Vind ik niet gek met dat middenveld eigenlijk..quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:27 schreef Dopekoe het volgende:
Gisteren weer een paar wedstrijden gehad die echt nergens op sloegen:
8-1 verloren en 6-4 verloren...
Met mijn huidige team:
[ afbeelding ]
Spelers konden opeens geen bal meer aannemen, stapten niet in of niet uit...
Alba werd eruit gelopen door mata....
1e helft 5-0 achter en dan uiteindelijk 6-4....
Ging helemaal nergens over...
Daardoor promotie naar divisie 3 net misgelopen....
Wat is er mis met dat middenveld dan? Te klein?quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vind ik niet gek met dat middenveld eigenlijk..
Mist wel wat lengte en power ja, maar vooral verdedigende kwaliteit. 3 spelmakers zonder goede DEF en verdedigende WR. Daar zou ik toch wel een Perez of Krychowiak bij gooien.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:15 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat middenveld dan? Te klein?
Rojo niet imo. Cahill en Kos wel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:28 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat zijn de beste PL CB's? Kompany, Otamendi, Rojo?
Ook met Krychowiak en Busquets ipv Iniesta en Rakitic lukte het me niet om te winnen, zelfs met Mascherano ipv Laporte en Godin ipv Varane kreeg ik het niet voor elkaar....quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mist wel wat lengte en power ja, maar vooral verdedigende kwaliteit. 3 spelmakers zonder goede DEF en verdedigende WR. Daar zou ik toch wel een Perez of Krychowiak bij gooien.
Bepaalde spelers of league waar je een voorkeur voor hebt?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ook met Krychowiak en Busquets ipv Iniesta en Rakitic lukte het me niet om te winnen, zelfs met Mascherano ipv Laporte en Godin ipv Varane kreeg ik het niet voor elkaar....
Nu dan maar weer alles (met wat winst) verkochten 180k om een nieuw team te bouwen
Iemand suggesties ?
Voorkeur voor een 4-3-3 opstelling of anders een 4-2-3-1 opstelling
Mijn duo Terry-Cahill speelt goddelijkquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:28 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat zijn de beste PL CB's? Kompany, Otamendi, Rojo?
Niet specifiek, maar liefst wel een hybride met Ibraquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bepaalde spelers of league waar je een voorkeur voor hebt?
Ziet er prima uit. Heb zelf niet zoveel 4231 gespeeld. Zit dit jaar sowieso te kloten met de formatie. 4321 bevalt tot nu toe het meeste.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:56 schreef Dopekoe het volgende:
Thanks!
Uiteindelijk is dit hem zo geworden (PS4)
[ afbeelding ]
Wat ik zou doen: Pastore en Pereyra omdraaaien (meer pace aan de buitenkant lijkt me belangrijker dan centraal) + CDM's omdraaien en centraal achterin met Chiellini op links en Manolas op rechts spelen. UP Peres is trouwens wel echt een fijne back ook, beter dan Lichtsteiner imo.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:56 schreef Dopekoe het volgende:
Thanks!
Uiteindelijk is dit hem zo geworden (PS4)
[ afbeelding ]
wat ik ook zei ja, maar dan Peres RBquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Bij nader inzien... Misschien zou ik het zo neerzetten. Pastore als central CAM is wel erg fijn. Hij mist de snelheid maar is wel erg groot en kan de bal eenvoudig doorkoppen. Je kan Castan of Manolas dan als CB gebruiken.
[ afbeelding ]
Napoli Perisicquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:19 schreef Tobi-wan het volgende:
Nieuwe upgrades:
Insigne +1
Manolas +1
Douglas Costa +2
Griezmann +1
Miranda +1
Neymar +2
Met de upgrade van Manolas ben ik wel blij
De autist in mij kan er niet tegen dat Nainggolan niet op max chem. zit dan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wat ik ook zei ja, maar dan Peres RB
Oh nu je het zegt..ik had daar tot dit jaar ook last van, maar mijn FIFA leven is mooier nu ik gewoon goede spelers op 7/8 chem pak ipv mindere opties op full chemquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De autist in mij kan er niet tegen dat Nainggolan niet op max chem. zit dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |