporadisch zijn. Heb twee TIF Jonassen en een SIF Hamsik en geen team. Heb niet eens meer een PS plus account waardoor ik bijna geen potjes meer speel.
Maar wie weet dat het spel weer iets interessanter wordt na de UPs en dan weer een plus account neem.
quote:
Ook nog een motmquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:43 schreef Enix het volgende:
[..]
Yup, ik wacht ook op de Jonas upgrade. Het lijkt me aannemelijk dat hij een upgrade krijgt, maar met EA weet je het nooit.
Wat kan FIFA er aan doen dat die niet meer bij AC spelen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:02 schreef Maver24 het volgende:
2 nostalgie filmpjes van gister en vandaag. Ik mis de oude fifa's. AC Milan Squad met Ibra, Pato, Robinho. Als je dit ziet dan is eigenlijk Fifa16 helemaal niet goed.
Momenteel weer divisie 4, maar zat in december nog in 2quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:27 schreef rhubarb het volgende:
Welke online divisie zitten jullie in?
Divisie twee. Heb wel veel moeite met het niveau moet ik eerlijk toegeven. Ben bang dat ik weer degradeerquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:27 schreef rhubarb het volgende:
Welke online divisie zitten jullie in?
Dybalaquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:08 schreef el-blanchito het volgende:
Welke spelers (los van Messi, Suarez etc.) zijn voor jullie onverwacht goede voetballers geweest in FUT?
Salvioquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:08 schreef el-blanchito het volgende:
Welke spelers (los van Messi, Suarez etc.) zijn voor jullie onverwacht goede voetballers geweest in FUT?
In heb precies hetzelfde soms Div 2 soms Div 3. Paar keer naar Div 1 gepromoveerd maar die win ik niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:39 schreef Enix het volgende:
[..]
Divisie twee. Heb wel veel moeite met het niveau moet ik eerlijk toegeven. Ben bang dat ik weer degradeer
Ongetwijfeld Pastore, Nainggolan, Wijnaldum, Lens en Eriksenquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:08 schreef el-blanchito het volgende:
300k is ook een beetje duur voor een oranje kleur.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:23 schreef Apekoek het volgende:
Zo, TIF Jonas weer in de lift nu veel mensen 300k iets te veel vinden voor een motm Jonas
Ja, dat kan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:10 schreef Dopekoe het volgende:
Stel dat je dit dan 5 seizoen speelt, gaan er dan spelers ook met pensioen enzo ?
Dat je dan bijvoorbeeld geen Gerrard kan kopen meer omdat ie gestopt is
Ja, maar die komt altijd weer terug als een jong ventje, onder een andere naam. Maar dan zijn land van herkomst en meestal de positie hetzelfde als de speler die met pensioen is gegaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:10 schreef Dopekoe het volgende:
Speelt er iemand hier wel eens carriere ? En dan vooral als manager ?
Kiezen jullie dan liever voor een topclub of voor een "bagger" club en die naar de top te helpen ?
Stel dat je dit dan 5 seizoen speelt, gaan er dan spelers ook met pensioen enzo ?
Dat je dan bijvoorbeeld geen Gerrard kan kopen meer omdat ie gestopt is of blijven de spelers op dezelfde leeftijd hangen ?
Ben wel benieuwd
Ik ben zelf net begonnen met het managen van Leicester City, ff kijken of ik hetzelfde kan als zij nu in de BPL doen
Heb wel wat spelers gekocht (oa Sneijder voor 32,5 mln), wellicht wat te duur, maar goed
Ah, dat verklaart waarom na 3 wedstrijden gister de conditie van m'n spelers niet naar beneden gingquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:38 schreef Maver24 het volgende:
Al 24 uur is fut gebroken. Spelers niet kunnen listen. Teams wijzigen. Fitness en stats worden niet bijgewerkt van spelers. EA heeft al meerdere malen getweet dat ze er mee bezig zijn. Ik vind het maar raar dat het zo lang moet duren.
Hoe the fuck zijn er dan bijna 2 mil live transfers en veel transfers bijv in de 59e min?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:38 schreef Maver24 het volgende:
Al 24 uur is fut gebroken. Spelers niet kunnen listen. Teams wijzigen. Fitness en stats worden niet bijgewerkt van spelers. EA heeft al meerdere malen getweet dat ze er mee bezig zijn. Ik vind het maar raar dat het zo lang moet duren.
Gisteren kon ik we listen maar na een tijdje niet meer. Vanochtend kon ik weer listen maar na een tijdje gaat het fout.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:41 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hoe the fuck zijn er dan bijna 2 mil live transfers en veel transfers bijv in de 59e min?
Ik kan al 24 uur niet listen zowel via de app als consolequote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gisteren kon ik we listen maar na een tijdje niet meer. Vanochtend kon ik weer listen maar na een tijdje gaat het fout.
Aha.. kut, wilde dus m'n team verkopen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:48 schreef Jaytje07 het volgende:
Je kunt de spelers listen die niet het team zitten waarmee je hebt gespeeld sinds het gezeik begon. Dus alle spelers die uit packjes komen, kunnen gewoon gelist worden. Vandaar dat het aantal live transfers gewoon blijft stijgen. Spelers uit je club ook, tenzij ze dus in het team (basis of bank/tribune) waarmee je hebt gespeeld sinds deze f*-up van EA
Er is een work-around. Ik heb hem getest, kan zo spelers listen die ik niet meer wilde hebben:quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:06 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Aha.. kut, wilde dus m'n team verkopen.
even testen zoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:41 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Er is een work-around. Ik heb hem getest, kan zo spelers listen die ik niet meer wilde hebben:
1. build a squad with no players
2. delete all other squads
3. go into a screen to start a match, and use the squad builder to auto-build a team that will be able to play the match. it will say "error with squadbuilder" but then the squad is there
4. change one or two players with ones in your club
5. try to start a match, and it will kick you
6. go back into UT and the auto-built squad will be there with no players. add just one player to the squad then back out of UT on console
7. go onto webapp and you should be able to list players and build squads
Ohnee toch!! Wat nu???? 😱quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:38 schreef Maver24 het volgende:
nja the obvious eigenlijk... rond de 59 minuut kan je soms spelers/consumables cheap oppikken met een lage BIN. die vervolgens hoger listen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:49 schreef nickhguitar het volgende:
Mensen hier nog goede tradingstips? Mag ook via DMWil wel graag wat meer via trading doen maar heb geen idee hoe ik moet beginnen.. Ik probeer nu de BIN van spelers te vinden en dan op de normale manier te bieden, maar al die prijzen zijn uiteindelijk nog zo hoog dat ik er vrijwel geen winst op maak..
Hm, mijn bevinding is eigenlijk dat het vrijwel onmogelijk is. Op internet staan wel dingen als 400 coins lager dan de BIN en dan heb je er 4 van de 10 ongeveer. De realiteit is dat je er dan 0 hebt.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:37 schreef realbase het volgende:
[..]
nja the obvious eigenlijk... rond de 59 minuut kan je soms spelers/consumables cheap oppikken met een lage BIN. die vervolgens hoger listen.
nja ik zou ook voor de minder bekende gaan ? de semi spelers zeg maar.. spelers die rond de 2 a 3 k gaan en voor 1 a 2 te koop staan ?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hm, mijn bevinding is eigenlijk dat het vrijwel onmogelijk is. Op internet staan wel dingen als 400 coins lager dan de BIN en dan heb je er 4 van de 10 ongeveer. De realiteit is dat je er dan 0 hebt.
Als voorbeeld Kroos, kost BIN ongeveer 14.5k en probeer hem op te pikken voor 13/13,5. Dat lukt dus gewoon voor geen meter, letterlijk elke Kroos in die prijsklasse word ook verkocht voor ongeveer de BIN prijs.
Been there done thatquote:Op zondag 21 februari 2016 15:19 schreef realbase het volgende:
[..]
nja ik zou ook voor de minder bekende gaan ? de semi spelers zeg maar.. spelers die rond de 2 a 3 k gaan en voor 1 a 2 te koop staan ?
nja denk dat weinig mensen hun precieze tricks gaan delen.. het is al lasting zat ! welk platform zit je ?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Been there done thatook geen succes. Elke willekeurige speler die ik kies gaat voor de normale prijs weg. Zelfs vage spelers uit Thailand ofzo.
PS4 en sinds kort ook via de webapp. Het grappig is dat ik me nog kan herinneren dat je met Fifa 14 (ps3) nog vrij makkelijk kon handelen. Dan kocht ik inderdaad 25 mangala's voor 1250 o.i.d. (bood op 50, maar won de helft ongeveer) en die verkocht ik voor 1600.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:47 schreef realbase het volgende:
[..]
nja denk dat weinig mensen hun precieze tricks gaan delen.. het is al lasting zat ! welk platform zit je ?
Ik zou voor Muller kiezen, maar dat is persoonlijke voorkeur.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:09 schreef Dopekoe het volgende:
Crap, de prijzen zijn echt flink gedaald over het afgelopen weekend.....
Winst maken op mn huidge teams zit er in ieder geval niet meer in....
Pech gehad
Ander iets:
Aubameyang (ST) in 4-3-3(4) of Muller (CF) in 4-3-3 (5) ?
Op de buitenkanten heb ik Schurrle en Bellarabi
Vind ik niet gek met dat middenveld eigenlijk..quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:27 schreef Dopekoe het volgende:
Gisteren weer een paar wedstrijden gehad die echt nergens op sloegen:
8-1 verloren en 6-4 verloren...
Met mijn huidige team:
[ afbeelding ]
Spelers konden opeens geen bal meer aannemen, stapten niet in of niet uit...
Alba werd eruit gelopen door mata....
1e helft 5-0 achter en dan uiteindelijk 6-4....
Ging helemaal nergens over...
Daardoor promotie naar divisie 3 net misgelopen....
Wat is er mis met dat middenveld dan? Te klein?quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vind ik niet gek met dat middenveld eigenlijk..
Mist wel wat lengte en power ja, maar vooral verdedigende kwaliteit. 3 spelmakers zonder goede DEF en verdedigende WR. Daar zou ik toch wel een Perez of Krychowiak bij gooien.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:15 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat middenveld dan? Te klein?
Rojo niet imo. Cahill en Kos wel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:28 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat zijn de beste PL CB's? Kompany, Otamendi, Rojo?
Ook met Krychowiak en Busquets ipv Iniesta en Rakitic lukte het me niet om te winnen, zelfs met Mascherano ipv Laporte en Godin ipv Varane kreeg ik het niet voor elkaar....quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mist wel wat lengte en power ja, maar vooral verdedigende kwaliteit. 3 spelmakers zonder goede DEF en verdedigende WR. Daar zou ik toch wel een Perez of Krychowiak bij gooien.
Bepaalde spelers of league waar je een voorkeur voor hebt?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ook met Krychowiak en Busquets ipv Iniesta en Rakitic lukte het me niet om te winnen, zelfs met Mascherano ipv Laporte en Godin ipv Varane kreeg ik het niet voor elkaar....
Nu dan maar weer alles (met wat winst) verkochten 180k om een nieuw team te bouwen
Iemand suggesties ?
Voorkeur voor een 4-3-3 opstelling of anders een 4-2-3-1 opstelling
Mijn duo Terry-Cahill speelt goddelijkquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:28 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat zijn de beste PL CB's? Kompany, Otamendi, Rojo?
Niet specifiek, maar liefst wel een hybride met Ibraquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bepaalde spelers of league waar je een voorkeur voor hebt?
Ziet er prima uit. Heb zelf niet zoveel 4231 gespeeld. Zit dit jaar sowieso te kloten met de formatie. 4321 bevalt tot nu toe het meeste.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:56 schreef Dopekoe het volgende:
Thanks!
Uiteindelijk is dit hem zo geworden (PS4)
[ afbeelding ]
Wat ik zou doen: Pastore en Pereyra omdraaaien (meer pace aan de buitenkant lijkt me belangrijker dan centraal) + CDM's omdraaien en centraal achterin met Chiellini op links en Manolas op rechts spelen. UP Peres is trouwens wel echt een fijne back ook, beter dan Lichtsteiner imo.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:56 schreef Dopekoe het volgende:
Thanks!
Uiteindelijk is dit hem zo geworden (PS4)
[ afbeelding ]
wat ik ook zei ja, maar dan Peres RBquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Bij nader inzien... Misschien zou ik het zo neerzetten. Pastore als central CAM is wel erg fijn. Hij mist de snelheid maar is wel erg groot en kan de bal eenvoudig doorkoppen. Je kan Castan of Manolas dan als CB gebruiken.
[ afbeelding ]
Napoli Perisicquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:19 schreef Tobi-wan het volgende:
Nieuwe upgrades:
Insigne +1
Manolas +1
Douglas Costa +2
Griezmann +1
Miranda +1
Neymar +2
Met de upgrade van Manolas ben ik wel blij
De autist in mij kan er niet tegen dat Nainggolan niet op max chem. zit dan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wat ik ook zei ja, maar dan Peres RB
Oh nu je het zegt..ik had daar tot dit jaar ook last van, maar mijn FIFA leven is mooier nu ik gewoon goede spelers op 7/8 chem pak ipv mindere opties op full chemquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De autist in mij kan er niet tegen dat Nainggolan niet op max chem. zit dan.
koop je nu fitnesskaarten dan? Had je beter 2 verschillende teams kunnen makenquote:Op maandag 29 februari 2016 16:25 schreef Dopekoe het volgende:
Heb er maar ff 3 teams van gemaakt, met kleine variaties, zit te twijfelen over Di Maria, of ik hem moet inwisselen voor Chiellini
Iemand nog betaalbare suggesties voor bankspelers ?
Ik heb voor op de bank Jonas, Pjanic en Bonucci
En de spelers die je hieronder ziet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, af en toequote:Op maandag 29 februari 2016 16:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
koop je nu fitnesskaarten dan? Had je beter 2 verschillende teams kunnen maken
Veel identieke spelers met mijn teamquote:Op maandag 29 februari 2016 16:25 schreef Dopekoe het volgende:
Heb er maar ff 3 teams van gemaakt, met kleine variaties, zit te twijfelen over Di Maria, of ik hem moet inwisselen voor Chiellini
Iemand nog betaalbare suggesties voor bankspelers ?
Ik heb voor op de bank Jonas, Pjanic en Bonucci
En de spelers die je hieronder ziet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speler in een conceptsquad zetten en van daaruit zoeken op de markt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:12 schreef Bolasie het volgende:
Is het mogelijk om net als in FUT15 één versie van een kaart te zoeken en niet meer? Dus bijv. alleen de SIF van een speler, andere kaarten niet via de transfermarkt?
Ik zou altijd kiezen voor Ramosquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:33 schreef realbase het volgende:
als je moet kiezen , Pepe of Ramos ? ( even los van het prijsverschil )
laat je team eens zien ?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:56 schreef Dopekoe het volgende:
Ik wil toch van Di Maria af, vind hem niet lekker spelen....
Wil hem eigenlijk vervangen door Tevez, maar die krijg ik niet in m'n team gepast....
Kopieer mijn team danquote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:56 schreef Dopekoe het volgende:
Ik wil toch van Di Maria af, vind hem niet lekker spelen....
Wil hem eigenlijk vervangen door Tevez, maar die krijg ik niet in m'n team gepast....
Dat werkt dus niet meerquote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Speler in een conceptsquad zetten en van daaruit zoeken op de markt.
ik heb trouwens al best een aanvallend team.. is dat wel handig ?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:39 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik zou altijd kiezen voor Ramos
Gewoon omdat ik Pepe een eikel vind
Maar Ramos is een completere voetballer, die ook aanvallend goed mee kan.
En als je dan naar het normale scherm van de transfers gaat, kun je ook nog op prijs en positie filteren. Op de console werkt dit sowieso.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Speler in een conceptsquad zetten en van daaruit zoeken op de markt.
Dit zijn dus ook van die zakenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:51 schreef Rijst het volgende:
Dacht dat Milik een Sif zou krijgen morgen maar zie nu dat hij deze week al in de totw zit. Dan zal Klaassen er wel 1 krijgen.
daarom een hybrid bouwen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit zijn dus ook van die zakenIk dacht gisteren ook even origineel te zijn en eens een volledig Eredivisieteam/NL te maken. Leuk team met o.a. willems, fer, van dijk etc etc.
Totdat je je eerste potje meteen tegen een serie A team moet van ongeveer 15k en word weggevaagd. Het is gewoon heel simpel; óf je maakt een standaard OP team, óf je hebt gewoon lomp goede spelers als iniesta, zlatan, ronaldo etc.
volgens mij het laatstequote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:10 schreef nickhguitar het volgende:
speel je draft eigenlijk hetzelfde als een toernooi? Dus in een finale kom je alleen mede finalisten tegen, of kun je in de laatste ronde van een draft ook nog anderen tegenkomen die in ronde 1 zitten?
IF Ziyech is niet zo bijzonder. Klaassen en Guardado IF zijn beter.quote:Op woensdag 2 maart 2016 08:55 schreef Enix het volgende:
Hier heeft zeker nog niemand gespeeld met IF Ziyech?
Moet wel zeggen dat ik goede ervaringen heb met SIF Fischer, dus als iemand een Eredivisie team maakt, kan ik hem zeker aanraden! IF Milik vond ik wat minder.
serie is altijd goedkoopquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:49 schreef laJoya het volgende:
Tering lang niet meer op fut gezeten, maar wat is de Serie A ineens goedkoop
ik ben eigenlijk best saaiquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:43 schreef Rijst het volgende:
M'n team loopt best lekker. 4 achterelkaar gewonnen in divisie 3. Al heeft Podolski nog niet weten te scoren. Vind eigelijk El ghazi een stuk fijner speler.
Ik kan het nu achterin gaan upgraden met Chielini. Maicon verdedigt ook lekker, die wint zowat elke fysieke duel. Zijn IF ga ik ook wel halen.
[ afbeelding ]
Daarom speel ik ook weinig met spelers uit de Spaanse competitie.is alleen leuk als je de echte topspelers kan betalen zoals MSN en CR7.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:49 schreef realbase het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk best saaiheb sinds dag 1 mn BBVA team en heb die een beetje geupgrade door de maanden heen.. net upgraded Griezmann gehaald - vanmiddag Ramos erbij.. de BBVA spitsen zn me te duur ( Suarez enzo )
Als ik Auba tegen kom online dan weet ik al van te voren dat er een rode kaart voor mij aankomt....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daarom speel ik ook weinig met spelers uit de Spaanse competitie.is alleen leuk als je de echte topspelers kan betalen zoals MSN en CR7.
Online kom ik wel echt 9 vd 10x aubameyang tegenecht vervelend om tegen te spelen.
Ziet er goed uit. Hoe spelen die Eredivisie gasten? Milik vond ik erg tegenvallen..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:43 schreef Rijst het volgende:
M'n team loopt best lekker. 4 achterelkaar gewonnen in divisie 3. Al heeft Podolski nog niet weten te scoren. Vind eigelijk El ghazi een stuk fijner speler.
Ik kan het nu achterin gaan upgraden met Chielini. Maicon verdedigt ook lekker, die wint zowat elke fysieke duel. Zijn IF ga ik ook wel halen.
[ afbeelding ]
Dat is precies de reden waarom na dat ik div 1 gehaald heb meteen stopt ben met divisies te spelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daarom speel ik ook weinig met spelers uit de Spaanse competitie.is alleen leuk als je de echte topspelers kan betalen zoals MSN en CR7.
Online kom ik wel echt 9 vd 10x aubameyang tegenecht vervelend om tegen te spelen.
Gewoon een hoop bronze packs openen, maak je nog klein beetje winst en krijg je genoeg +2- fitness kaartjesquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:02 schreef Tobi-wan het volgende:
De fitness dit jaar.... Lahm verliest elk potje 9/10 fitness... Moet je om het potje van team wisselen
Daar ben ik te arm voor. Heb nog maar 2500c joh. Gelukkig wel 2 redelijke teamsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon een hoop bronze packs openen, maak je nog klein beetje winst en krijg je genoeg +2- fitness kaartjes
Osvaldo op CMquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:05 schreef Dopekoe het volgende:
Dit team moet toch aardig te vrezen zijn voor een tegenstander
Nog ff 8k aan coins erbij en ik heb Tevez en Osvaldo
De rest heb ik gelukkig al
[ afbeelding ]
Daar gebruik ik altijd teammate contain voor en dan zelf een CB bersturen die rugdekking geeft en desnoods een vrije trap veroorzakenquote:Op zondag 6 maart 2016 13:28 schreef realbase het volgende:
Het blijft belachelijk hoe makkelijk je of je tegenstander vanaf de aftrap scoort..
nja ik moet zeggen dat ik er zelf ook redelijk makkelijk en vaak mee scoor ( niet elke pot, maar wel frequent ) vind het gewoon niet kloppen dat je met een pace speler nog steeds er zo makkelijk door heen wandeltquote:Op maandag 7 maart 2016 11:25 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Daar gebruik ik altijd teammate contain voor en dan zelf een CB bersturen die rugdekking geeft en desnoods een vrije trap veroorzaken
Ik probeer het online nooit maar offline tegen menselijke tegenstanders welquote:Op maandag 7 maart 2016 13:35 schreef realbase het volgende:
[..]
nja ik moet zeggen dat ik er zelf ook redelijk makkelijk en vaak mee scoor ( niet elke pot, maar wel frequent ) vind het gewoon niet kloppen dat je met een pace speler nog steeds er zo makkelijk door heen wandelt
met griezmann (pace) of benzema (sterk) lukt het me primaquote:Op maandag 7 maart 2016 14:14 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik probeer het online nooit maar offline tegen menselijke tegenstanders wel
Maar daar lukt het me ook met een niet pce speler
Ibrahimovich is daar best goed geschikt voor
Heb trouwens al mn spelers weer eens verkocht, was aan wat nieuws toe
Nu ff bedenken wat mn volgende team wordt met een budget van 185k
Maar misschien wordt het wel een Ajax met IF spelers
Di Santo goejen CAM, 2 retenquote:Op maandag 7 maart 2016 15:08 schreef Dopekoe het volgende:
Dit ziet er best speelbaar uit denk ik zo
[ afbeelding ]
Twijfel alleen een beetje over di Santo, maar das de enige die full chem daar geeft met Tevez en de rest
Heb wat dingen voor je aangepast. Kon het helaas geen sym links NLW maken, maar volgens mij maakt dat jou niet heel veel uitquote:Op maandag 7 maart 2016 15:08 schreef Dopekoe het volgende:
Dit ziet er best speelbaar uit denk ik zo
[ afbeelding ]
Twijfel alleen een beetje over di Santo, maar das de enige die full chem daar geeft met Tevez en de rest
Beetje zoals elk team in divisie 1 dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:15 schreef Dopekoe het volgende:
Ik denk toch dat dit hem voor de komende tijd even gaat worden
Als ik even snel doorspaar kan ik de upgrade van Lewa halen
Volgens mij best een vies team zo
[ afbeelding ]
Met het verschil dat ik in divisie 4 zitquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Beetje zoals elk team in divisie 1 dus.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:05 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Met het verschil dat ik in divisie 4 zit
Wat een voorhoedequote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:44 schreef Apekoek het volgende:
Iemand nog ideeen/tips voor een cheap ass teampje met Sau - Giovinco en daarachter Parolo?
Ja he! Ik speel het nooit meer, wil het weer eens proberen en dan wil ik goedkope sweat voorin met een boom van een kerel er achter (Parolo)quote:
Valt wel mee, alleen Auba.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:15 schreef Dopekoe het volgende:
Ik denk toch dat dit hem voor de komende tijd even gaat worden
Als ik even snel doorspaar kan ik de upgrade van Lewa halen
Volgens mij best een vies team zo
[ afbeelding ]
Uhh.. Italianen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:44 schreef Apekoek het volgende:
Iemand nog ideeen/tips voor een cheap ass teampje met Sau - Giovinco en daarachter Parolo?
Netjes.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:45 schreef Dopekoe het volgende:
Toch even een kleine aanpassing gedaan aangezien Aubameyang 1 grote prutser is....
En maar ff wat extra verdedigende kracht ingebouwd
[ afbeelding ]
Krychowiak ?quote:Op maandag 14 maart 2016 14:02 schreef JaafkeEHV het volgende:
had uit verveling een paar teams bij elkaar gegooid voor de fun...
[ afbeelding ]
In game switch ik jonas met aduriz.. voor de rest speelt het wel oke..
iemand nog wat beters voor RM/CDM?
indd.. ik speel zelf met zn upgraded versie nu - maar ook zn 83 kaartje is zo lekker..quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:17 schreef Bolasie het volgende:
Wat is Griezmann toch fucking goed dit jaar. Rond TOTS denk ik maar zijn TOTS kaartje kopen als ie niet al te duur wordt (even er van uitgaan dat hij er één krijgt), anders gewoon z'n TIF.
Dit teampje ff nagebouwd. Zag er wel solide uit. Maar naar 3 potjes toch nog niet echt mijn drive mee kunnen vinden. Met name achterin wordt ik er vrij gemakkelijk uitgedribbeld met deze 2 achterin. Voelen dan wat te houterig aan. Had ik ook al last van in mijn Serie a team helaas..quote:Op maandag 14 maart 2016 11:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Netjes.
Dit is mijn team, even een goedkoop teampje gemaakt ivm de verwachte TOTS hype van binnenkort (vanwege het EK zal ie er eerder zijn dit jaar). Heb nog een kleine 300k over, maar dat behoud ik even:
[ afbeelding ]
Verratti is trouwens onverwacht goed
Serieusquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dit teampje ff nagebouwd. Zag er wel solide uit. Maar naar 3 potjes toch nog niet echt mijn drive mee kunnen vinden. Met name achterin wordt ik er vrij gemakkelijk uitgedribbeld met deze 2 achterin. Voelen dan wat te houterig aan. Had ik ook al last van in mijn Serie a team helaas..
En ik deel de mening, verratti speelt fijn! Bal blijft gewoon lekker aan zijn voet plakken en vrijwel alle shortpasses zijn goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |