quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Door al dat volk brum je weet niet waar je armen moet laten over tieten
Owja, op die manier. Wat ik vaak doe is als een soort Egyptian door die kroeg heen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Door al dat volk wrummen je weet niet waar je armen moet laten over tieten
Dat nummer speelde ik altijd bij de lokale muziek verening op een dikke xylofoonquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Owja, op die manier. Wat ik vaak doe is als een soort Egyptian door die kroeg heen.
Ik zou ze doenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Owja, op die manier. Wat ik vaak doe is als een soort Egyptian door die kroeg heen.
Baas. Origineel ook wel. Had andere nummers verwacht, zoals uhm ... We are the champions of final countdown.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:00 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Dat nummer speelde ik altijd bij de lokale muziek verening op een dikke xylofoon
Leuk wel die jaren 80 ja.quote:
We waren toch iets meer richting de bohemian rapsody, all night long, black eyed peace, pirates of the carribean.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:01 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Baas. Origineel ook wel. Had andere nummers verwacht, zoals uhm ... We are the champions of final countdown.
[..]
Leuk wel die jaren 80 ja.
Op elke foto in een wit shirt inderdaadquote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:02 schreef Geerd het volgende:
Straks in burger ook nog godver de godver, ik loop altijd in tshirts van het werk man.
Ik heb kats geen kleren![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:03 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Op elke foto in een wit shirt inderdaad
Keihardquote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:05 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zou haar doen
Zou haar tandvlees likken, 10/10.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:05 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zou haar doen
Aparte tijden houden aan in het noorden.quote:
Daar moest ik ook gigantisch aan wennen. Maar op zich is het logisch. Je dienst loopt door. Spoortijden enzo.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:12 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Aparte tijden houden aan in het noorden.
Heb top 1000 piratenzender gedownload.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Heb top 1000 piratenzender gedownload.
Morgen ff kijken of ie er tussen staat. Wel een ander: wiet kweek op zolder oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |