Ja ik denk omdat je minder prikkels hebt die je doen inzien dat je straalbezopen bent.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:48 schreef Geerd het volgende:
Wat ik wel heb als ik bij iemand anders ben of in de kroeg lijkt het net of ik veel eerder dronken ben dan thuis??
Thuis zit je op de bank of je bureaustoel, dat maakt wel verschilquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:48 schreef Geerd het volgende:
Wat ik wel heb als ik bij iemand anders ben of in de kroeg lijkt het net of ik veel eerder dronken ben dan thuis??
Dat ook jaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:50 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja ik denk omdat je minder prikkels hebt die je doen inzien dat je straalbezopen bent.
Heb ik ook vaak.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:48 schreef Geerd het volgende:
Ja joh ik soms met 15 biertjes al in de plee van wtf??? Het is nog geen 02.00 goed gegeten voel mij nu al dronken wat is deze??quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak.
Serieus, ik heb een tijd lang er een studie op na gehouden, wanneer ik nou kachel werd. Aantallen, tijden, maaltijden, tijdsbestek, locatie etc.
Ik deed het altijd goed als ik een paar flinke borden macaroni met ketjap manis en sambal oelek at, daarna thuis kleine blikjes dronk, maar 4 sigaretten pafte, en dan naar de rookvrije kroeg ging. Dan hield ik het vaak vol tot een uur of 5.
Ik had gisteren na 4 ochtend diensten met een six-pack Dommelsch om 6 uur 's avonds (2,5 uur) alles aan het draaien. Moest echt 4 uurtjes slapen om weer nuchter te worden.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja joh ik soms met 15 biertjes al in de plee van wtf??? Het is nog geen 02.00 goed gegeten voel mij nu al dronken wat is deze??
GÉËËérD, diKKE HOMO HAACEE AUTISTquote:
Dat bedoel ik !!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:55 schreef Monopoly het volgende:
Aantallen van niets. Klap normaal meer dan 3kwart kist weg als ik echt ga tanken.
Of tering verwegquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:55 schreef Scuidward het volgende:
Met vrienden drink ik redelijk snel. Zo 3 a 4 liter op een avond. Enige nadeel vind ik pissen.
Je hebt van die kroegen waar het toilet gewoon een soort open riool is.
Niet in haar kont plassenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:56 schreef M4rc0 het volgende:
Ik pis altijd gewoon bij de buurvrouw in de nek.
Hatseflats.
Hatseflatsquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:56 schreef M4rc0 het volgende:
Ik pis altijd gewoon bij de buurvrouw in de nek.
Hatseflats.
Door al dat volk wrummen je weet niet waar je armen moet laten over tietenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer nooit meegemaakt. Meer dan een minuut lopen zal het toch niet zijn?
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Door al dat volk brum je weet niet waar je armen moet laten over tieten
Owja, op die manier. Wat ik vaak doe is als een soort Egyptian door die kroeg heen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Door al dat volk wrummen je weet niet waar je armen moet laten over tieten
Dat nummer speelde ik altijd bij de lokale muziek verening op een dikke xylofoonquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Owja, op die manier. Wat ik vaak doe is als een soort Egyptian door die kroeg heen.
Ik zou ze doenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Owja, op die manier. Wat ik vaak doe is als een soort Egyptian door die kroeg heen.
Baas. Origineel ook wel. Had andere nummers verwacht, zoals uhm ... We are the champions of final countdown.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:00 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Dat nummer speelde ik altijd bij de lokale muziek verening op een dikke xylofoon
Leuk wel die jaren 80 ja.quote:
We waren toch iets meer richting de bohemian rapsody, all night long, black eyed peace, pirates of the carribean.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:01 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Baas. Origineel ook wel. Had andere nummers verwacht, zoals uhm ... We are the champions of final countdown.
[..]
Leuk wel die jaren 80 ja.
Op elke foto in een wit shirt inderdaadquote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:02 schreef Geerd het volgende:
Straks in burger ook nog godver de godver, ik loop altijd in tshirts van het werk man.
Ik heb kats geen kleren![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:03 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Op elke foto in een wit shirt inderdaad
Keihardquote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:05 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zou haar doen
Zou haar tandvlees likken, 10/10.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:05 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zou haar doen
Aparte tijden houden aan in het noorden.quote:
Daar moest ik ook gigantisch aan wennen. Maar op zich is het logisch. Je dienst loopt door. Spoortijden enzo.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:12 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Aparte tijden houden aan in het noorden.
Heb top 1000 piratenzender gedownload.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Heb top 1000 piratenzender gedownload.
Morgen ff kijken of ie er tussen staat. Wel een ander: wiet kweek op zolder oid.
quote:
Zo de cake staat in de oven weliswaar heeft papa Marcel stroopwafels meegenomen dus hebben we cake met koekbodem in de oven staan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:28 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel eens in de war, maar dit is normaal bij deze persoon. Ik kan hier geen touw aan vast knopen. Ook al 3 kinderen, die letterlijk zonder toekomst opgroeien. Wat is er mis met deze wereld dat we dit toe laten en goedkeuren?
Gewoon waanzin. En zich nog voortplanten ookquote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Zo de cake staat in de oven weliswaar heeft papa Marcel stroopwafels meegenomen dus hebben we cake met koekbodem in de oven staan.
Ik snap het nog niet eigenlijk
Levensvragen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:00 schreef renwan het volgende:
Heeft hij nou de stroopwafels verwerkt in de cake of hebben ze ondanks het feit dat er stroopwafels waren meegenomen toch nog een cake gebakken?
Hier ga ik vannacht wakker van liggenquote:
Gewoon een paar halve liters klappen, dan slaap je als een roosjequote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Hier ga ik vannacht wakker van liggen
Lekker mee zuipen met de klantenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:01 schreef renwan het volgende:
Vanavond de barbaas uithangen zonder dat er management aanwezig is, heerlijk
HORECA HEEFT GASTEN MANquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker mee zuipen met de klanten
Kan ik niets tegenin brengenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:32 schreef renwan het volgende:
[..]
HORECA HEEFT GASTEN MAN
LES 1 VERDOMME MAN
Ik ben daar totaal mee gehersenspoeldquote:
Kan ik me voorstellen als je een horeca opleiding doet of hebt gedaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben daar totaal mee gehersenspoeld
Niet eens, gewoon op werk. Ik liep daar ook mee te stuntelen bij m'n sollicitatiegesprek bij de NS. De hele tijd maar reizigers gasten noemen, kan het niet los latenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen als je een horeca opleiding doet of hebt gedaan.
Ik heb ook zo tikken over gehouden aan mijn werk, zoals vragen of alles gesmaakt heeft dat ik zelfs aan wild vreemden wil vragen als ik zelf ergens uit eten gaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet eens, gewoon op werk. Ik liep daar ook mee te stuntelen bij m'n sollicitatiegesprek bij de NS. De hele tijd maar reizigers gasten noemen, kan het niet los laten
Kraantje Pappie Baasquote:
Wij hebben keycards op werk. Hoe vaak ik niet probeer bij een random deur m'n pas erin te rammenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook zo tikken over gehouden aan mijn werk, zoals vragen of alles gesmaakt heeft dat ik zelfs aan wild vreemden wil vragen als ik zelf ergens uit eten ga
DUZZY DIKKE HOMO WAAR BEN JE MANquote:
Horeca struggels are realquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Wij hebben keycards op werk. Hoe vaak ik niet probeer bij een random deur m'n pas erin te rammen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ding is net met mij er op doormidden gebroken.![]()
![]()
__________________________________ Zeg maar dat stuk achter aan de onderkant van de stang die schuin loopt.
Geen idee. Dan moet ik even door mijn browsergeschiedenis scrollen. Ik had bier op vannacht.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee. Dan moet ik even door mijn browsergeschiedenis scrollen. Ik had bier op vannacht.
Doorgaans word ik niet vrolijk van mijn browsergeschiedenis
Zal vanavond eens kijken voor je.
Dronken zoeken naar fap materiaal en dan de ochtend erna de schade bekijken, daar wordt niemand vrolijk van denk ikquote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee. Dan moet ik even door mijn browsergeschiedenis scrollen. Ik had bier op vannacht.
Doorgaans word ik niet vrolijk van mijn browsergeschiedenis
Zal vanavond eens kijken voor je.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Niets bezeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ding is net met mij er op doormidden gebroken.![]()
![]()
__________________________________ Zeg maar dat stuk achter aan de onderkant van de stang die schuin loopt.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Roosje !! Hoe is het ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ding is net met mij er op doormidden gebroken.![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.
Zorgen dat je uitzicht een beetje bevalt?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet zo weer gaan werken want Carnaval, totaal geen zin in om vanavond achter de bar te staan
Nee gelukkig niet, niet eens een beetje gek genoeg. Het ging zo snel, ineens uit het niets leek dat ding in te storten.quote:
Ja gaat wel, ik drink nog steeds maar zeker niet meer elke dag en ik doe oefeningen zoals je kon lezen. Of nouja deed.quote:
Goed bezig dus !quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, niet eens een beetje gek genoeg. Het ging zo snel, ineens uit het niets leek dat ding in te storten.
[..]
Ja gaat wel, ik drink nog steeds maar zeker niet meer elke dag en ik doe oefeningen zoals je kon lezen. Of nouja deed.Dat apparaat is dus niet meer te maken.
Ik denk dat ik een nieuw apparaat ga bestellen voor oefeningen.
Kan je mooi snel dat 'viesdik' uit je onderschrift halen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, niet eens een beetje gek genoeg. Het ging zo snel, ineens uit het niets leek dat ding in te storten.
[..]
Ja gaat wel, ik drink nog steeds maar zeker niet meer elke dag en ik doe oefeningen zoals je kon lezen. Of nouja deed.Dat apparaat is dus niet meer te maken.
Ik denk dat ik een nieuw apparaat ga bestellen voor oefeningen.
Hahahhahaha. Waarheid!!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dronken zoeken naar fap materiaal en dan de ochtend erna de schade bekijken, daar wordt niemand vrolijk van denk ik
Maar daar zoek je dan toch ook zelf naarquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahhahaha. Waarheid!!
Soms wel de meest gore rommel tegen gekomen de volgende dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |