Ja, dat kan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:10 schreef Dopekoe het volgende:
Stel dat je dit dan 5 seizoen speelt, gaan er dan spelers ook met pensioen enzo ?
Dat je dan bijvoorbeeld geen Gerrard kan kopen meer omdat ie gestopt is
Ja, maar die komt altijd weer terug als een jong ventje, onder een andere naam. Maar dan zijn land van herkomst en meestal de positie hetzelfde als de speler die met pensioen is gegaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:10 schreef Dopekoe het volgende:
Speelt er iemand hier wel eens carriere ? En dan vooral als manager ?
Kiezen jullie dan liever voor een topclub of voor een "bagger" club en die naar de top te helpen ?
Stel dat je dit dan 5 seizoen speelt, gaan er dan spelers ook met pensioen enzo ?
Dat je dan bijvoorbeeld geen Gerrard kan kopen meer omdat ie gestopt is of blijven de spelers op dezelfde leeftijd hangen ?
Ben wel benieuwd
Ik ben zelf net begonnen met het managen van Leicester City, ff kijken of ik hetzelfde kan als zij nu in de BPL doen
Heb wel wat spelers gekocht (oa Sneijder voor 32,5 mln), wellicht wat te duur, maar goed
Ah, dat verklaart waarom na 3 wedstrijden gister de conditie van m'n spelers niet naar beneden gingquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:38 schreef Maver24 het volgende:
Al 24 uur is fut gebroken. Spelers niet kunnen listen. Teams wijzigen. Fitness en stats worden niet bijgewerkt van spelers. EA heeft al meerdere malen getweet dat ze er mee bezig zijn. Ik vind het maar raar dat het zo lang moet duren.
Hoe the fuck zijn er dan bijna 2 mil live transfers en veel transfers bijv in de 59e min?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:38 schreef Maver24 het volgende:
Al 24 uur is fut gebroken. Spelers niet kunnen listen. Teams wijzigen. Fitness en stats worden niet bijgewerkt van spelers. EA heeft al meerdere malen getweet dat ze er mee bezig zijn. Ik vind het maar raar dat het zo lang moet duren.
Gisteren kon ik we listen maar na een tijdje niet meer. Vanochtend kon ik weer listen maar na een tijdje gaat het fout.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:41 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hoe the fuck zijn er dan bijna 2 mil live transfers en veel transfers bijv in de 59e min?
Ik kan al 24 uur niet listen zowel via de app als consolequote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gisteren kon ik we listen maar na een tijdje niet meer. Vanochtend kon ik weer listen maar na een tijdje gaat het fout.
Aha.. kut, wilde dus m'n team verkopen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:48 schreef Jaytje07 het volgende:
Je kunt de spelers listen die niet het team zitten waarmee je hebt gespeeld sinds het gezeik begon. Dus alle spelers die uit packjes komen, kunnen gewoon gelist worden. Vandaar dat het aantal live transfers gewoon blijft stijgen. Spelers uit je club ook, tenzij ze dus in het team (basis of bank/tribune) waarmee je hebt gespeeld sinds deze f*-up van EA
Er is een work-around. Ik heb hem getest, kan zo spelers listen die ik niet meer wilde hebben:quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:06 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Aha.. kut, wilde dus m'n team verkopen.
even testen zoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:41 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Er is een work-around. Ik heb hem getest, kan zo spelers listen die ik niet meer wilde hebben:
1. build a squad with no players
2. delete all other squads
3. go into a screen to start a match, and use the squad builder to auto-build a team that will be able to play the match. it will say "error with squadbuilder" but then the squad is there
4. change one or two players with ones in your club
5. try to start a match, and it will kick you
6. go back into UT and the auto-built squad will be there with no players. add just one player to the squad then back out of UT on console
7. go onto webapp and you should be able to list players and build squads
Ohnee toch!! Wat nu???? 😱quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:38 schreef Maver24 het volgende:
nja the obvious eigenlijk... rond de 59 minuut kan je soms spelers/consumables cheap oppikken met een lage BIN. die vervolgens hoger listen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:49 schreef nickhguitar het volgende:
Mensen hier nog goede tradingstips? Mag ook via DMWil wel graag wat meer via trading doen maar heb geen idee hoe ik moet beginnen.. Ik probeer nu de BIN van spelers te vinden en dan op de normale manier te bieden, maar al die prijzen zijn uiteindelijk nog zo hoog dat ik er vrijwel geen winst op maak..
Hm, mijn bevinding is eigenlijk dat het vrijwel onmogelijk is. Op internet staan wel dingen als 400 coins lager dan de BIN en dan heb je er 4 van de 10 ongeveer. De realiteit is dat je er dan 0 hebt.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:37 schreef realbase het volgende:
[..]
nja the obvious eigenlijk... rond de 59 minuut kan je soms spelers/consumables cheap oppikken met een lage BIN. die vervolgens hoger listen.
nja ik zou ook voor de minder bekende gaan ? de semi spelers zeg maar.. spelers die rond de 2 a 3 k gaan en voor 1 a 2 te koop staan ?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hm, mijn bevinding is eigenlijk dat het vrijwel onmogelijk is. Op internet staan wel dingen als 400 coins lager dan de BIN en dan heb je er 4 van de 10 ongeveer. De realiteit is dat je er dan 0 hebt.
Als voorbeeld Kroos, kost BIN ongeveer 14.5k en probeer hem op te pikken voor 13/13,5. Dat lukt dus gewoon voor geen meter, letterlijk elke Kroos in die prijsklasse word ook verkocht voor ongeveer de BIN prijs.
Been there done thatquote:Op zondag 21 februari 2016 15:19 schreef realbase het volgende:
[..]
nja ik zou ook voor de minder bekende gaan ? de semi spelers zeg maar.. spelers die rond de 2 a 3 k gaan en voor 1 a 2 te koop staan ?
nja denk dat weinig mensen hun precieze tricks gaan delen.. het is al lasting zat ! welk platform zit je ?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Been there done thatook geen succes. Elke willekeurige speler die ik kies gaat voor de normale prijs weg. Zelfs vage spelers uit Thailand ofzo.
PS4 en sinds kort ook via de webapp. Het grappig is dat ik me nog kan herinneren dat je met Fifa 14 (ps3) nog vrij makkelijk kon handelen. Dan kocht ik inderdaad 25 mangala's voor 1250 o.i.d. (bood op 50, maar won de helft ongeveer) en die verkocht ik voor 1600.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:47 schreef realbase het volgende:
[..]
nja denk dat weinig mensen hun precieze tricks gaan delen.. het is al lasting zat ! welk platform zit je ?
Ik zou voor Muller kiezen, maar dat is persoonlijke voorkeur.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:09 schreef Dopekoe het volgende:
Crap, de prijzen zijn echt flink gedaald over het afgelopen weekend.....
Winst maken op mn huidge teams zit er in ieder geval niet meer in....
Pech gehad
Ander iets:
Aubameyang (ST) in 4-3-3(4) of Muller (CF) in 4-3-3 (5) ?
Op de buitenkanten heb ik Schurrle en Bellarabi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |