Beste memmen zat met een stijve op de bank godverquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:04 schreef M4rc0 het volgende:
Eerste vrouwelijke tetten in de WA gespot
Vers getapt biertje smaakt altijd beter dan een flesje of blik.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kweenie, zie ik wel als ik thuis ben.
Kan de vinger niet op de zere plek leggen. Misschien beginnende griep, maar daarover dan later meer.quote:
Zou dan ff wat exrta kleren aantrekken in bed en gewoon zweten als een motherfucker in bed!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kan de vinger niet op de zere plek leggen. Misschien beginnende griep, maar daarover dan later meer.
Nu is het beetje futloos vooral.
Heb al een slaapzak boven mijn dekens, maar zweten is ook niet lekker dan, plakt zo.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zou dan ff wat exrta kleren aantrekken in bed en gewoon zweten als een motherfucker in bed!
Heeft mij wel eens geholpen.
Tenminste dat denk je dan
Moet weer even potje levertraan halen,quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Heb al een slaapzak boven mijn dekens, maar zweten is ook niet lekker dan, plakt zo.
Ik ga ontsmetten met een Gladiator + 2 afleveringen van een serie. Heeft mij nog nooit slechter gemaakt.
Om die kapsalon mee weg te spoelen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet weer even potje levertraan halen,
Juist !! Laag op laag zegt het spreekwoordquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Om die kapsalon mee weg te spoelen?
Avondje afwezig. Ik zou hem even lokquoten. Dit vind ie vast mooi.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:25 schreef dimmak het volgende:
Waar is Mono?
KLB / Reacties in fotoboek Kore
Homo!!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:15 schreef DerRabbit het volgende:
Veels te rustig hiero, kan beter, kan beter
Volwassenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:27 schreef Scuidward het volgende:
Ja we zijn wel rustiger geworden. Volwassen haast, freaky.
Op billen!quote:
Maar niet doen, wat een homo ben je danquote:
Daarom blijft mijn statement ook staan. Kasthomoquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Maar niet doen, wat een homo ben je dan
Dat is zeg maar dat je denkt dat je niet met Lego wilt spelen dus het maar koopt voor je ongeboren kind.quote:
Dat is dan meer dat je met Lego wilt spelen en zegt dat het voor je kind is dat je niet hebtquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:30 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat is zeg maar dat je denkt dat je niet met Lego wilt spelen dus het maar koopt voor je ongeboren kind.
Ahah, die gedachtegang. Nu begin ik het te snappen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:30 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat is zeg maar dat je denkt dat je niet met Lego wilt spelen dus het maar koopt voor je ongeboren kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |