Vind ik niet gek met dat middenveld eigenlijk..quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:27 schreef Dopekoe het volgende:
Gisteren weer een paar wedstrijden gehad die echt nergens op sloegen:
8-1 verloren en 6-4 verloren...
Met mijn huidige team:
[ afbeelding ]
Spelers konden opeens geen bal meer aannemen, stapten niet in of niet uit...
Alba werd eruit gelopen door mata....
1e helft 5-0 achter en dan uiteindelijk 6-4....
Ging helemaal nergens over...
Daardoor promotie naar divisie 3 net misgelopen....
Wat is er mis met dat middenveld dan? Te klein?quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vind ik niet gek met dat middenveld eigenlijk..
Mist wel wat lengte en power ja, maar vooral verdedigende kwaliteit. 3 spelmakers zonder goede DEF en verdedigende WR. Daar zou ik toch wel een Perez of Krychowiak bij gooien.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:15 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat middenveld dan? Te klein?
Rojo niet imo. Cahill en Kos wel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:28 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat zijn de beste PL CB's? Kompany, Otamendi, Rojo?
Ook met Krychowiak en Busquets ipv Iniesta en Rakitic lukte het me niet om te winnen, zelfs met Mascherano ipv Laporte en Godin ipv Varane kreeg ik het niet voor elkaar....quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mist wel wat lengte en power ja, maar vooral verdedigende kwaliteit. 3 spelmakers zonder goede DEF en verdedigende WR. Daar zou ik toch wel een Perez of Krychowiak bij gooien.
Bepaalde spelers of league waar je een voorkeur voor hebt?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ook met Krychowiak en Busquets ipv Iniesta en Rakitic lukte het me niet om te winnen, zelfs met Mascherano ipv Laporte en Godin ipv Varane kreeg ik het niet voor elkaar....
Nu dan maar weer alles (met wat winst) verkochten 180k om een nieuw team te bouwen
Iemand suggesties ?
Voorkeur voor een 4-3-3 opstelling of anders een 4-2-3-1 opstelling
Mijn duo Terry-Cahill speelt goddelijkquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:28 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat zijn de beste PL CB's? Kompany, Otamendi, Rojo?
Niet specifiek, maar liefst wel een hybride met Ibraquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bepaalde spelers of league waar je een voorkeur voor hebt?
Ziet er prima uit. Heb zelf niet zoveel 4231 gespeeld. Zit dit jaar sowieso te kloten met de formatie. 4321 bevalt tot nu toe het meeste.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:56 schreef Dopekoe het volgende:
Thanks!
Uiteindelijk is dit hem zo geworden (PS4)
[ afbeelding ]
Wat ik zou doen: Pastore en Pereyra omdraaaien (meer pace aan de buitenkant lijkt me belangrijker dan centraal) + CDM's omdraaien en centraal achterin met Chiellini op links en Manolas op rechts spelen. UP Peres is trouwens wel echt een fijne back ook, beter dan Lichtsteiner imo.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:56 schreef Dopekoe het volgende:
Thanks!
Uiteindelijk is dit hem zo geworden (PS4)
[ afbeelding ]
wat ik ook zei ja, maar dan Peres RBquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Bij nader inzien... Misschien zou ik het zo neerzetten. Pastore als central CAM is wel erg fijn. Hij mist de snelheid maar is wel erg groot en kan de bal eenvoudig doorkoppen. Je kan Castan of Manolas dan als CB gebruiken.
[ afbeelding ]
Napoli Perisicquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:19 schreef Tobi-wan het volgende:
Nieuwe upgrades:
Insigne +1
Manolas +1
Douglas Costa +2
Griezmann +1
Miranda +1
Neymar +2
Met de upgrade van Manolas ben ik wel blij
De autist in mij kan er niet tegen dat Nainggolan niet op max chem. zit dan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wat ik ook zei ja, maar dan Peres RB
Oh nu je het zegt..ik had daar tot dit jaar ook last van, maar mijn FIFA leven is mooier nu ik gewoon goede spelers op 7/8 chem pak ipv mindere opties op full chemquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De autist in mij kan er niet tegen dat Nainggolan niet op max chem. zit dan.
koop je nu fitnesskaarten dan? Had je beter 2 verschillende teams kunnen makenquote:Op maandag 29 februari 2016 16:25 schreef Dopekoe het volgende:
Heb er maar ff 3 teams van gemaakt, met kleine variaties, zit te twijfelen over Di Maria, of ik hem moet inwisselen voor Chiellini
Iemand nog betaalbare suggesties voor bankspelers ?
Ik heb voor op de bank Jonas, Pjanic en Bonucci
En de spelers die je hieronder ziet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, af en toequote:Op maandag 29 februari 2016 16:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
koop je nu fitnesskaarten dan? Had je beter 2 verschillende teams kunnen maken
Veel identieke spelers met mijn teamquote:Op maandag 29 februari 2016 16:25 schreef Dopekoe het volgende:
Heb er maar ff 3 teams van gemaakt, met kleine variaties, zit te twijfelen over Di Maria, of ik hem moet inwisselen voor Chiellini
Iemand nog betaalbare suggesties voor bankspelers ?
Ik heb voor op de bank Jonas, Pjanic en Bonucci
En de spelers die je hieronder ziet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speler in een conceptsquad zetten en van daaruit zoeken op de markt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:12 schreef Bolasie het volgende:
Is het mogelijk om net als in FUT15 één versie van een kaart te zoeken en niet meer? Dus bijv. alleen de SIF van een speler, andere kaarten niet via de transfermarkt?
Ik zou altijd kiezen voor Ramosquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:33 schreef realbase het volgende:
als je moet kiezen , Pepe of Ramos ? ( even los van het prijsverschil )
laat je team eens zien ?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:56 schreef Dopekoe het volgende:
Ik wil toch van Di Maria af, vind hem niet lekker spelen....
Wil hem eigenlijk vervangen door Tevez, maar die krijg ik niet in m'n team gepast....
Kopieer mijn team danquote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:56 schreef Dopekoe het volgende:
Ik wil toch van Di Maria af, vind hem niet lekker spelen....
Wil hem eigenlijk vervangen door Tevez, maar die krijg ik niet in m'n team gepast....
Dat werkt dus niet meerquote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Speler in een conceptsquad zetten en van daaruit zoeken op de markt.
ik heb trouwens al best een aanvallend team.. is dat wel handig ?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:39 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik zou altijd kiezen voor Ramos
Gewoon omdat ik Pepe een eikel vind
Maar Ramos is een completere voetballer, die ook aanvallend goed mee kan.
En als je dan naar het normale scherm van de transfers gaat, kun je ook nog op prijs en positie filteren. Op de console werkt dit sowieso.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Speler in een conceptsquad zetten en van daaruit zoeken op de markt.
Dit zijn dus ook van die zakenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:51 schreef Rijst het volgende:
Dacht dat Milik een Sif zou krijgen morgen maar zie nu dat hij deze week al in de totw zit. Dan zal Klaassen er wel 1 krijgen.
daarom een hybrid bouwen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit zijn dus ook van die zakenIk dacht gisteren ook even origineel te zijn en eens een volledig Eredivisieteam/NL te maken. Leuk team met o.a. willems, fer, van dijk etc etc.
Totdat je je eerste potje meteen tegen een serie A team moet van ongeveer 15k en word weggevaagd. Het is gewoon heel simpel; óf je maakt een standaard OP team, óf je hebt gewoon lomp goede spelers als iniesta, zlatan, ronaldo etc.
volgens mij het laatstequote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:10 schreef nickhguitar het volgende:
speel je draft eigenlijk hetzelfde als een toernooi? Dus in een finale kom je alleen mede finalisten tegen, of kun je in de laatste ronde van een draft ook nog anderen tegenkomen die in ronde 1 zitten?
IF Ziyech is niet zo bijzonder. Klaassen en Guardado IF zijn beter.quote:Op woensdag 2 maart 2016 08:55 schreef Enix het volgende:
Hier heeft zeker nog niemand gespeeld met IF Ziyech?
Moet wel zeggen dat ik goede ervaringen heb met SIF Fischer, dus als iemand een Eredivisie team maakt, kan ik hem zeker aanraden! IF Milik vond ik wat minder.
serie is altijd goedkoopquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:49 schreef laJoya het volgende:
Tering lang niet meer op fut gezeten, maar wat is de Serie A ineens goedkoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |