Fifa 2008 tot 10/11 was de prime imo. Daarvoor was PES eigenlijk het betere spel.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:12 schreef Enix het volgende:
Wat vinden jullie de beste FIFA versie?
Persoonlijk vond ik FIFA 2005 t/m 2008 wel gaaf.
Mijn ervaring is: hoe beter het team is, hoe slechter de speler. Heb vaak genoeg meegemaakt dat Salvio (uit mijn team) een verdediging bestaande uit o.a. Koscielny en Otamendi helemaal zoek speelde.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:47 schreef realbase het volgende:
Zuur.. tegen een bijna full TOTY team 4-3 verloren..
nja ik was wel iets beter.. maar alles wat hij schoot ging erin..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:31 schreef Enix het volgende:
[..]
Mijn ervaring is: hoe beter het team is, hoe slechter de speler. Heb vaak genoeg meegemaakt dat Salvio (uit mijn team) een verdediging bestaande uit o.a. Koscielny en Otamendi helemaal zoek speelde.
heel feb toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:09 schreef Enix het volgende:
Vreemd dat Jonas geen upgrade heeft gekregen. Of komt er nog een ronde met upgrades?
nog 3..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:09 schreef Enix het volgende:
Vreemd dat Jonas geen upgrade heeft gekregen. Of komt er nog een ronde met upgrades?
Fifa 09 was goddelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:12 schreef Enix het volgende:
Wat vinden jullie de beste FIFA versie?
Persoonlijk vond ik FIFA 2005 t/m 2008 wel gaaf.
Jouw club was in FIFA 09 anders ook niet verkeerd met Kaka, Ronaldinho, Nesta, Pirlo en Shevchenkoquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:27 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Fifa 09 was goddelijk.
Blazen met Man U (Nani, Ronaldo, Rooney)
Wat een kut team zeg.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:07 schreef el-blanchito het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team![]()
4411 speelt ook heerlijk, als je de juiste mensen hebt
Ik speel nu al een aantal weken met deze twee gasten. Wat een beesten! Vooral SIF Jonas doet me denken aan Messi. In de kleine ruimte is hij belachelijk sterk en hij schiet de ballen er van alle hoeken in.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:00 schreef Lastpost het volgende:
Ga maar eens een team maken met Jonas en Slimani, oude (pace) team begint te vervelen.
Slechte keeper, LM en Terry op cv vind ik te sloom. Te weinig verdedigende kwaliteiten op middenveld, is Mahrez zo speciaal in FIFA? Vardy zijn natuurlijk betere spitsen te bedenken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:59 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Why tell me why tell me why tell me why
Pastore is inderdaad echt goed, groot en dus lekker koppen maar ook goed dribbelen en passen. Ribery heb ik in mijn 2e team en die doet het daar wel lekker. Zijn weinig spelers die kunnen dribbelen als hem. Vond Lucas beetje tegenvallen, dat komt met name door zijn lage stamina.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:28 schreef Dopekoe het volgende:
Dit team is speelt echt lekker:
[ afbeelding ]
Pastore is hier geniaal, staat 1 op 1 in 17 wedstrijden en Lacazette ook
Met dit team heb ik in totaal 1 wedstrijd verloren en de rest gewonnen
Heb tussendoor wel eea verloren maar dat was met m;n fitness team dat in de reserves en wisselspelers verborgen zit
Lucas heeft soms wel van die heerlijke runs langs de zijkant, zeker handig in de counterquote:Op donderdag 11 februari 2016 11:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Pastore is inderdaad echt goed, groot en dus lekker koppen maar ook goed dribbelen en passen. Ribery heb ik in mijn 2e team en die doet het daar wel lekker. Zijn weinig spelers die kunnen dribbelen als hem. Vond Lucas beetje tegenvallen, dat komt met name door zijn lage stamina.
Zelf net Suker gehaald voor 335k. Ben benieuwd hoe hij speelt, denk dat zo'n allround spits mij wel goed ligt. Zat nog even naar de stats van UP Aguero te kijken maar dat is echt niet de moeite waard. Ga geen 80k neerleggen voor 12 extra puntjes.
SIF Trappquote:Op donderdag 11 februari 2016 12:00 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Lucas heeft soms wel van die heerlijke runs langs de zijkant, zeker handig in de counter
Ribery kan idd lekker dribbelen maar voor de goal is hij niet super...
Pastore is bij mij echt koning in afstandschoten
Vrijwel al zijn goals zijn van tussen de 11 en de 16 en van buiten de 16
Zwakke plek is toch wel m'n keeper....
Geen idee hoe ik die nog kan verbeteren....
Diego Alves deed het bij mij altijd wel aardig volgens mij. Qua keeper heb je volgens mij maar een paar opties. Of Benaglio alleen verwacht ik niet dat hij beter is. Verder zijn Sirigu opties of Trapp (IF/SIF). Alleen is het zonde om zoveel aan de keeper uit te geven. Sirigu deed het altijd wel prima en met Trapp heb ik geen ervaring.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:00 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Lucas heeft soms wel van die heerlijke runs langs de zijkant, zeker handig in de counter
Ribery kan idd lekker dribbelen maar voor de goal is hij niet super...
Pastore is bij mij echt koning in afstandschoten
Vrijwel al zijn goals zijn van tussen de 11 en de 16 en van buiten de 16
Zwakke plek is toch wel m'n keeper....
Geen idee hoe ik die nog kan verbeteren....
Op zich doet ie het niet slecht maar ik gebruik ook 'n keeper in het opbouwen....quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Diego Alves deed het bij mij altijd wel aardig volgens mij. Qua keeper heb je volgens mij maar een paar opties. Of Benaglio alleen verwacht ik niet dat hij beter is. Verder zijn Sirigu opties of Trapp (IF/SIF). Alleen is het zonde om zoveel aan de keeper uit te geven. Sirigu deed het altijd wel prima en met Trapp heb ik geen ervaring.
Als ik voor mijzelf praat:quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:02 schreef rhubarb het volgende:
Qua coins heb ik nog niet boven de 10K gezeten (ik speel ook nog niet zo heel lang). Mensen hebben het hier over 330K e.d., bizarre aantallen waar ik nog niet eens over durf te dromen. Wat ik me afvraag, hoe komt iedereen toch aan zoveel coins en zulke goede teams?
Aan het begin kan je eenvoudig wat coins verdienen. Heb 3 account op mijn xbox staan, dus ik kon 3x gratis draft spelen. Toen had ik al snel +-100k aan spelers. Daarna beetje potje gespeeld en verder packs geopend. Vroeger wel veel gehandeld maar daar heb ik geen zin in / tijd voor.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:02 schreef rhubarb het volgende:
Qua coins heb ik nog niet boven de 10K gezeten (ik speel ook nog niet zo heel lang). Mensen hebben het hier over 330K e.d., bizarre aantallen waar ik nog niet eens over durf te dromen. Wat ik me afvraag, hoe komt iedereen toch aan zoveel coins en zulke goede teams?
quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:09 schreef Enix het volgende:
[..]
Jouw club was in FIFA 09 anders ook niet verkeerd met Kaka, Ronaldinho, Nesta, Pirlo en Shevchenko
Net als dit topicquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:11 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vergane glorie
430.000 coins aan wedstrijd inkomstenquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:53 schreef rhubarb het volgende:
430k of 430 coins aan wedstrijdinkomsten?
Traden is bij mij nog niet zo spannend vanwege het lage budget. Als newbie heb ik sowieso nog niet door wat nou koopjes zijn of niet...
Hoeveel handelen jullie nu per keer? En koop je soms ook spelers puur voor het (door)handelen?
Ik koop nu vaak een speler, gebruik hem, maak z'n contract op en zet hem dan weer op de transferlist, maar volgens mij pakken jullie het anders aan of niet?
Hoeveel hebben jullie in je team ongeveer geīnvesteerd, en wat is de spelerswaarde? En hebben jullie ook speciale kaarten (zie ze af en toe voor 200.000 coins voorbij komen)
Sowieso handig om eens te kijken om te kijken in de EA-catalogus en daar de coinsgifts te unlocken. Geen idee welk fifa-level je zit maar dit scheelt aardig wat. Daarnaast veel spelen, zodat je ook steeds een K'tje of 4-8 binnenhaalt aan promotie.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:53 schreef rhubarb het volgende:
430k of 430 coins aan wedstrijdinkomsten?
Traden is bij mij nog niet zo spannend vanwege het lage budget. Als newbie heb ik sowieso nog niet door wat nou koopjes zijn of niet...
Hoeveel handelen jullie nu per keer? En koop je soms ook spelers puur voor het (door)handelen?
Ik koop nu vaak een speler, gebruik hem, maak z'n contract op en zet hem dan weer op de transferlist, maar volgens mij pakken jullie het anders aan of niet?
Hoeveel hebben jullie in je team ongeveer geīnvesteerd, en wat is de spelerswaarde? En hebben jullie ook speciale kaarten (zie ze af en toe voor 200.000 coins voorbij komen)
352 was geniaal. 3 fifa`s geledenquote:Op zondag 14 februari 2016 03:39 schreef XL het volgende:
3-5-2 is briljant. Weet niet of er meerdere varianten zijn, ik speel 3 cb, lm, cdm, cdm, cam, rm en 2 spitsen. Dan behoorlijk aanvallend spelen en je tegenstander komt niet van zijn eigen helft af. Die drie backs staan er alleen om spelers die voorbij het middenveld komen op te vangen. Alleen moeten de vleugels heel veel lopen.
Ik heb er slechts 159k, maar ik heb ook een tijdje niet gespeeld. Laatste tijd speel ik wat meer.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:41 schreef DuTank het volgende:
Hoeveel matchcoins hebben jullie?
Ik heb 257k. Valt me nog mee, aangezien ik het voor mijn gevoel heel weinig heb gespeeld
Koop laag verkoop hoog.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:21 schreef nickhguitar het volgende:
Fifa 16 eindelijk binnenWaar ik alleen geen kut van snap is dus dat traden, had er ook nooit echt interesse in. Zou iemand hier eens wat kunnen vertellen over wat een goede manier is? Ik snap dat je iemand goedkoper koopt en duurder moet verkopen, maar dat wil iedereen lijkt me. Hoe onderscheid je je?
Sinds ik Naldo heb hoef ik alleen nog maar corners te versieren. Hij kopt ze er allemaal in.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:18 schreef Dopekoe het volgende:
432.551 match coins bij elkaar gesprokkeld
Ik speel alleen 433 (4) eigenlijk
Meest geniale speler is Pastore
Loopt ruim 1 op 1 ook bij mij, Daarbij heb ik Vidal en Matuidi erbij lopen die beide zeer veel duels winnen en ook nog een mooie passing stats hebben
2 snelle buitenspelers (Lucas en Ribery) en een trefzekere spits Lacazette.
Naldo wint vrijwel elk kopduel in de verdediging en ik gebruik David Luiz veel in de opbouw
Op de backs staan Rodriguez en Aurier
Op doel Alves die toch beter en beter begint te worden.
80 % van m'n wedstrijden gewonnen sinds dit team vorm heeft gekregen
Inmiddels heb ik er een Bundesliga fitness team naast staan zodat het ene team opgeladen wordt terwijl ik met het andere speel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |