Ja ik denk omdat je minder prikkels hebt die je doen inzien dat je straalbezopen bent.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:48 schreef Geerd het volgende:
Wat ik wel heb als ik bij iemand anders ben of in de kroeg lijkt het net of ik veel eerder dronken ben dan thuis??
Thuis zit je op de bank of je bureaustoel, dat maakt wel verschilquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:48 schreef Geerd het volgende:
Wat ik wel heb als ik bij iemand anders ben of in de kroeg lijkt het net of ik veel eerder dronken ben dan thuis??
Dat ook jaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:50 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja ik denk omdat je minder prikkels hebt die je doen inzien dat je straalbezopen bent.
Heb ik ook vaak.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:48 schreef Geerd het volgende:
Ja joh ik soms met 15 biertjes al in de plee van wtf??? Het is nog geen 02.00 goed gegeten voel mij nu al dronken wat is deze??quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak.
Serieus, ik heb een tijd lang er een studie op na gehouden, wanneer ik nou kachel werd. Aantallen, tijden, maaltijden, tijdsbestek, locatie etc.
Ik deed het altijd goed als ik een paar flinke borden macaroni met ketjap manis en sambal oelek at, daarna thuis kleine blikjes dronk, maar 4 sigaretten pafte, en dan naar de rookvrije kroeg ging. Dan hield ik het vaak vol tot een uur of 5.
Ik had gisteren na 4 ochtend diensten met een six-pack Dommelsch om 6 uur 's avonds (2,5 uur) alles aan het draaien. Moest echt 4 uurtjes slapen om weer nuchter te worden.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja joh ik soms met 15 biertjes al in de plee van wtf??? Het is nog geen 02.00 goed gegeten voel mij nu al dronken wat is deze??
GÉËËérD, diKKE HOMO HAACEE AUTISTquote:
Dat bedoel ik !!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:55 schreef Monopoly het volgende:
Aantallen van niets. Klap normaal meer dan 3kwart kist weg als ik echt ga tanken.
Of tering verwegquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:55 schreef Scuidward het volgende:
Met vrienden drink ik redelijk snel. Zo 3 a 4 liter op een avond. Enige nadeel vind ik pissen.
Je hebt van die kroegen waar het toilet gewoon een soort open riool is.
Niet in haar kont plassenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:56 schreef M4rc0 het volgende:
Ik pis altijd gewoon bij de buurvrouw in de nek.
Hatseflats.
Hatseflatsquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:56 schreef M4rc0 het volgende:
Ik pis altijd gewoon bij de buurvrouw in de nek.
Hatseflats.
Door al dat volk wrummen je weet niet waar je armen moet laten over tietenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer nooit meegemaakt. Meer dan een minuut lopen zal het toch niet zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |