ik ben eigenlijk best saaiquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:43 schreef Rijst het volgende:
M'n team loopt best lekker. 4 achterelkaar gewonnen in divisie 3. Al heeft Podolski nog niet weten te scoren. Vind eigelijk El ghazi een stuk fijner speler.
Ik kan het nu achterin gaan upgraden met Chielini. Maicon verdedigt ook lekker, die wint zowat elke fysieke duel. Zijn IF ga ik ook wel halen.
[ afbeelding ]
Daarom speel ik ook weinig met spelers uit de Spaanse competitie.is alleen leuk als je de echte topspelers kan betalen zoals MSN en CR7.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:49 schreef realbase het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk best saaiheb sinds dag 1 mn BBVA team en heb die een beetje geupgrade door de maanden heen.. net upgraded Griezmann gehaald - vanmiddag Ramos erbij.. de BBVA spitsen zn me te duur ( Suarez enzo )
Als ik Auba tegen kom online dan weet ik al van te voren dat er een rode kaart voor mij aankomt....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daarom speel ik ook weinig met spelers uit de Spaanse competitie.is alleen leuk als je de echte topspelers kan betalen zoals MSN en CR7.
Online kom ik wel echt 9 vd 10x aubameyang tegenecht vervelend om tegen te spelen.
Ziet er goed uit. Hoe spelen die Eredivisie gasten? Milik vond ik erg tegenvallen..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:43 schreef Rijst het volgende:
M'n team loopt best lekker. 4 achterelkaar gewonnen in divisie 3. Al heeft Podolski nog niet weten te scoren. Vind eigelijk El ghazi een stuk fijner speler.
Ik kan het nu achterin gaan upgraden met Chielini. Maicon verdedigt ook lekker, die wint zowat elke fysieke duel. Zijn IF ga ik ook wel halen.
[ afbeelding ]
Dat is precies de reden waarom na dat ik div 1 gehaald heb meteen stopt ben met divisies te spelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daarom speel ik ook weinig met spelers uit de Spaanse competitie.is alleen leuk als je de echte topspelers kan betalen zoals MSN en CR7.
Online kom ik wel echt 9 vd 10x aubameyang tegenecht vervelend om tegen te spelen.
Gewoon een hoop bronze packs openen, maak je nog klein beetje winst en krijg je genoeg +2- fitness kaartjesquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:02 schreef Tobi-wan het volgende:
De fitness dit jaar.... Lahm verliest elk potje 9/10 fitness... Moet je om het potje van team wisselen
Daar ben ik te arm voor. Heb nog maar 2500c joh. Gelukkig wel 2 redelijke teamsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon een hoop bronze packs openen, maak je nog klein beetje winst en krijg je genoeg +2- fitness kaartjes
Osvaldo op CMquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:05 schreef Dopekoe het volgende:
Dit team moet toch aardig te vrezen zijn voor een tegenstander
Nog ff 8k aan coins erbij en ik heb Tevez en Osvaldo
De rest heb ik gelukkig al
[ afbeelding ]
Daar gebruik ik altijd teammate contain voor en dan zelf een CB bersturen die rugdekking geeft en desnoods een vrije trap veroorzakenquote:Op zondag 6 maart 2016 13:28 schreef realbase het volgende:
Het blijft belachelijk hoe makkelijk je of je tegenstander vanaf de aftrap scoort..
nja ik moet zeggen dat ik er zelf ook redelijk makkelijk en vaak mee scoor ( niet elke pot, maar wel frequent ) vind het gewoon niet kloppen dat je met een pace speler nog steeds er zo makkelijk door heen wandeltquote:Op maandag 7 maart 2016 11:25 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Daar gebruik ik altijd teammate contain voor en dan zelf een CB bersturen die rugdekking geeft en desnoods een vrije trap veroorzaken
Ik probeer het online nooit maar offline tegen menselijke tegenstanders welquote:Op maandag 7 maart 2016 13:35 schreef realbase het volgende:
[..]
nja ik moet zeggen dat ik er zelf ook redelijk makkelijk en vaak mee scoor ( niet elke pot, maar wel frequent ) vind het gewoon niet kloppen dat je met een pace speler nog steeds er zo makkelijk door heen wandelt
met griezmann (pace) of benzema (sterk) lukt het me primaquote:Op maandag 7 maart 2016 14:14 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik probeer het online nooit maar offline tegen menselijke tegenstanders wel
Maar daar lukt het me ook met een niet pce speler
Ibrahimovich is daar best goed geschikt voor
Heb trouwens al mn spelers weer eens verkocht, was aan wat nieuws toe
Nu ff bedenken wat mn volgende team wordt met een budget van 185k
Maar misschien wordt het wel een Ajax met IF spelers
Di Santo goejen CAM, 2 retenquote:Op maandag 7 maart 2016 15:08 schreef Dopekoe het volgende:
Dit ziet er best speelbaar uit denk ik zo
[ afbeelding ]
Twijfel alleen een beetje over di Santo, maar das de enige die full chem daar geeft met Tevez en de rest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |