Heb je gemist.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:00 schreef Pino0 het volgende:
Geef iemand aub de persoonlijke informatie en adres gegevens van de EA fut manager please?
Die gaat wat verwachten
Ik neem aan dat je heel vaak de minimum prijs biedt op spelers die tegen minimum prijs online staan. Dan hoop je dat je een keer mazzel hebt, de speler krijgt en dan ga je hem verkopen aan mensen met minder geduld/mazzel. Ik neem aan dat dit systeem bij duurdere spelers vrij goed werkt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit antwoord viel te verwachten inderdaadDat wil iedereen uiteraard, maar hoe? wat zijn de beste manieren en hoe zorg je dat je iets hebt wat anderen niet hebben?
Yup, ik wacht ook op de Jonas upgrade. Het lijkt me aannemelijk dat hij een upgrade krijgt, maar met EA weet je het nooit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:40 schreef Apekoek het volgende:
Gaat Jonas nog een keer in de lift? Of kan ik zijn TIF maar beter naar het crematorium brengen?
Apekoek hier weer te vindenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:40 schreef Apekoek het volgende:
Gaat Jonas nog een keer in de lift? Of kan ik zijn TIF maar beter naar het crematorium brengen?
ZwevendToetsenbordquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:45 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Apekoek hier weer te vinden
Ik ook niet meer zo vaak.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ZwevendToetsenbord
Nouja, zal hier maar sporadisch zijn. Heb twee TIF Jonassen en een SIF Hamsik en geen team. Heb niet eens meer een PS plus account waardoor ik bijna geen potjes meer speel.
Maar wie weet dat het spel weer iets interessanter wordt na de UPs en dan weer een plus account neem.
quote:
Ook nog een motmquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:43 schreef Enix het volgende:
[..]
Yup, ik wacht ook op de Jonas upgrade. Het lijkt me aannemelijk dat hij een upgrade krijgt, maar met EA weet je het nooit.
Wat kan FIFA er aan doen dat die niet meer bij AC spelen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:02 schreef Maver24 het volgende:
2 nostalgie filmpjes van gister en vandaag. Ik mis de oude fifa's. AC Milan Squad met Ibra, Pato, Robinho. Als je dit ziet dan is eigenlijk Fifa16 helemaal niet goed.
Momenteel weer divisie 4, maar zat in december nog in 2quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:27 schreef rhubarb het volgende:
Welke online divisie zitten jullie in?
Divisie twee. Heb wel veel moeite met het niveau moet ik eerlijk toegeven. Ben bang dat ik weer degradeerquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:27 schreef rhubarb het volgende:
Welke online divisie zitten jullie in?
Dybalaquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:08 schreef el-blanchito het volgende:
Welke spelers (los van Messi, Suarez etc.) zijn voor jullie onverwacht goede voetballers geweest in FUT?
Salvioquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:08 schreef el-blanchito het volgende:
Welke spelers (los van Messi, Suarez etc.) zijn voor jullie onverwacht goede voetballers geweest in FUT?
In heb precies hetzelfde soms Div 2 soms Div 3. Paar keer naar Div 1 gepromoveerd maar die win ik niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:39 schreef Enix het volgende:
[..]
Divisie twee. Heb wel veel moeite met het niveau moet ik eerlijk toegeven. Ben bang dat ik weer degradeer
Ongetwijfeld Pastore, Nainggolan, Wijnaldum, Lens en Eriksenquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:08 schreef el-blanchito het volgende:
300k is ook een beetje duur voor een oranje kleur.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:23 schreef Apekoek het volgende:
Zo, TIF Jonas weer in de lift nu veel mensen 300k iets te veel vinden voor een motm Jonas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |