Dat woordje 'niet' hoort er niet. Mijn vingers hebben een eigen leven atm.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat is dan meer dat je met Lego wilt spelen en zegt dat het voor je kind is dat je niet hebt
Baasquote:
Iech had Lando gebeld maar dee pakte neet op dee woar constant bezatquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Iech had Lando gebeld maar dee pakte neet op dee woar constant bezat![]()
Zeker een mooi nummer maar het succes van Sjiek Is Miech dat is nooit meer geëvenaardquote:
Dat is zeker waar! Dat was wel echt een hoogtepuntquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Zeker een mooi nummer maar het succes van Sjiek Is Miech dat is nooit meer geëvenaard
Doeiquote:
Het wordt dadelijk nog een Limburg topic, dan moet ik maar snel wegwezen vrees ikquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Jongens, jullie laten me voor het eerst kennis maken met Fabrizio maar gvd wat mooi![]()
Limburgquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het wordt dadelijk nog een Limburg topic, dan moet ik maar snel wegwezen vrees ik
Gewoon deze voor die blondequote:
Ik ben origineel een Limburger maar heb mijn afkomst totaal verloochendquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het wordt dadelijk nog een Limburg topic, dan moet ik maar snel wegwezen vrees ik
Eensquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben origineel een Limburger maar heb mijn afkomst totaal verloochend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |