SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er nog mensen die met silvers spelen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:22 schreef el-blanchito het volgende:
Die Kirchhof van Sunderland had blijkbaar een zaadpot bij z'n debuut gespeeld maar bij mij speelt hij echt als een god
Uiteraard.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die met silvers spelen?
Hij is al jaren goed in FUT, maar in het echt niet. Hij heeft de afgelopen 3 jaar bijna niet gespeeld.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:22 schreef el-blanchito het volgende:
Die Kirchhof van Sunderland had blijkbaar een zaadpot bij z'n debuut gespeeld maar bij mij speelt hij echt als een god
Alleen maar.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die met silvers spelen?
discard over een paar dagen zou je denken, maar volgens mij is de pack weight nogal verneukt en is er deze week weinig interesse in packs na TOTY en het goede TOTW vorige week. Verrassend dat hij nu voor 85k gaat, ook al zit hij pas 13u in packs.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:54 schreef Enix het volgende:
IF Guardado, uitstekende kaart! Hopelijk niet al te duur.
Koop cavani. Deed het bij mij beter dan ibra en een heel stuk goedkoper ;Dquote:Op donderdag 28 januari 2016 10:57 schreef Dopekoe het volgende:
Zo, het enige team waar ik nu nog mee speel is mijn oranje
[ afbeelding ]
Speelt toch wel erg lekker
Heb eindelijk ook eens boven de 100k aan coins
Aan het sparen voor Ibrahimovich, moet alleen nog bedenken welke low budget dudes ik eromheen kan zetten
Heb ik in 15 heel veel mee gespeeld, maar wil ook wel eens een keer een speler met een rating van boven de 88 hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Koop cavani. Deed het bij mij beter dan ibra en een heel stuk goedkoper ;D
Wat zei ik julliequote:Op woensdag 27 januari 2016 19:54 schreef Enix het volgende:
IF Guardado, uitstekende kaart! Hopelijk niet al te duur.
Guarin is nog baziger dan Radja. En dan kan je Peerke erin zetten en genoeg goede opties ipv Manolasquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:00 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb dit een beetje in gedachten:
[ afbeelding ]
Heb liever Perisic ipv Anderson, maar dat levert niet genoeg chem op.....
Manolas is wel lekker snel en sterk en vind hem prettiger spelen dan Castan, wat mijn 2e optie was omdat ie een linkspoot is...quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Guarin is nog baziger dan Radja. En dan kan je Peerke erin zetten en genoeg goede opties ipv Manolas
Nee papi, Manoles is rechts..en hele zwakke weak foot ook. Castan is wel links, idd ook een prima optie en imo meer dan snel genoeg. Maar wat ik zou doen is de eveneens linksbenige Juan Jesus, dan heb je nog 80 pace ook.quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:50 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Manolas is een Linkspoot en ik kies hem boven Chiellini vanwege budget
Leandro castan kan ook wel maar een snelle verdediger is soms ook wel handig tegen de spelers die een RW of LW in de spits zetten of gebruik maken van pace-spitsen
Dus vandaar de keuze voor Manolas
Had het al aangepastquote:Op donderdag 28 januari 2016 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee papi, Manoles is rechts..en hele zwakke weak foot ook. Castan is wel links, idd ook een prima optie en imo meer dan snel genoeg. Maar wat ik zou doen is de eveneens linksbenige Juan Jesus, dan heb je nog 80 pace ook.
Zie het nu jaquote:
Ik heb hem in mijn team. Speelt wel erg fijnquote:
Ik heb er dus 3, misschien dat ik er ook eentje bewaar als hij een UP krijgt. Ben altijd een fan van hem geweest en heb ook altijd een team met hem gehad, dus waarom nietquote:Op zondag 31 januari 2016 17:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb hem in mijn team. Speelt wel erg fijn
quote:Op zondag 31 januari 2016 17:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb er dus 3, misschien dat ik er ook eentje bewaar als hij een UP krijgt. Ben altijd een fan van hem geweest en heb ook altijd een team met hem gehad, dus waarom niet
Wat is jouw team?
Ik zou misschien eerder gaan voor Buffon/Perin en dan Matuidi voor Khedira.quote:
meh. Kheidera vind ik echt de beste cdm waar ik mee gespeeld heb. En buffon laat alles los.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zou misschien eerder gaan voor Buffon/Perin en dan Matuidi voor Khedira.
Kheidera is echt een stofzuiger ! toen hij nog BBVA speelde had ik hem graag in mn team.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
meh. Kheidera vind ik echt de beste cdm waar ik mee gespeeld heb. En buffon laat alles los.
Oke, misschien deze dan gewoon kopiërenquote:Op zondag 31 januari 2016 17:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
meh. Kheidera vind ik echt de beste cdm waar ik mee gespeeld heb. En buffon laat alles los.
Je moet die UP kandidaten eigenlijk altijd lozen vlak voor ze officieel een UP krijgen. Dan zit de prijs op zijn top en is het undercut feest nog niet zo hard begonnen. Of heel snel zijn erna, maar die bubble knalt meestal vrij snel uit elkaar.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:36 schreef DuTank het volgende:
Wel lastig in te schatten wanneer ik die TIF Higuains van de hand moet gaan doen. Door die UP-geruchten is ie nu natuurlijk al flink omhoog geschoten (188k laagste BIN). Als die een +2 krijgt dan zie ik 'm wel boven de 250k schieten
Maak maar na en bedank me later.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oke, misschien deze dan gewoon kopiëren
Dit was ook al mijn plan ja, nu nog ontdekken wanneer ze precies bekend gemaakt worden..quote:Op maandag 1 februari 2016 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet die UP kandidaten eigenlijk altijd lozen vlak voor ze officieel een UP krijgen. Dan zit de prijs op zijn top en is het undercut feest nog niet zo hard begonnen. Of heel snel zijn erna, maar die bubble knalt meestal vrij snel uit elkaar.
Veratti als cam? Zou ik eerder pastore neerzetten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:44 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ga vanaf nu dit team gebruiken (Ibra komt later wel
Iemand tips hoe de spelerinstructies het beste ingesteld kunnen worden met deze spelers ?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hopen op een UP Fischer en zondag een IF Klaassen, Riedewald of Cillessen.
Ik zeg niet dat hij het zou verdienen maar hij is de enige Eredivisie speler met twee IF's en hij past leuk in mijn team.quote:
Ik heb gister ook weer ff 4 wedstrijden gedaan, maar irriteer me niet aan het spel zelf maar meer aan de irritant kindertjes die dit spelen....quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:34 schreef DuTank het volgende:
Net weer even twee potjes FUT gedaan. Conclusie: kk spel
Het spel doet niet wat ik wil. Als ik een bepaalde richting op stuur om te passen, passt ie naar een andere richting. Als ik de 10 wil aanspelen, gaat ie naar de spits met een onderschepping als gevolg. En mijn spelers hebben de draaicirkel van een vrachtwagen en de balbehandeling van een kindje met syndroom van down.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:37 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb gister ook weer ff 4 wedstrijden gedaan, maar irriteer me niet aan het spel zelf maar meer aan de irritant kindertjes die dit spelen....
Alle annimaties uitkijken, niet op X drukken om verder te gaan, op pauze drukken en dan de hele pauze uitzitten zonder iets te doen, Nutteloze skill moves maken, controller wegleggen en met een team spelen dat geen chem heeft en er dan willens en wetens voor zorgen dat je eigen team dezelfde chem handicap krijgt....
Want alleen als ik tegen teams speel van minder dan 100 chem verlies ik... puur omdat dan m'n passes enzo niet aankomen, de paal en lat magneten hebben die leer aantrekken en m'n keeper constant een "Grandelletje" doet...
I
Dat heb ik exact hetzelfde maar alleen als mijn tegenstander een chem van minder dan 100 heeft...quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het spel doet niet wat ik wil. Als ik een bepaalde richting op stuur om te passen, passt ie naar een andere richting. Als ik de 10 wil aanspelen, gaat ie naar de spits met een onderschepping als gevolg. En mijn spelers hebben de draaicirkel van een vrachtwagen en de balbehandeling van een kindje met syndroom van down.
Ik zal zelf wel iets fout doen, want bij de tegenstander is het veel minder voor mijn gevoel.
Scripting, in the game since '09quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:23 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat heb ik exact hetzelfde maar alleen als mijn tegenstander een chem van minder dan 100 heeft...
En ja, ik heb er de laatste 10 wedstrijden extra op gelet
Ik noem het liever extreme matchmakingquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Scripting, in the game since '09
Juistem. De laatste 10 fifas niet zo weinig gespeeld als deze. Of je nu wint, verliest het voelt zo nep als wat. Totaal niks met skill te maken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Scripting, in the game since '09
Geen traan erom gelaten dat ik gisteren na 3 potjes FIFA weer uit de PS4 heb gehaald en BO3 erin stopte.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen traan erom gelaten dat ik gisteren na 3 potjes FIFA weer uit de PS4 heb gehaald en BO3 erin stopte.
Dat gaat al veel beter jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:21 schreef DuTank het volgende:
Ik heb een probleempje denk ik.
Tijdje terug speelde ik met Duman040 in een party en de verbinding was best slecht. Veel lag. Wij dachten dat het aan de host van onze party lag. Maar gisteren speelde mijn broertje in een party en had hij 2 streepjes bij die verbinding (en dus lag). NAT Type staat gewoon op Open dus daar ligt het niet aan.
Iemand een idee?
Ik speel 99% van de tijd alleen, dus dat maakt dan geen fuck uit. Het is alleen jammer als je een keer in een party speeltquote:Op donderdag 4 februari 2016 12:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat al veel beter ja
Hmm....quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:00 schreef DuTank het volgende:
Ik heb even twee typerende fragmentjes van gisteren uitgekozen waaruit blijkt dat dit spel fraude is.
Eerste fragment is juist heel treffend, ik erger me godverdomme al 5 jaar eraan dat keepers de bal nooit pakken terwijl het wel kan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:08 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hmm....
Dat eerst momentje vind ik wel meevallen, maar het 2e moment is inderdaad een flinke faal, EA lijkt er geen rekening mee te hebben gehouden dat de verste voet telt....
Maar ja, je kan het ook zien dat ze het spel zo menselijk mogelijk proberen te houden
Het is een kut spel. Maar ook in divisies of offline heb je pure aidsmomenten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:00 schreef DuTank het volgende:
Ik heb even twee typerende fragmentjes van gisteren uitgekozen waaruit blijkt dat dit spel fraude is.
Dit klopt als een bus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:33 schreef Donnis het volgende:
[..]
Eerste fragment is juist heel treffend, ik erger me godverdomme al 5 jaar eraan dat keepers de bal nooit pakken terwijl het wel kan.
Er zit totaal geen liefde in deze FIFA, puur om te cashen dit. Vroeger wou FIFA nog echt een goed spel neerzetten om PES van de troon te stoten. Nu dat gelukt is krijgen we een grafspel met fouten die er in FIFA 2026 nog steeds inzitten.
Ik ook, ik word er gek van. Ik koop een IF en op dat moment is het een goede deal. Dus ik zet hem erop en ik word geundercut en dan heb ik ineens bijna geen winst meer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:32 schreef Dopekoe het volgende:
Mijn timing voor het kopen van spelers is echt bagger
Elke speler die ik koop daalt in waarde....
En als ik ze dan toch weer verkoop om een of andere reden zie ik weer stijgen in waarde....
Misschien moet ik voortaan gewoon mn verliezen maar nemen en maar geen Ibra halen binnenkort en het gewoon maar oplossen met Lacazette ofzo...
ja, kutspelquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Elke wedstrijd fut wordt mijn verbinding verbroken.Gewoon seasons online heb ik dat niet.Iemand enig idee?
Tot een zekere hoogte.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:00 schreef Dopekoe het volgende:
Hoe vinden jullie Ribery spelen ?
En met al die transfers naar China zullen die spelers waarschijnlijk niet meer in de pakjes voorkomen lijkt me. Dat houdt in dat je alleen maar in prijs zullen stijgen ?
Zoals Guarin en Teixeira ?
Is dat een antwoord op beide vragenquote:
Ik zie drie vragen zelfsquote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Is dat een antwoord op beide vragen
Je enige speler zonder attacking work rate staat voorinquote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:42 schreef Dopekoe het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me ook wel een fijn team om mee te spelen
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je enige speler zonder attacking work rate staat voorin
Die med/med van Lucas maakt niett zoveel uit maar de rest van het team wel. Iedere fatsoenlijke speler zal je wegcounteren. Muller op die plek zou ik gewoon niet doen..Luiz Gustavo is een betere optie, maar anders ook nog iemand als Viddal (wel weer high att WR, maar ook def) En Verratti kan wel verdedigen, maar is 1 meter 30 en heeft geen strength.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:07 schreef Dopekoe het volgende:
[..]![]()
Vlak ook m'n keeper niet uit he
Ik zou ook niet weten wie ik ipv Lucas daar kan plakken met behoud van chem....
En een Matuidi ipv Verratti ?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die med/med van Lucas maakt niett zoveel uit maar de rest van het team wel. Iedere fatsoenlijke speler zal je wegcounteren. Muller op die plek zou ik gewoon niet doen..Luiz Gustavo is een betere optie, maar anders ook nog iemand als Viddal (wel weer high att WR, maar ook def) En Verratti kan wel verdedigen, maar is 1 meter 30 en heeft geen strength.
Gewoon dat team doen joh. Spelers maken echt geen kut uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
En een Matuidi ipv Verratti ?
Of Lahm ipv Muller ?
Of allebei
Ik ben een liefhebber van Vidal, snap ook niet dat ik hem vergeten wasquote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gewoon dat team doen joh. Spelers maken echt geen kut uit.
Kan ook. Maar vooral rennen met de bal en slalommen, lekker sweaty doen. #winningquote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:53 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik ben een liefhebber van Vidal, snap ook niet dat ik hem vergeten was
David Luiz vond ik erg tegenvallen. Hij speelde echt als een kip zonder kop in mijn team (liep steeds het middenveld in, waardoor er een gat ontstond in de defensie). Als je het geld hebt, zou ik absoluut voor Thiago Silva gaan. Of vind je David Luiz fijn spelen? Je kan het team uiteraard ook een beetje aanpassen, zodat je een stabielere verdediging hebt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:51 schreef Dopekoe het volgende:
Dit gaat hem vanavond worden
[ afbeelding ]
In de trein ff koopjes jagen
Op de bank:
Luiz Gustavo
Verratti
Hernandez
Muller
Schurrle
Sokratis
Gotze
Bellarabi
Lahm
Cavani
Valbuena
jbgs daarom doe je nu zo saltyquote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kan ook. Maar vooral rennen met de bal en slalommen, lekker sweaty doen. #winning
Lvl 99 fifa sinds 98. Maar ik ben slecht jaquote:
ja sinds wanneer je fifa speelt zegt heel veel over hoe goed je in fifa 16 bent jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Lvl 99 fifa sinds 98. Maar ik ben slecht ja
Wat jij wil, ben ik slecht. Maakt dit nog wel de grootste aidsversie fifa die ik ooit gespeeld heb.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja sinds wanneer je fifa speelt zegt heel veel over hoe goed je in fifa 16 bent ja
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat jij wil, ben ik slecht. Maakt dit nog wel de grootste aidsversie fifa die ik ooit gespeeld heb.
14 en 15 waren veel erger qua aids.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat jij wil, ben ik slecht. Maakt dit nog wel de grootste aidsversie fifa die ik ooit gespeeld heb.
Qua aids misschien wel, maar dit spel voelt gewoon echt heel kut aan. De spelers zijn gewoon een stelletje retards die geen bal fatsoenlijk kunnen aannemen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
14 en 15 waren veel erger qua aids.
Mwah vind ik niet, alhoewel dat okk gewoon matige fifas waren, met je eens. Maar dat passing though, is echt helemaal verkloot, het is net een flipperkast. Totaal random wanneer bijvoorbeeld een bal wordt aangenomen/onderschept.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
14 en 15 waren veel erger qua aids.
Ik ben met jequote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Helemaal mee eensfifa17 daarom voor het eerst ook niet meer halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |