Heb wat dingen voor je aangepast. Kon het helaas geen sym links NLW maken, maar volgens mij maakt dat jou niet heel veel uitquote:Op maandag 7 maart 2016 15:08 schreef Dopekoe het volgende:
Dit ziet er best speelbaar uit denk ik zo
[ afbeelding ]
Twijfel alleen een beetje over di Santo, maar das de enige die full chem daar geeft met Tevez en de rest
Beetje zoals elk team in divisie 1 dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:15 schreef Dopekoe het volgende:
Ik denk toch dat dit hem voor de komende tijd even gaat worden
Als ik even snel doorspaar kan ik de upgrade van Lewa halen
Volgens mij best een vies team zo
[ afbeelding ]
Met het verschil dat ik in divisie 4 zitquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Beetje zoals elk team in divisie 1 dus.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:05 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Met het verschil dat ik in divisie 4 zit
Wat een voorhoedequote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:44 schreef Apekoek het volgende:
Iemand nog ideeen/tips voor een cheap ass teampje met Sau - Giovinco en daarachter Parolo?
Ja he! Ik speel het nooit meer, wil het weer eens proberen en dan wil ik goedkope sweat voorin met een boom van een kerel er achter (Parolo)quote:
Valt wel mee, alleen Auba.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:15 schreef Dopekoe het volgende:
Ik denk toch dat dit hem voor de komende tijd even gaat worden
Als ik even snel doorspaar kan ik de upgrade van Lewa halen
Volgens mij best een vies team zo
[ afbeelding ]
Uhh.. Italianen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:44 schreef Apekoek het volgende:
Iemand nog ideeen/tips voor een cheap ass teampje met Sau - Giovinco en daarachter Parolo?
Netjes.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:45 schreef Dopekoe het volgende:
Toch even een kleine aanpassing gedaan aangezien Aubameyang 1 grote prutser is....
En maar ff wat extra verdedigende kracht ingebouwd
[ afbeelding ]
Krychowiak ?quote:Op maandag 14 maart 2016 14:02 schreef JaafkeEHV het volgende:
had uit verveling een paar teams bij elkaar gegooid voor de fun...
[ afbeelding ]
In game switch ik jonas met aduriz.. voor de rest speelt het wel oke..
iemand nog wat beters voor RM/CDM?
indd.. ik speel zelf met zn upgraded versie nu - maar ook zn 83 kaartje is zo lekker..quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:17 schreef Bolasie het volgende:
Wat is Griezmann toch fucking goed dit jaar. Rond TOTS denk ik maar zijn TOTS kaartje kopen als ie niet al te duur wordt (even er van uitgaan dat hij er één krijgt), anders gewoon z'n TIF.
Dit teampje ff nagebouwd. Zag er wel solide uit. Maar naar 3 potjes toch nog niet echt mijn drive mee kunnen vinden. Met name achterin wordt ik er vrij gemakkelijk uitgedribbeld met deze 2 achterin. Voelen dan wat te houterig aan. Had ik ook al last van in mijn Serie a team helaas..quote:Op maandag 14 maart 2016 11:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Netjes.
Dit is mijn team, even een goedkoop teampje gemaakt ivm de verwachte TOTS hype van binnenkort (vanwege het EK zal ie er eerder zijn dit jaar). Heb nog een kleine 300k over, maar dat behoud ik even:
[ afbeelding ]
Verratti is trouwens onverwacht goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |