Niet eens, gewoon op werk. Ik liep daar ook mee te stuntelen bij m'n sollicitatiegesprek bij de NS. De hele tijd maar reizigers gasten noemen, kan het niet los latenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen als je een horeca opleiding doet of hebt gedaan.
Ik heb ook zo tikken over gehouden aan mijn werk, zoals vragen of alles gesmaakt heeft dat ik zelfs aan wild vreemden wil vragen als ik zelf ergens uit eten gaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet eens, gewoon op werk. Ik liep daar ook mee te stuntelen bij m'n sollicitatiegesprek bij de NS. De hele tijd maar reizigers gasten noemen, kan het niet los laten
Kraantje Pappie Baasquote:
Wij hebben keycards op werk. Hoe vaak ik niet probeer bij een random deur m'n pas erin te rammenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook zo tikken over gehouden aan mijn werk, zoals vragen of alles gesmaakt heeft dat ik zelfs aan wild vreemden wil vragen als ik zelf ergens uit eten ga
DUZZY DIKKE HOMO WAAR BEN JE MANquote:
Horeca struggels are realquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Wij hebben keycards op werk. Hoe vaak ik niet probeer bij een random deur m'n pas erin te rammen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ding is net met mij er op doormidden gebroken.![]()
![]()
__________________________________ Zeg maar dat stuk achter aan de onderkant van de stang die schuin loopt.
Geen idee. Dan moet ik even door mijn browsergeschiedenis scrollen. Ik had bier op vannacht.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee. Dan moet ik even door mijn browsergeschiedenis scrollen. Ik had bier op vannacht.
Doorgaans word ik niet vrolijk van mijn browsergeschiedenis
Zal vanavond eens kijken voor je.
Dronken zoeken naar fap materiaal en dan de ochtend erna de schade bekijken, daar wordt niemand vrolijk van denk ikquote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee. Dan moet ik even door mijn browsergeschiedenis scrollen. Ik had bier op vannacht.
Doorgaans word ik niet vrolijk van mijn browsergeschiedenis
Zal vanavond eens kijken voor je.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Niets bezeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ding is net met mij er op doormidden gebroken.![]()
![]()
__________________________________ Zeg maar dat stuk achter aan de onderkant van de stang die schuin loopt.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Roosje !! Hoe is het ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ding is net met mij er op doormidden gebroken.![]()
![]()
Zorgen dat je uitzicht een beetje bevalt?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet zo weer gaan werken want Carnaval, totaal geen zin in om vanavond achter de bar te staan
Nee gelukkig niet, niet eens een beetje gek genoeg. Het ging zo snel, ineens uit het niets leek dat ding in te storten.quote:
Ja gaat wel, ik drink nog steeds maar zeker niet meer elke dag en ik doe oefeningen zoals je kon lezen. Of nouja deed.quote:
Goed bezig dus !quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, niet eens een beetje gek genoeg. Het ging zo snel, ineens uit het niets leek dat ding in te storten.
[..]
Ja gaat wel, ik drink nog steeds maar zeker niet meer elke dag en ik doe oefeningen zoals je kon lezen. Of nouja deed.Dat apparaat is dus niet meer te maken.
Ik denk dat ik een nieuw apparaat ga bestellen voor oefeningen.
Kan je mooi snel dat 'viesdik' uit je onderschrift halen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, niet eens een beetje gek genoeg. Het ging zo snel, ineens uit het niets leek dat ding in te storten.
[..]
Ja gaat wel, ik drink nog steeds maar zeker niet meer elke dag en ik doe oefeningen zoals je kon lezen. Of nouja deed.Dat apparaat is dus niet meer te maken.
Ik denk dat ik een nieuw apparaat ga bestellen voor oefeningen.
Hahahhahaha. Waarheid!!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dronken zoeken naar fap materiaal en dan de ochtend erna de schade bekijken, daar wordt niemand vrolijk van denk ik
Maar daar zoek je dan toch ook zelf naarquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahhahaha. Waarheid!!
Soms wel de meest gore rommel tegen gekomen de volgende dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |