SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
k nicequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Rijst, kip met japanse curry. Bij WagamamaJe hebt in Den Haag vast ook eentje
Zet de Duitse Bieries weer terugquote:
Ja, TOTY Walker op RM lijkt me bruut, maar dan wordt het wel een elftal waar iedereen eenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:11 schreef Thorb het volgende:
Toefjes in actie
Nog even OP Chick verversen. Geen oma's
Mooie achterhoede + middenveld in ieder geval, die Richards lijkt me echt een baas
Valencia is ook lekker snelquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, TOTY Walker op RM lijkt me bruut, maar dan wordt het wel een elftal waar iedereen eensmiley bij gaat plaatsen
En Valenica 9 chem. maar zie dat zijn prijs flink gestegen is sinds de laatste keer dat ik met een BPL team bezig was. Denk dat ik die positie maar als laatste moet gaan inkleden, aangezien er 40K verschil zit tussen die 2. MOTM Gerrard lijkt me ideaal voor de CAM positiequote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Valencia is ook lekker snelVerdedigend wel minder natuurlijk.
Jaja, je verdwijnt zo met je hoofdje in die boezemquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
LOL, ik was net die slet in de OP aan het bekijken, zie ik ineens massive inkijk van die bierdames
TOTY vdv is echt een baas op CAM.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En Valenica 9 chem. maar zie dat zijn prijs flink gestegen is sinds de laatste keer dat ik met een BPL team bezig was. Denk dat ik die positie maar als laatste moet gaan inkleden, aangezien er 40K verschil zit tussen die 2. MOTM Gerrard lijkt me ideaal voor de CAM positie
Heb m al een keer gehad, welliswaar met mindere kwaliteit om hem heen trouwens hoor, maar vond het maar een logge speler.quote:
Cavendish wtfquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:16 schreef Thorb het volgende:
Jezus die sprint van Cavendisch
Jammer dat LL Sanchez niet won
Nee, maar ook niet slechter. Je merkt geen verschil.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Even, maar niet met MOTM Gerrard maar die zal nog beter zijn dan de NIF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |