Fifa 2008 tot 10/11 was de prime imo. Daarvoor was PES eigenlijk het betere spel.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:12 schreef Enix het volgende:
Wat vinden jullie de beste FIFA versie?
Persoonlijk vond ik FIFA 2005 t/m 2008 wel gaaf.
Mijn ervaring is: hoe beter het team is, hoe slechter de speler. Heb vaak genoeg meegemaakt dat Salvio (uit mijn team) een verdediging bestaande uit o.a. Koscielny en Otamendi helemaal zoek speelde.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:47 schreef realbase het volgende:
Zuur.. tegen een bijna full TOTY team 4-3 verloren..
nja ik was wel iets beter.. maar alles wat hij schoot ging erin..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:31 schreef Enix het volgende:
[..]
Mijn ervaring is: hoe beter het team is, hoe slechter de speler. Heb vaak genoeg meegemaakt dat Salvio (uit mijn team) een verdediging bestaande uit o.a. Koscielny en Otamendi helemaal zoek speelde.
heel feb toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:09 schreef Enix het volgende:
Vreemd dat Jonas geen upgrade heeft gekregen. Of komt er nog een ronde met upgrades?
nog 3..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:09 schreef Enix het volgende:
Vreemd dat Jonas geen upgrade heeft gekregen. Of komt er nog een ronde met upgrades?
Fifa 09 was goddelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:12 schreef Enix het volgende:
Wat vinden jullie de beste FIFA versie?
Persoonlijk vond ik FIFA 2005 t/m 2008 wel gaaf.
Jouw club was in FIFA 09 anders ook niet verkeerd met Kaka, Ronaldinho, Nesta, Pirlo en Shevchenkoquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:27 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Fifa 09 was goddelijk.
Blazen met Man U (Nani, Ronaldo, Rooney)
Wat een kut team zeg.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:07 schreef el-blanchito het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team![]()
4411 speelt ook heerlijk, als je de juiste mensen hebt
Ik speel nu al een aantal weken met deze twee gasten. Wat een beesten! Vooral SIF Jonas doet me denken aan Messi. In de kleine ruimte is hij belachelijk sterk en hij schiet de ballen er van alle hoeken in.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:00 schreef Lastpost het volgende:
Ga maar eens een team maken met Jonas en Slimani, oude (pace) team begint te vervelen.
Slechte keeper, LM en Terry op cv vind ik te sloom. Te weinig verdedigende kwaliteiten op middenveld, is Mahrez zo speciaal in FIFA? Vardy zijn natuurlijk betere spitsen te bedenken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:59 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Why tell me why tell me why tell me why
Pastore is inderdaad echt goed, groot en dus lekker koppen maar ook goed dribbelen en passen. Ribery heb ik in mijn 2e team en die doet het daar wel lekker. Zijn weinig spelers die kunnen dribbelen als hem. Vond Lucas beetje tegenvallen, dat komt met name door zijn lage stamina.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:28 schreef Dopekoe het volgende:
Dit team is speelt echt lekker:
[ afbeelding ]
Pastore is hier geniaal, staat 1 op 1 in 17 wedstrijden en Lacazette ook
Met dit team heb ik in totaal 1 wedstrijd verloren en de rest gewonnen
Heb tussendoor wel eea verloren maar dat was met m;n fitness team dat in de reserves en wisselspelers verborgen zit
Lucas heeft soms wel van die heerlijke runs langs de zijkant, zeker handig in de counterquote:Op donderdag 11 februari 2016 11:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Pastore is inderdaad echt goed, groot en dus lekker koppen maar ook goed dribbelen en passen. Ribery heb ik in mijn 2e team en die doet het daar wel lekker. Zijn weinig spelers die kunnen dribbelen als hem. Vond Lucas beetje tegenvallen, dat komt met name door zijn lage stamina.
Zelf net Suker gehaald voor 335k. Ben benieuwd hoe hij speelt, denk dat zo'n allround spits mij wel goed ligt. Zat nog even naar de stats van UP Aguero te kijken maar dat is echt niet de moeite waard. Ga geen 80k neerleggen voor 12 extra puntjes.
SIF Trappquote:Op donderdag 11 februari 2016 12:00 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Lucas heeft soms wel van die heerlijke runs langs de zijkant, zeker handig in de counter
Ribery kan idd lekker dribbelen maar voor de goal is hij niet super...
Pastore is bij mij echt koning in afstandschoten
Vrijwel al zijn goals zijn van tussen de 11 en de 16 en van buiten de 16
Zwakke plek is toch wel m'n keeper....
Geen idee hoe ik die nog kan verbeteren....
Diego Alves deed het bij mij altijd wel aardig volgens mij. Qua keeper heb je volgens mij maar een paar opties. Of Benaglio alleen verwacht ik niet dat hij beter is. Verder zijn Sirigu opties of Trapp (IF/SIF). Alleen is het zonde om zoveel aan de keeper uit te geven. Sirigu deed het altijd wel prima en met Trapp heb ik geen ervaring.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:00 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Lucas heeft soms wel van die heerlijke runs langs de zijkant, zeker handig in de counter
Ribery kan idd lekker dribbelen maar voor de goal is hij niet super...
Pastore is bij mij echt koning in afstandschoten
Vrijwel al zijn goals zijn van tussen de 11 en de 16 en van buiten de 16
Zwakke plek is toch wel m'n keeper....
Geen idee hoe ik die nog kan verbeteren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |