SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
Het café anthem!
gemaakt door M4rc0
**************************************************************************************************************************************************
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Bonusmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
[ Bericht 0% gewijzigd door Simterklaas op 22-01-2016 15:38:45 ]Pay close attention or else you'll miss what's happening
Jup!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:02 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Krijg je dan een melding dat 'ie al geopend is?
31 weergaven, 3 likesquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:01 schreef Monopoly het volgende:
Die Anthem is echt kankerbaas en zal ook altijd zo blijven.
Mono jonguh !! 10 halve liters al op?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:02 schreef Monopoly het volgende:
GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!
Ga nu eerst de officiële anthem luisteren en dan de onofficiëlequote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:01 schreef Monopoly het volgende:
Die Anthem is echt kankerbaas en zal ook altijd zo blijven.
Goed plan, ik doe mee.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:03 schreef renwan het volgende:
[..]
Ga nu eerst de officiële anthem luisteren en dan de onofficiële
Zit op nr 5 nu. Gaat lekker.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mono jonguh !! 10 halve liters al op?
"Ik heb 9 halve liters op"quote:
ALWEER?! Die loempia interventie gaat er komen!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Thuis op de bank met loempia in de oven
Dat vult toch niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Thuis op de bank met loempia in de oven
Kappen nou zegquote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:04 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet ontspoort?
Dit sobersoquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:02 schreef renwan het volgende:
Maar kan me niet schelen, zolang de OP maar in de handen van bazen blijft
Volgens mij zit jij nog in denialquote:
Zag je die laatste quote van me nog? Over dat shotjequote:
quote:
Jep, is wel een bazen shotje. Sambuca in ruil voor Jager is voor dat shotje is wel een goede. Jager zou net iets te zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Zag je die laatste quote van me nog? Over dat shotje
Wat voor dingen?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:07 schreef Simterklaas het volgende:
Even aan de knutsel voor wat nieuwe dingen/aanpassingen in de OP
De chick gif mag wel eens vervangen worden inderdaad!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:07 schreef Simterklaas het volgende:
Even aan de knutsel voor wat nieuwe dingen/aanpassingen in de OP
Nee Sambuca is in ruil voor schnapps, Jager heb ik eruit gelatenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, is wel een bazen shotje. Sambuca in ruil voor Jager is voor dat shotje is wel een goede. Jager zou net iets te zijn.
Bij mij trekt dan juist al dat bloed uit het vleesch weer weg.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:09 schreef renwan het volgende:
Krijg bij de anthem altijd een harde op 1:56
Homoquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:10 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Bij mij trekt dan juist al dat bloed uit het vleesch weer weg.
Smoking tequilla's zijn met Baileys en Grenadinequote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee Sambuca is in ruil voor schnapps, Jager heb ik eruit gelaten
Dus Sambuca, Baileys en Grenadine
Volgens mij wel ja maar weet het niet zekerquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:10 schreef M4rc0 het volgende:
Maar zonder gekheid, die laatste "homooo", dat is Simter toch?
Die ken ik niet, dus tequila, baileys en grenadine?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Smoking tequilla's zijn met Baileys en Grenadine
Echt een sloop shotje
Nee, je gebruikt het ook niet als laag erop maar je krijgt op het begin wel zo een soort structuur als je er eventjes in roert zoals die shots wat jij maakt. Vandaar dat ik dacht dat het met tequila was.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Die ken ik niet, dus tequila, baileys en grenadine?
Maar Baileys kun je toch niet als laag op tequila gebruiken? Die dichtheid klopt niet!
LEG HET ME UIT!
Jaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja maar weet het niet zeker
Ahzo, bij mijn shot doe je eerst sambuca en gebruik je baileys als laag en door de dikte van de grenadine krijg je dat effectquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:13 schreef DerRabbit het volgende:
het begin wel zo een soort structuur als je er eventjes in roert zoals die shots wat jij maakt. Vandaar dat ik dacht dat het
Voor die eckte alcoholistenquote:
Vanavond echt zuipen !!! Eerst weer dom werkoverleg, helemaal naar fucking Utrecht.quote:
bohh, neuqoohhh!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vanavond echt zuipen !!! Eerst weer dom werkoverleg, helemaal naar fucking Utrecht.
Hoop 20.00 thuis te zijn weekend vrij boh gek !!
Godver zaterdag werken in Dordt om 16:00quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vanavond echt zuipen !!! Eerst weer dom werkoverleg, helemaal naar fucking Utrecht.
Hoop 20.00 thuis te zijn weekend vrij boh gek !!
Zondag dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Godver zaterdag werken in Dordt om 16:00
Maandag weer om 17:00 klaar staan, komt wel goed danquote:
Dus zaterdag zuipenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Maandag weer om 17:00 klaar staan, komt wel goed dan
Nee want zaterdag slaapdienst (quote:
Maandag 17.00 toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:25 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee want zaterdag slaapdienst () dus nuchter zijn zondagmorgen. Zondagavond kan ik weer zuipen!
Ohja shit, kutzooiquote:
Lach maarquote:
Je hebt nog wel geluk in de opleiding ben je de feestdagen vrij, tenminste toen.quote:
Nee man gekquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:32 schreef M4rc0 het volgende:
Maandag 5 uur werken, dan kan je zondagavond toch wel optimaal zuipen ofniet dan
Naja ik weet niet hoeveel optimaal zuipen bij jou is ??quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:32 schreef M4rc0 het volgende:
Maandag 5 uur werken, dan kan je zondagavond toch wel optimaal zuipen ofniet dan
Dit kan dus via de WA veel makkelijker hequote:
Fucking WA sloopt deze SCquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:34 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Dit kan dus via de WA veel makkelijker he
Dan kun je zaterdagmiddag/avond nog een zooi wegtikken zelfsquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb morgen een borrel van de personeelsvereniging samen met de buschauffeurs. Een loods vol patienten. Ik weet precies hoe dat gaat.
Zondag pas om 23.30 weer werken. 5 nachtdiensten. Fuck it. Morgen radicaal.
In de GeerdSC WA zittenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:34 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Dit kan dus via de WA veel makkelijker he
Gaat ook zeker gebeuren.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan kun je zaterdagmiddag/avond nog een zooi wegtikken zelfs
Zou wel mooi zijn om weer ouderwets 5 topics vol te stampen hier op 1 avond/nachtquote:
Ja oke, bij drank heb vaak wel een punt dat ik denk: genoeg is genoeg. Als ik meer zuip wordt het er niet beter op en daar heb ik morgen alleen maar last van.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naja ik weet niet hoeveel optimaal zuipen bij jou is ??
Dit.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn om weer ouderwets 5 topics vol te stampen hier op 1 avond/nacht
Aah oke, nooit last van hier vanaaf zou er maar zo een krat door kunnen gaan, tot 06.30quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:36 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ja oke, bij drank heb vaak wel een punt dat ik denk: genoeg is genoeg. Als ik meer zuip wordt het er niet beter op en daar heb ik morgen alleen maar last van.
Dan kan ik om 5 uur wel werken hoor.
Vanmorgen om 11 uur wakker. Had voor het eerst in tijden weer een (lichte) kater. 11.30 al een halve liter open. Kater weg. Hatseflats. Weekend.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah oke, nooit last van hier vanaaf zou er maar zo een krat door kunnen gaan, tot 06.30
14.00 wakker zet ik koffie boodschappen doen ontbijtje erin 15.00 weer pils
6/10 biertjes bij jou?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:39 schreef M4rc0 het volgende:
Morgen weer om 5 uur werken, in principe kan ik dus optimaal zuipen
Ja sorry, die getale trek ik nietquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah oke, nooit last van hier vanaaf zou er maar zo een krat door kunnen gaan, tot 06.30
14.00 wakker zet ik koffie boodschappen doen ontbijtje erin 15.00 weer pils
Ik eet altijd wel ff goed, eerstquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vanmorgen om 11 uur wakker. Had voor het eerst in tijden weer een (lichte) kater. 11.30 al een halve liter open. Kater weg. Hatseflats. Weekend.
Blijven hangen in het verledenquote:
Meestal 3 eieren bakken op brood met ketchup, mayo, cheddar en wat ruccola/ijsbergsla ofzoiets. Glas jus d'orange of blikje red bull. Hatseflats, helemaal het heertje.quote:
Bij 10 bier heb ik hem wel goed staanquote:
flesjes, halve liters, amsterdammetjes of blikjes?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:41 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Bij 10 bier heb ik hem wel goed staan
allemaal welquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
flesjes, halve liters, amsterdammetjes of blikjes?
Ja ik denk omdat je minder prikkels hebt die je doen inzien dat je straalbezopen bent.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:48 schreef Geerd het volgende:
Wat ik wel heb als ik bij iemand anders ben of in de kroeg lijkt het net of ik veel eerder dronken ben dan thuis??
Thuis zit je op de bank of je bureaustoel, dat maakt wel verschilquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:48 schreef Geerd het volgende:
Wat ik wel heb als ik bij iemand anders ben of in de kroeg lijkt het net of ik veel eerder dronken ben dan thuis??
Dat ook jaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:50 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja ik denk omdat je minder prikkels hebt die je doen inzien dat je straalbezopen bent.
Heb ik ook vaak.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:48 schreef Geerd het volgende:
Ja joh ik soms met 15 biertjes al in de plee van wtf??? Het is nog geen 02.00 goed gegeten voel mij nu al dronken wat is deze??quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak.
Serieus, ik heb een tijd lang er een studie op na gehouden, wanneer ik nou kachel werd. Aantallen, tijden, maaltijden, tijdsbestek, locatie etc.
Ik deed het altijd goed als ik een paar flinke borden macaroni met ketjap manis en sambal oelek at, daarna thuis kleine blikjes dronk, maar 4 sigaretten pafte, en dan naar de rookvrije kroeg ging. Dan hield ik het vaak vol tot een uur of 5.
Ik had gisteren na 4 ochtend diensten met een six-pack Dommelsch om 6 uur 's avonds (2,5 uur) alles aan het draaien. Moest echt 4 uurtjes slapen om weer nuchter te worden.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja joh ik soms met 15 biertjes al in de plee van wtf??? Het is nog geen 02.00 goed gegeten voel mij nu al dronken wat is deze??
GÉËËérD, diKKE HOMO HAACEE AUTISTquote:
Dat bedoel ik !!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:55 schreef Monopoly het volgende:
Aantallen van niets. Klap normaal meer dan 3kwart kist weg als ik echt ga tanken.
Of tering verwegquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:55 schreef Scuidward het volgende:
Met vrienden drink ik redelijk snel. Zo 3 a 4 liter op een avond. Enige nadeel vind ik pissen.
Je hebt van die kroegen waar het toilet gewoon een soort open riool is.
Niet in haar kont plassenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:56 schreef M4rc0 het volgende:
Ik pis altijd gewoon bij de buurvrouw in de nek.
Hatseflats.
Hatseflatsquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:56 schreef M4rc0 het volgende:
Ik pis altijd gewoon bij de buurvrouw in de nek.
Hatseflats.
Door al dat volk wrummen je weet niet waar je armen moet laten over tietenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer nooit meegemaakt. Meer dan een minuut lopen zal het toch niet zijn?
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Door al dat volk brum je weet niet waar je armen moet laten over tieten
Owja, op die manier. Wat ik vaak doe is als een soort Egyptian door die kroeg heen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Door al dat volk wrummen je weet niet waar je armen moet laten over tieten
Dat nummer speelde ik altijd bij de lokale muziek verening op een dikke xylofoonquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Owja, op die manier. Wat ik vaak doe is als een soort Egyptian door die kroeg heen.
Ik zou ze doenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Owja, op die manier. Wat ik vaak doe is als een soort Egyptian door die kroeg heen.
Baas. Origineel ook wel. Had andere nummers verwacht, zoals uhm ... We are the champions of final countdown.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:00 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Dat nummer speelde ik altijd bij de lokale muziek verening op een dikke xylofoon
Leuk wel die jaren 80 ja.quote:
We waren toch iets meer richting de bohemian rapsody, all night long, black eyed peace, pirates of the carribean.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:01 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Baas. Origineel ook wel. Had andere nummers verwacht, zoals uhm ... We are the champions of final countdown.
[..]
Leuk wel die jaren 80 ja.
Op elke foto in een wit shirt inderdaadquote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:02 schreef Geerd het volgende:
Straks in burger ook nog godver de godver, ik loop altijd in tshirts van het werk man.
Ik heb kats geen kleren![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:03 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Op elke foto in een wit shirt inderdaad
Keihardquote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:05 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zou haar doen
Zou haar tandvlees likken, 10/10.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:05 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zou haar doen
Aparte tijden houden aan in het noorden.quote:
Daar moest ik ook gigantisch aan wennen. Maar op zich is het logisch. Je dienst loopt door. Spoortijden enzo.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:12 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Aparte tijden houden aan in het noorden.
Heb top 1000 piratenzender gedownload.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Heb top 1000 piratenzender gedownload.
Morgen ff kijken of ie er tussen staat. Wel een ander: wiet kweek op zolder oid.
quote:
Zo de cake staat in de oven weliswaar heeft papa Marcel stroopwafels meegenomen dus hebben we cake met koekbodem in de oven staan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:28 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel eens in de war, maar dit is normaal bij deze persoon. Ik kan hier geen touw aan vast knopen. Ook al 3 kinderen, die letterlijk zonder toekomst opgroeien. Wat is er mis met deze wereld dat we dit toe laten en goedkeuren?
Gewoon waanzin. En zich nog voortplanten ookquote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Zo de cake staat in de oven weliswaar heeft papa Marcel stroopwafels meegenomen dus hebben we cake met koekbodem in de oven staan.
Ik snap het nog niet eigenlijk
Levensvragen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:00 schreef renwan het volgende:
Heeft hij nou de stroopwafels verwerkt in de cake of hebben ze ondanks het feit dat er stroopwafels waren meegenomen toch nog een cake gebakken?
Hier ga ik vannacht wakker van liggenquote:
Gewoon een paar halve liters klappen, dan slaap je als een roosjequote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Hier ga ik vannacht wakker van liggen
Lekker mee zuipen met de klantenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:01 schreef renwan het volgende:
Vanavond de barbaas uithangen zonder dat er management aanwezig is, heerlijk
HORECA HEEFT GASTEN MANquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker mee zuipen met de klanten
Kan ik niets tegenin brengenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:32 schreef renwan het volgende:
[..]
HORECA HEEFT GASTEN MAN
LES 1 VERDOMME MAN
Ik ben daar totaal mee gehersenspoeldquote:
Kan ik me voorstellen als je een horeca opleiding doet of hebt gedaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben daar totaal mee gehersenspoeld
Niet eens, gewoon op werk. Ik liep daar ook mee te stuntelen bij m'n sollicitatiegesprek bij de NS. De hele tijd maar reizigers gasten noemen, kan het niet los latenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen als je een horeca opleiding doet of hebt gedaan.
Ik heb ook zo tikken over gehouden aan mijn werk, zoals vragen of alles gesmaakt heeft dat ik zelfs aan wild vreemden wil vragen als ik zelf ergens uit eten gaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet eens, gewoon op werk. Ik liep daar ook mee te stuntelen bij m'n sollicitatiegesprek bij de NS. De hele tijd maar reizigers gasten noemen, kan het niet los laten
Kraantje Pappie Baasquote:
Wij hebben keycards op werk. Hoe vaak ik niet probeer bij een random deur m'n pas erin te rammenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook zo tikken over gehouden aan mijn werk, zoals vragen of alles gesmaakt heeft dat ik zelfs aan wild vreemden wil vragen als ik zelf ergens uit eten ga
DUZZY DIKKE HOMO WAAR BEN JE MANquote:
Horeca struggels are realquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Wij hebben keycards op werk. Hoe vaak ik niet probeer bij een random deur m'n pas erin te rammen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ding is net met mij er op doormidden gebroken.![]()
![]()
__________________________________ Zeg maar dat stuk achter aan de onderkant van de stang die schuin loopt.
Geen idee. Dan moet ik even door mijn browsergeschiedenis scrollen. Ik had bier op vannacht.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee. Dan moet ik even door mijn browsergeschiedenis scrollen. Ik had bier op vannacht.
Doorgaans word ik niet vrolijk van mijn browsergeschiedenis
Zal vanavond eens kijken voor je.
Dronken zoeken naar fap materiaal en dan de ochtend erna de schade bekijken, daar wordt niemand vrolijk van denk ikquote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee. Dan moet ik even door mijn browsergeschiedenis scrollen. Ik had bier op vannacht.
Doorgaans word ik niet vrolijk van mijn browsergeschiedenis
Zal vanavond eens kijken voor je.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Niets bezeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ding is net met mij er op doormidden gebroken.![]()
![]()
__________________________________ Zeg maar dat stuk achter aan de onderkant van de stang die schuin loopt.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Roosje !! Hoe is het ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ding is net met mij er op doormidden gebroken.![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.
Zorgen dat je uitzicht een beetje bevalt?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet zo weer gaan werken want Carnaval, totaal geen zin in om vanavond achter de bar te staan
Nee gelukkig niet, niet eens een beetje gek genoeg. Het ging zo snel, ineens uit het niets leek dat ding in te storten.quote:
Ja gaat wel, ik drink nog steeds maar zeker niet meer elke dag en ik doe oefeningen zoals je kon lezen. Of nouja deed.quote:
Goed bezig dus !quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, niet eens een beetje gek genoeg. Het ging zo snel, ineens uit het niets leek dat ding in te storten.
[..]
Ja gaat wel, ik drink nog steeds maar zeker niet meer elke dag en ik doe oefeningen zoals je kon lezen. Of nouja deed.Dat apparaat is dus niet meer te maken.
Ik denk dat ik een nieuw apparaat ga bestellen voor oefeningen.
Kan je mooi snel dat 'viesdik' uit je onderschrift halen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, niet eens een beetje gek genoeg. Het ging zo snel, ineens uit het niets leek dat ding in te storten.
[..]
Ja gaat wel, ik drink nog steeds maar zeker niet meer elke dag en ik doe oefeningen zoals je kon lezen. Of nouja deed.Dat apparaat is dus niet meer te maken.
Ik denk dat ik een nieuw apparaat ga bestellen voor oefeningen.
Hahahhahaha. Waarheid!!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dronken zoeken naar fap materiaal en dan de ochtend erna de schade bekijken, daar wordt niemand vrolijk van denk ik
Maar daar zoek je dan toch ook zelf naarquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahhahaha. Waarheid!!
Soms wel de meest gore rommel tegen gekomen de volgende dag.
KOM MAAR DOOR MET DIE VEEEOOOOOGEEEEEquote:
Volgende week moet je het wel te horen krijgen gekquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:53 schreef renwan het volgende:
[..]
KOM MAAR DOOR MET DIE VEEEOOOOOGEEEEE
Ik weet het, kijk al dagelijks in de brievenbusquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgende week moet je het wel te horen krijgen gek
Snap ikquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik weet het, kijk al dagelijks in de brievenbus
Denk dat je daar rare koeien van krijgt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat !! Vannochtend geen fapje gemacht
8:00 uur aanwezig, ja.quote:
Tering vroeg manquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:16 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Denk dat je daar rare koeien van krijgt.
[..]
8:00 uur aanwezig, ja.
Al bijna 1,5 jaar lang, elke zaterdag.quote:
Al 7 jaar voor 12.00 mijn bed niet uit man (ex timmermannen/cv onderhouders/dakdekkers/ visite etc)quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Al bijna 1,5 jaar lang, elke zaterdag.
Uitzicht was wel redelijk, alleen is nu vrijwel iedereen al helemaal naar de tering gegaan en we zijn net 5 uurtjes bezigquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:28 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zorgen dat je uitzicht een beetje bevalt?
Keldert de omzet dan omdat mensen de bar niet kunnen bereiken in hun toestand?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uitzicht was wel redelijk, alleen is nu vrijwel iedereen al helemaal naar de tering gegaan en we zijn net 5 uurtjes bezig![]()
Trieste bende
Je merkt het wel in de omzet, maar het bier blijft wel redelijk goed gaan. We zijn alleen met veel te veel mensen dus ik ben nu al aan het inhalen qua bierquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Keldert de omzet dan omdat mensen de bar niet kunnen bereiken in hun toestand?
Goed om te horen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je merkt het wel in de omzet, maar het bier blijft wel redelijk goed gaan. We zijn alleen met veel te veel mensen dus ik ben nu al aan het inhalen qua bier
Dat is dan wel minder, zuipen en ziek zijn. Ik maak het ook niet te laat. 1 uur gaat laatste bus en anders moet ik een half uur naar huis lopen en daar heb ik ook geen zin inquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:55 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Denk dat ik zelf ziek ben ... dus ik drink nog een flesje en een blikje Gladiator en ga dan slapen.
Dan lekker verder zuipen?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan wel minder, zuipen en ziek zijn. Ik maak het ook niet te laat. 1 uur gaat laatste bus en anders moet ik een half uur naar huis lopen en daar heb ik ook geen zin in![]()
Nog 3/4 pilsjes hier en dan ook maar naar huis.
Kweenie, zie ik wel als ik thuis ben.quote:
Smaakt ook anders thuis. Kan me zo voorstellen dat het in je eigen bar bijzonder beter smaakt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kweenie, zie ik wel als ik thuis ben.
Ben je ziek Scuid?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:02 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Smaakt ook anders thuis. Kan me zo voorstellen dat het in je eigen bar bijzonder beter smaakt.
Beste memmen zat met een stijve op de bank godverquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:04 schreef M4rc0 het volgende:
Eerste vrouwelijke tetten in de WA gespot
Vers getapt biertje smaakt altijd beter dan een flesje of blik.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kweenie, zie ik wel als ik thuis ben.
Kan de vinger niet op de zere plek leggen. Misschien beginnende griep, maar daarover dan later meer.quote:
Zou dan ff wat exrta kleren aantrekken in bed en gewoon zweten als een motherfucker in bed!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kan de vinger niet op de zere plek leggen. Misschien beginnende griep, maar daarover dan later meer.
Nu is het beetje futloos vooral.
Heb al een slaapzak boven mijn dekens, maar zweten is ook niet lekker dan, plakt zo.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zou dan ff wat exrta kleren aantrekken in bed en gewoon zweten als een motherfucker in bed!
Heeft mij wel eens geholpen.
Tenminste dat denk je dan
Moet weer even potje levertraan halen,quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Heb al een slaapzak boven mijn dekens, maar zweten is ook niet lekker dan, plakt zo.
Ik ga ontsmetten met een Gladiator + 2 afleveringen van een serie. Heeft mij nog nooit slechter gemaakt.
Om die kapsalon mee weg te spoelen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet weer even potje levertraan halen,
Juist !! Laag op laag zegt het spreekwoordquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Om die kapsalon mee weg te spoelen?
Avondje afwezig. Ik zou hem even lokquoten. Dit vind ie vast mooi.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:25 schreef dimmak het volgende:
Waar is Mono?
KLB / Reacties in fotoboek Kore
Homo!!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:15 schreef DerRabbit het volgende:
Veels te rustig hiero, kan beter, kan beter
Volwassenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:27 schreef Scuidward het volgende:
Ja we zijn wel rustiger geworden. Volwassen haast, freaky.
Op billen!quote:
Maar niet doen, wat een homo ben je danquote:
Daarom blijft mijn statement ook staan. Kasthomoquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Maar niet doen, wat een homo ben je dan
Dat is zeg maar dat je denkt dat je niet met Lego wilt spelen dus het maar koopt voor je ongeboren kind.quote:
Dat is dan meer dat je met Lego wilt spelen en zegt dat het voor je kind is dat je niet hebtquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:30 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat is zeg maar dat je denkt dat je niet met Lego wilt spelen dus het maar koopt voor je ongeboren kind.
Ahah, die gedachtegang. Nu begin ik het te snappen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:30 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat is zeg maar dat je denkt dat je niet met Lego wilt spelen dus het maar koopt voor je ongeboren kind.
Dat woordje 'niet' hoort er niet. Mijn vingers hebben een eigen leven atm.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat is dan meer dat je met Lego wilt spelen en zegt dat het voor je kind is dat je niet hebt
Baasquote:
Iech had Lando gebeld maar dee pakte neet op dee woar constant bezatquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Iech had Lando gebeld maar dee pakte neet op dee woar constant bezat![]()
Zeker een mooi nummer maar het succes van Sjiek Is Miech dat is nooit meer geëvenaardquote:
Dat is zeker waar! Dat was wel echt een hoogtepuntquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Zeker een mooi nummer maar het succes van Sjiek Is Miech dat is nooit meer geëvenaard
Doeiquote:
Het wordt dadelijk nog een Limburg topic, dan moet ik maar snel wegwezen vrees ikquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Jongens, jullie laten me voor het eerst kennis maken met Fabrizio maar gvd wat mooi![]()
Limburgquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het wordt dadelijk nog een Limburg topic, dan moet ik maar snel wegwezen vrees ik
Gewoon deze voor die blondequote:
Ik ben origineel een Limburger maar heb mijn afkomst totaal verloochendquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het wordt dadelijk nog een Limburg topic, dan moet ik maar snel wegwezen vrees ik
Eensquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben origineel een Limburger maar heb mijn afkomst totaal verloochend
Sowieso baas! Maar ik heb ook zwaar respect voor Lamme Frans!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik kijk de rest die filmpjes niet eens meer. fabrizio op repeat
Kinderen voor kinderen 12quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Sowieso baas! Maar ik heb ook zwaar respect voor Lamme Frans!![]()
Bloed uit m'n oren. Bedankt manquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Sowieso baas! Maar ik heb ook zwaar respect voor Lamme Frans!![]()
HATERquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bloed uit m'n oren. Bedankt man
Deze draai ik nog regelmatig tijdens bardiensten zolang er een leuk feest gaande isquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Deze draai ik nog regelmatig tijdens bardiensten zolang er een leuk feest gaande is![]()
Ik vond dit vroeger echt een eng lied, met die enge man op zolderquote:
Ik kan deze echt allemaal woord voor woord meezingenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik vond dit vroeger echt een eng lied, met die enge man op zolder![]()
Maar ik geef een flinke klap opquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik vond dit vroeger echt een eng lied, met die enge man op zolder![]()
Of deze!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik kan deze echt allemaal woord voor woord meezingen![]()
Als we jouuuuuuuuuuuuu niet hadden gehad
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Of deze!
ZOMAAR WAM IN VUUR EN VLAM![]()
![]()
Deze man weetquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Maar ik geef een flinke klap op
Zijn ongure hersenpan!!
Zomaar WHAM
Heerlijke tijd he!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:51 schreef renwan het volgende:
Als je borsten hebt dan noemen zij die bumpers, godver die 90's
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:52 schreef renwan het volgende:
Ik weet de TT voor het volgende topic al
Ik ga even spammen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |