KOM MAAR DOOR MET DIE VEEEOOOOOGEEEEEquote:
Volgende week moet je het wel te horen krijgen gekquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:53 schreef renwan het volgende:
[..]
KOM MAAR DOOR MET DIE VEEEOOOOOGEEEEE
Ik weet het, kijk al dagelijks in de brievenbusquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgende week moet je het wel te horen krijgen gek
Snap ikquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik weet het, kijk al dagelijks in de brievenbus
Denk dat je daar rare koeien van krijgt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat !! Vannochtend geen fapje gemacht
8:00 uur aanwezig, ja.quote:
Tering vroeg manquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:16 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Denk dat je daar rare koeien van krijgt.
[..]
8:00 uur aanwezig, ja.
Al bijna 1,5 jaar lang, elke zaterdag.quote:
Al 7 jaar voor 12.00 mijn bed niet uit man (ex timmermannen/cv onderhouders/dakdekkers/ visite etc)quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Al bijna 1,5 jaar lang, elke zaterdag.
Uitzicht was wel redelijk, alleen is nu vrijwel iedereen al helemaal naar de tering gegaan en we zijn net 5 uurtjes bezigquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:28 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zorgen dat je uitzicht een beetje bevalt?
Keldert de omzet dan omdat mensen de bar niet kunnen bereiken in hun toestand?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uitzicht was wel redelijk, alleen is nu vrijwel iedereen al helemaal naar de tering gegaan en we zijn net 5 uurtjes bezig![]()
Trieste bende
Je merkt het wel in de omzet, maar het bier blijft wel redelijk goed gaan. We zijn alleen met veel te veel mensen dus ik ben nu al aan het inhalen qua bierquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Keldert de omzet dan omdat mensen de bar niet kunnen bereiken in hun toestand?
Goed om te horen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je merkt het wel in de omzet, maar het bier blijft wel redelijk goed gaan. We zijn alleen met veel te veel mensen dus ik ben nu al aan het inhalen qua bier
Dat is dan wel minder, zuipen en ziek zijn. Ik maak het ook niet te laat. 1 uur gaat laatste bus en anders moet ik een half uur naar huis lopen en daar heb ik ook geen zin inquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:55 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Denk dat ik zelf ziek ben ... dus ik drink nog een flesje en een blikje Gladiator en ga dan slapen.
Dan lekker verder zuipen?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan wel minder, zuipen en ziek zijn. Ik maak het ook niet te laat. 1 uur gaat laatste bus en anders moet ik een half uur naar huis lopen en daar heb ik ook geen zin in![]()
Nog 3/4 pilsjes hier en dan ook maar naar huis.
Kweenie, zie ik wel als ik thuis ben.quote:
Smaakt ook anders thuis. Kan me zo voorstellen dat het in je eigen bar bijzonder beter smaakt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kweenie, zie ik wel als ik thuis ben.
Ben je ziek Scuid?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:02 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Smaakt ook anders thuis. Kan me zo voorstellen dat het in je eigen bar bijzonder beter smaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |