Kappen nou zegquote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:04 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet ontspoort?
Dit sobersoquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:02 schreef renwan het volgende:
Maar kan me niet schelen, zolang de OP maar in de handen van bazen blijft
Volgens mij zit jij nog in denialquote:
Zag je die laatste quote van me nog? Over dat shotjequote:
quote:
Jep, is wel een bazen shotje. Sambuca in ruil voor Jager is voor dat shotje is wel een goede. Jager zou net iets te zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Zag je die laatste quote van me nog? Over dat shotje
Wat voor dingen?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:07 schreef Simterklaas het volgende:
Even aan de knutsel voor wat nieuwe dingen/aanpassingen in de OP
De chick gif mag wel eens vervangen worden inderdaad!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:07 schreef Simterklaas het volgende:
Even aan de knutsel voor wat nieuwe dingen/aanpassingen in de OP
Nee Sambuca is in ruil voor schnapps, Jager heb ik eruit gelatenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, is wel een bazen shotje. Sambuca in ruil voor Jager is voor dat shotje is wel een goede. Jager zou net iets te zijn.
Bij mij trekt dan juist al dat bloed uit het vleesch weer weg.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:09 schreef renwan het volgende:
Krijg bij de anthem altijd een harde op 1:56
Homoquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:10 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Bij mij trekt dan juist al dat bloed uit het vleesch weer weg.
Smoking tequilla's zijn met Baileys en Grenadinequote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee Sambuca is in ruil voor schnapps, Jager heb ik eruit gelaten
Dus Sambuca, Baileys en Grenadine
Volgens mij wel ja maar weet het niet zekerquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:10 schreef M4rc0 het volgende:
Maar zonder gekheid, die laatste "homooo", dat is Simter toch?
Die ken ik niet, dus tequila, baileys en grenadine?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Smoking tequilla's zijn met Baileys en Grenadine
Echt een sloop shotje
Nee, je gebruikt het ook niet als laag erop maar je krijgt op het begin wel zo een soort structuur als je er eventjes in roert zoals die shots wat jij maakt. Vandaar dat ik dacht dat het met tequila was.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Die ken ik niet, dus tequila, baileys en grenadine?
Maar Baileys kun je toch niet als laag op tequila gebruiken? Die dichtheid klopt niet!
LEG HET ME UIT!
Jaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja maar weet het niet zeker
Ahzo, bij mijn shot doe je eerst sambuca en gebruik je baileys als laag en door de dikte van de grenadine krijg je dat effectquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:13 schreef DerRabbit het volgende:
het begin wel zo een soort structuur als je er eventjes in roert zoals die shots wat jij maakt. Vandaar dat ik dacht dat het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |