Ze stuurt nog geen datum. Vrijdag pas. En dan kan het nog lang duren voordat er wat komt want deze week wordt al niks liet ze weten (en aflopen weekend kon prima gezien haar studie ontwijkende activiteiten..)quote:Op maandag 25 januari 2016 14:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik kan niet in haar agenda kijken. Dus geen idee. Maar accepteer die datum die zo voorstelde nou maar gewoon.
Magikarp beweegt tenminste. Beter dan een Metapod die alleen maar stil ligt en 'harden' kan gebruiken.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vorige keer verwachtte ze een Gyarados in bed, maar kreeg ze een Magikarp.
quote:Op maandag 25 januari 2016 14:59 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Magikarp beweegt tenminste. Beter dan een Metapod die alleen maar stil ligt en 'harden' kan gebruiken.
Als ze voorlopig niet kan dan heb jij mooi tijd om aan je scriptie te werken. Duurt de tijd ook minder lang enzo.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze stuurt nog geen datum. Vrijdag pas. En dan kan het nog lang duren voordat er wat komt want deze week wordt al niks liet ze weten (en aflopen weekend kon prima gezien haar studie ontwijkende activiteiten..)
Ik ben bang dat er geen date komt... niet de eerste keer zoiets namelijk. Op de een of andere manier tref ik altijd meiden die te druk zijn om te daten en aandachtsgeile gesprekjes enkel als afleiding gebruikenquote:Op maandag 25 januari 2016 15:17 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als ze voorlopig niet kan dan heb jij mooi tijd om aan je scriptie te werken. Duurt de tijd ook minder lang enzo.
Tijd om aan de scriptie te gaan!quote:Op maandag 25 januari 2016 15:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er geen date komt... niet de eerste keer zoiets namelijk. Op de een of andere manier tref ik altijd meiden die te druk zijn om te daten en aandachtsgeile gesprekjes enkel als afleiding gebruiken
As dat zo is zou ik toch eens proberen te achterhalen hoe dat komt. Wat denk je zelf dat de reden is?quote:Op maandag 25 januari 2016 15:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er geen date komt... niet de eerste keer zoiets namelijk. Op de een of andere manier tref ik altijd meiden die te druk zijn om te daten en aandachtsgeile gesprekjes enkel als afleiding gebruiken
Bij deze niet dat gevoel, maar 't duurt wel verdomd lang om elkaar ff te zien. Als de klik er niet blijkt offline weet ik dat liever vandaag dan morgenquote:Op maandag 25 januari 2016 15:26 schreef yats het volgende:
[..]
As dat zo is zou ik toch eens proberen te achterhalen hoe dat komt. Wat denk je zelf dat de reden is?
Meestal kun je aan de foto al wel zien wat voor type iemand is toch?quote:Op maandag 25 januari 2016 10:21 schreef eefje801 het volgende:
Wat ik dan vaak wel heb bij de heren van de fototoernooiz is dat als ik het erop waag en iemand een oneliner stuur de rest van de foto's een stuk recenter is.. dan denk ik pleur gewoon de meest recente erop man. Het valt dan zo tegen, terwijl ik anders daar misschien helemaal niet op had gelet. Het is ook bij vrouwen zo, dat weet ik.Als je op zo'n site gaat laat dan een redelijke foto van jezelf maken.
Needy mannen te over inderdaad, nog weinig leuks daar tegen gekomen. De matches zijn op zich wat mij betreft wel wat verbeterd ten opzichte van eerder. App vind ik waardeloos, die loopt steeds vast. Voordat je dan een date plant..nee dan liever een beetje een reguliere datingsite. En erg seksgericht, als in; "oh lieve help straks doet ze daar niet aan ik moet het er maar meteen over hebben". Blergh
Wellicht heeft zij er inderdaad niet zo'n haast mee en als je dan steeds loopt te vragen wanneer je nou gaat daten, komt dat was pushy over en krijgt ze misschien daarom steeds minder interesse om daadwerkelijk met je af te spreken.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bij deze niet dat gevoel, maar 't duurt wel verdomd lang om elkaar ff te zien. Als de klik er niet blijkt offline weet ik dat liever vandaag dan morgen
je kan zelf geen leuke foto maken?quote:Op maandag 25 januari 2016 15:34 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Meestal kun je aan de foto al wel zien wat voor type iemand is toch?
Mijn foto's daar zijn 1-1,5 jaar oud. Als ik nieuwere wil moet ik naar een fotograaf, of op vakantie oid :p
Of vraag het "wil je uberhaupt wel afspreken? Zo ja, kunnen we dan iets in de toekomst plannen"quote:Op maandag 25 januari 2016 15:27 schreef Deezertje het volgende:
Bij deze niet dat gevoel, maar 't duurt wel verdomd lang om elkaar ff te zien. Als de klik er niet blijkt offline weet ik dat liever vandaag dan morgen
Ze heeft aangegeven naar een datum te kijken, maar pas na vrijdag. Dan kijkt ze wanneer ze zou kunnen..quote:Op maandag 25 januari 2016 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of vraag het "wil je uberhaupt wel afspreken? Zo ja, kunnen we dan iets in de toekomst plannen"
Of je vraagt het niet en je wacht gewoon rustig af.
De hele tijd erover te hebben hier, schiet niet op in het verhaal natuurlijk
Dus afwachten en bij antwoord hier pas weer posten (just like Re zei)quote:Op maandag 25 januari 2016 15:52 schreef Deezertje het volgende:
Ze heeft aangegeven naar een datum te kijken, maar pas na vrijdag. Dan kijkt ze wanneer ze zou kunnen..
Pretty pleasequote:Op maandag 25 januari 2016 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus afwachten en bij antwoord hier pas weer posten (just like Re zei)
Het is meer dat ik enigszins wel verwacht had dat er deze week een kwam, maar nu dus weer opschuift. Geen leuk begin van de week. Het liefst ontmoet ik hier iemand om de hoek.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2016 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja, ok, ho maar, dat hoort hier dus niet, in de zin van eeuwige dagboekposts en wat je wilt. Dat hoort bij je psycholoog, eigenlijk.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is meer dat ik enigszins wel verwacht had dat er deze week een kwam, maar nu dus weer opschuift. Geen leuk begin van de week. Het liefst ontmoet ik hier iemand om de hoek.
Dat was mijn vraag niet...quote:Op maandag 25 januari 2016 15:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik vind het knap, kijken met je hart. Vanuit Afrika. Via het internet. Naar een profiel dat je niet kunt lezen.quote:I look at you with my heart since the heart sees what is invisible to the eyes
Met selfies maak je geen goede indruk, imo.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je kan zelf geen leuke foto maken?
Je staat niet echt hoog op haar prioriteitenlijstje hé.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:55 schreef Deezertje het volgende:
Ook deze week nog geen date trouwens. tot vrijdag is ze druk en weekend ook al vol. Ik voel de grond langzaamaan onder mijn voeten verdwijnen, totdat ze deze week zeker 'ineens' tijd heeft gevonden.
Helaas kan dat niet. Zou ook bevooroordelend zijn.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:34 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Meestal kun je aan de foto al wel zien wat voor type iemand is toch?
Mijn foto's daar zijn 1-1,5 jaar oud. Als ik nieuwere wil moet ik naar een fotograaf, of op vakantie oid :p
Een beetje, maar als ik een half kale chick duckfacend in de spiegel zie staren is het voor mij echt bij voorbaat al klaar hoor.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Helaas kan dat niet. Zou ook bevooroordelend zijn.
don't feed the...quote:Op maandag 25 januari 2016 18:40 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je staat niet echt hoog op haar prioriteitenlijstje hé.Neem jij ook alle initiatieven? Nog een week wachten lijkt me wel lang. Zou ze ook niet met anderen daten?
Aandringen op sneller contact is ook moeilijk, dan ga je forceren en kom je over als een bedelaar. Ook geen recept voor een succesvolle date.
Hoeft ook geen selfie te zijnquote:Op maandag 25 januari 2016 18:38 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Met selfies maak je geen goede indruk, imo.
Wat is een verjaarde foto? Ik heb een paar foto's van 1.5 jaar oud, maar zie er behalve het bruine kleurtje nog hetzelfde uit. Mag dat dan niet meer?quote:
Ik denk dat je er stiekem toch wel anders uitziet. Daarnaast, je bent wat 5-8 weken op vakantie in het jaar, de rest van het jaar ben je bleek en stukken minder relaxed, dus wat zegt een jofele, zongebruinde foto nou eigenlijk?quote:Op maandag 25 januari 2016 20:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat is een verjaarde foto? Ik heb een paar foto's van 1.5 jaar oud, maar zie er behalve het bruine kleurtje nog hetzelfde uit. Mag dat dan niet meer?
Mwa, zelfde kaalgeschoren kop, weeg nog precies hetzelfde en word nog steeds dezelfde leeftijd geschat als toen.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk dat je er stiekem toch wel anders uitziet. Daarnaast, je bent wat 5-8 weken op vakantie in het jaar, de rest van het jaar ben je bleek en stukken minder relaxed, dus wat zegt een jofele, zongebruinde foto nou eigenlijk?
Sowieso als je er met meerdere opstaat, doe even een fadeje over hun gezichten. Ik kwam mijn beste vriend eens tegen op de paiq foto van een vage kennis van ons. Die was ook niet heel blij daarmeequote:Op maandag 25 januari 2016 21:00 schreef Elvi het volgende:
Als het maar geen zwart-wit foto is,waarop je een zonnebril draagt en een glas bier in je handen hebt. En waar alleen de zijkant van je gezicht te zien is. Maar de gezichten van je vrienden staan er wel scherp op. Leuk voor een spelletje "wie is het" maar doe maar niet
Dit moet ik gewoon quoten!quote:Op maandag 25 januari 2016 14:59 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Magikarp beweegt tenminste. Beter dan een Metapod die alleen maar stil ligt en 'harden' kan gebruiken.
Welk platform gebruik jij ook al weer?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:44 schreef Andromache het volgende:
Ik heb al zo veel mannen gescrolld dat ik sommige mannen al een tweede keer voorbij zie komen...Blijkt nu wel, dat als je een match opheft, je komt hem later weer tegen en je gaat later toch weer de match aan, dat de match weer actief wordt. Hij wordt dus slechts eenzijdig opgeheven. Althans, daar ga ik vanuit. Ik ga de bankier nu maar eens een berichtje sturen. Nog wat vaag contact lopen met koffieleuter.
Voorlopig Tinder. Een succesdate dus die puur lichamelijk bleek. Vanavond afgekapt. Andere behoeftes. Het is goed zo. Een andere date met wie het heel gezellig was maar voelde geen vlinders ondanks dat hij niet lelijk was. Een derde date was helemaal niks. Nu alleen vage chatlijntjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:48 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Welk platform gebruik jij ook al weer?
Heb nu ook alleen maar hele nonchalante chats van Tinder, al dan niet voortgezet op WhatsApp. Het gaat mij eigenlijk niet eens om het daten, een relatie of snelle seks, merk ik bij mezelf sinds een paar dagen. Ik verveel me gewoon dood.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:53 schreef Andromache het volgende:
[..]
Voorlopig Tinder. Een succesdate dus die puur lichamelijk bleek. Vanavond afgekapt. Andere behoeftes. Het is goed zo. Een andere date met wie het heel gezellig was maar voelde geen vlinders ondanks dat hij niet lelijk was. Een derde date was helemaal niks. Nu alleen vage chatlijntjes.
En ik kan het niet laten, maar ik moet dat eigenlijk wel. Kom op Androotje, maak die studie nou af en ga leven i.p.v. krampachtig daten.....![]()
![]()
Nee, ik wil wel die relatie dan wel seks. En daar hang ik iets te veel gewicht aan. Niet wanhopig zoals vroeger, maar het blijft toch een normale menselijke behoefte. Maar eerst de rest op orde. Zit al op 65-70%, nu de 85 % nogquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:59 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Heb nu ook alleen maar hele nonchalante chats van Tinder, al dan niet voortgezet op WhatsApp. Het gaat mij eigenlijk niet eens om het daten, een relatie of snelle seks, merk ik bij mezelf sinds een paar dagen. Ik verveel me gewoon dood.Ben eigenlijk best wel happy single (maar sad over andere dingen, maar dat is een ander verhaal). Misschien heb jij dit gevoel ook?
First things first!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel die relatie dan wel seks. En daar hang ik iets te veel gewicht aan. Niet wanhopig zoals vroeger, maar het blijft toch een normale menselijke behoefte. Maar eerst de rest op orde. Zit al op 65-70%, nu de 85 % nogLaatste 15% is voor relatie.
Je bent een beetje tegenstrijdig? Tinder contacten opruimen omdat het te lang duurt en anderzijds een post eerder vertellen dat je eerst maar andere dingen doet omdat relatie de laatste 15% is?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:42 schreef Andromache het volgende:
Nee, mijn Tinder-contacten die ik nog nooit gezien heb sturen vaker een berichtje dan hij. Ik wil het niet op deze manier, eenrichtingsverkeer. Ook geen reactie op mijn afkap-appje, echt aardig geschreven dus geen hatelijkheden ofzo. Behoeftes corresponderen niet. Het was 2 keer heel erg leuk en daar blijft het bij. En ik voel me vreselijk stoer dat ik dit allemaal durf, doe, regel en ook zelf afkap, dat voelt binnen mijn moeilijkheden toch krachtig, heft in eigen handen nemen.
Tinder-contacten die al een paar dagen niets terugsturen weer opgeruimd. Graag of niet.
Zo. Mijn Fok-rantsoen voor vandaag weer op
Misschien bedoelt ie een schip (met anker) dat nooit zinkt? *gokje*quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:49 schreef KaBuf het volgende:
Ik heb een nieuwe match op Tinder met een vage tattoo. "I will not sink" met een anker erbij. Het is toch de bedoeling dat een anker zinkt?
Kan een schip niet zinken met een anker dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:51 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie een schip (met anker) dat nooit zinkt? *gokje*
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:49 schreef KaBuf het volgende:
Ik heb een nieuwe match op Tinder met een vage tattoo. "I will not sink" met een anker erbij. Het is toch de bedoeling dat een anker zinkt?
Heb ik gedaan, kon ze niet waarderenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]Scherp. Maak er een opmerking over. Goede binnenkomer.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:57 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, kon ze niet waarderen![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:59 schreef Elvi het volgende:
"Wat is je lievelingskleur?"
"Roze"
"Oh dan weten we meteen welke kleur de babykamer is als we een dochter krijgen!"
Holy shit
Mag toch hopen dat zo'n zin niet werkt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:59 schreef Elvi het volgende:
"Roze"
"Oh dan weten we meteen welke kleur de babykamer is als we een dochter krijgen!"
Holy shit
Nee Snelle Jelle is inmiddels uit mn lijstquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:16 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat zo'n zin niet werkt.
Ik word krankjorum van het afwachten en onzeker zijn. Dan trek ik er liever de stekker uit. Als een man me echt wil, dan weet ie dat heus wel na twee keer en mag ik daar ook een bepaalde investering bij verwachten. Er klopt iets niet als iemand nog voor de eerste date zelfs tijdens het autorijden de hele tijd zit te appen en na twee dates in complete radiostilte vervalt. Gewoon niet leuk genoeg, iemand anders die leuker is, of iets met kinderen of andere privésituatie, allemaal begrip voor, maar kennelijk zijn we in beschikbare tijd/aandacht geen match. Ik heb een ander idee van elkaar leren kennen, daar doe je mijns inziens moeite voor, geregeld een berichtje heen en weer sturen. Met Mijnheer Snorkel ging dat hartstikke leuk allemaal, maar daar was geen aantrekkingskracht ondanks een verder heel leuke date.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:08 schreef Koral het volgende:
[..]
Je bent een beetje tegenstrijdig? Tinder contacten opruimen omdat het te lang duurt en anderzijds een post eerder vertellen dat je eerst maar andere dingen doet omdat relatie de laatste 15% is?
Die opgeruimde contacten en date waarbij het initiatief van jou moest komen, zouden die ook niet gewoon bezig kunnen zijn om eerst hun zaakjes op orde te hebben?
In mijn ogen doe je jezelf een beetje te kort doordat je contacten geen kans geeft om te groeien? Wat was je andere post over geen verbondenheid ook alweer?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is ook die "wanhoop". Als je voor je gevoel zo op het wachtbankje zit terwijl je dacht dat er iets wederzijds was ontstaan krijg je op een gegeven moment de neiging (misschien raar maar wel menselijk) om iets af te dwingen of juist gewoon een eind aan het gebeuren te maken. Gewoon, omdat die positie (waar je zelf uiteraard ook invloed op hebt) klote is.
Ik zou daar dan wel weer om moeten lachen eigenlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:59 schreef Elvi het volgende:
"Roze"
Holy shit
Ik zou er wel om kunnen lachen opzich.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:16 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat zo'n zin niet werkt.
Tja hoevaak kom je iemand tegen die weet wat hij wil, die wat hij wil ziet in jou, en ook niet afgeleid is door randzaken en daarom met volle overtuiging voor jou gaat?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:20 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik word krankjorum van het afwachten en onzeker zijn. Dan trek ik er liever de stekker uit. Als een man me echt wil, dan weet ie dat heus wel na twee keer en mag ik daar ook een bepaalde investering bij verwachten. Er klopt iets niet als iemand nog voor de eerste date zelfs tijdens het autorijden de hele tijd zit te appen en na twee dates in complete radiostilte vervalt. Gewoon niet leuk genoeg, iemand anders die leuker is, of iets met kinderen of andere privésituatie, allemaal begrip voor, maar kennelijk zijn we in beschikbare tijd/aandacht geen match. Ik heb een ander idee van elkaar leren kennen, daar doe je mijns inziens moeite voor, geregeld een berichtje heen en weer sturen. Met Mijnheer Snorkel ging dat hartstikke leuk allemaal, maar daar was geen aantrekkingskracht ondanks een verder heel leuke date.
En dit:
[..]
Nee hoor.quote:
Denk dat er dan misschien steeds minder interesse gaat zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2016 08:22 schreef Deezertje het volgende:
Tot er een datum is beperk ik whatsapp echt tot een minimum. Alleen wat als ik te melden heb, al het contact komt toch als 'gesprek op gang houden' over.
Neequote:Op donderdag 28 januari 2016 06:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Ben ik de enige die jeuk krijgt van al die bijnamen?
Ik mag niks meer posten hierquote:
Nog altijd beter dat iemand post waar dan mensen weer over gaan zeuren dan dat heel het topic dood is.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik mag niks meer posten hiergesprek loopt nog steeds en als het goed is komt ze vandaag met een datum voor een date. Moet wel volgende week worden en daarna is ze gelijk op vakantie...verder niks lopen.
Je mag nog wel posten, zolang het ontopic is. En je gaat toch naar een date toe? Daar kun je over posten, zonder natuurlijk eindeloos in herhaling te vallen. Ik hoop voor je dat ze inderdaad met een datum komt. Anders zou ik na vandaag zeggen:quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik mag niks meer posten hiergesprek loopt nog steeds en als het goed is komt ze vandaag met een datum voor een date. Moet wel volgende week worden en daarna is ze gelijk op vakantie...verder niks lopen.
Een date is altijd leuk, maar ik ben minder blij dat er dan weer een gat van 10 dagen tussen zit.. Geen date flow. Maar ja daar veranderd ik niks aanquote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je mag nog wel posten, zolang het ontopic is. En je gaat toch naar een date toe? Daar kun je over posten, zonder natuurlijk eindeloos in herhaling te vallen. Ik hoop voor je dat ze inderdaad met een datum komt. Anders zou ik na vandaag zeggen:
Dat soort eindeloze herhaling dus.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Een date is altijd leuk, maar ik ben minder blij dat er dan weer een gat van 10 dagen tussen zit.. Geen date flow. Maar ja daar veranderd ik niks aanwel jaloers op mensen die binnen 3 dagen een date regelen via tinder.. Ik date ze altijd ver weg en met drukke agenda lijkt t.
Waarom lukt t sommige mensen dan wel binnen een paar dagen te regelen? Als t klikt stel ik t ook voor maar nee deze week lukt niet weekend al vol etc. Met een knap koppie bereik je meer?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij date ze niet. Dat is het verschil.
Nee, je straalt de levenslust uit van een stoeptegel. Dat is niet aantrekkelijk voor de groep meiden waar jij op denkt te kunnen mikken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom lukt t sommige mensen dan wel binnen een paar dagen te regelen? Als t klikt stel ik t ook voor maar nee deze week lukt niet weekend al vol etc. Met een knap koppie bereik je meer?
Het is deze ene keer dat het door omstandigheden niet lukt. In plaats van blij te zijn dat je een klik hebt met iemand, ga je weer zitten zeiken over dingen die niet fijn zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom lukt t sommige mensen dan wel binnen een paar dagen te regelen? Als t klikt stel ik t ook voor maar nee deze week lukt niet weekend al vol etc. Met een knap koppie bereik je meer?
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, je straalt de levenslust uit van een stoeptegel. Dat is niet aantrekkelijk voor de groep meiden waar jij op denkt te kunnen mikken.
Weekend van 13/14 februari afspreken. Een beetje sociaal contact zou je goed doen. Niet meteen afkappen. Je moet leren accepteren dat de meeste mensen een sociaal leven hebben. Beter ga je in die twee weken niet wachten, maar ook met jezelf aan de slag.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:27 schreef Deezertje het volgende:
Zaterdag.. Nog geen datum helaas dus net maar ff heel direct gevraagd, ook omdat ze volgende week op vakantie is dus als er komende week niks komt we al over half februari spreken.. Maar ze blijft afzijdig... En ik heb helaas ook geen andere gesprekken lopen. Had al geen hoge verwachtingen ivm de afstand dus blijven sowieso alleen de weekenden over..
Edit: ook volgende week niet. Goed ik ben er klaar mee. Op zijn vroegst nu dus weekend van 13/14 feb maar ik zie de bui al hangen vrees ik.
Wederom teleurstelling ook al geeft ze aan dat ze het anders had gezien. Gewoon ongelukkige samenloop van omstandigheden ivm vakantie e.d.
Wat raden jullie aan? Nog eens twee weken appen zonder afspraak trek ik niet. Ik laat mij niet aan het lijntje houden ook al komt ze aardig over hoor.
Dit!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Weekend van 13/14 februari afspreken. Een beetje sociaal contact zou je goed doen. Niet meteen afkappen. Je moet leren accepteren dat de meeste mensen een sociaal leven hebben. Beter ga je in die twee weken niet wachten, maar ook met jezelf aan de slag.
Tja andere optie is er ook niet vrees ik, afkappen is lastig want ze is wel mijn type en zitten op een lijn. Nu wel duidelijkheid dat date op zijn vroegst over 2 weken is maar ik ben op de app wel klaar... Skypen nog een optie maybe?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Weekend van 13/14 februari afspreken. Een beetje sociaal contact zou je goed doen. Niet meteen afkappen. Je moet leren accepteren dat de meeste mensen een sociaal leven hebben. Beter ga je in die twee weken niet wachten, maar ook met jezelf aan de slag.
Je kan haar moeilijk dwingen eerder af te spreken. Dus je hebt twee opties, of je spreekt dan af, of je kapt het af.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:27 schreef Deezertje het volgende:
Zaterdag.. Nog geen datum helaas dus net maar ff heel direct gevraagd, ook omdat ze volgende week op vakantie is dus als er komende week niks komt we al over half februari spreken.. Maar ze blijft afzijdig... En ik heb helaas ook geen andere gesprekken lopen. Had al geen hoge verwachtingen ivm de afstand dus blijven sowieso alleen de weekenden over..
Edit: ook volgende week niet. Goed ik ben er klaar mee. Op zijn vroegst nu dus weekend van 13/14 feb maar ik zie de bui al hangen vrees ik.
Wederom teleurstelling ook al geeft ze aan dat ze het anders had gezien. Gewoon ongelukkige samenloop van omstandigheden ivm vakantie e.d.
Wat raden jullie aan? Nog eens twee weken appen zonder afspraak trek ik niet. Ik laat mij niet aan het lijntje houden ook al komt ze aardig over hoor.
Laat haar eerst lekker op vakantie gaan en als ze terug is, kun je haar appen hoe haar vakantie was e.d. en dan aansturen op een date etc. Als ze niet meer enthousiast is, dan weet je genoeg.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja andere optie is er ook niet vrees ik, afkappen is lastig want ze is wel mijn type en zitten op een lijn. Nu wel duidelijkheid dat date op zijn vroegst over 2 weken is maar ik ben op de app wel klaar... Skypen nog een optie maybe?
Tja net voorgesteld om dat weekend maar te doen maar kreeg te horen dat ze niet weet hoe ze eraan toe is na een week wintersport... Nu laten weten dat ik benieuwd ben en een datum afspreken fijn zou zijn. Ik wil ook best die kant op de eerste keer maar ze wil niks afspreken om teleurstelling te voorkomen dan als het niet doorgaat. Shoot me. Of ze durft niet of ze heeft nog een lijntje lopen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je kan haar moeilijk dwingen eerder af te spreken. Dus je hebt twee opties, of je spreekt dan af, of je kapt het af.
Aangezien je het niet trekt om nog langer te wachten, kap je het dus af.
Easy.
of ze knapt af op je gerust en wil gewoon eerst ff rustig op vakantiequote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja net voorgesteld om dat weekend maar te doen maar kreeg te horen dat ze niet weet hoe ze eraan toe is na een week wintersport... Nu laten weten dat ik benieuwd ben en een datum afspreken fijn zou zijn. Ik wil ook best die kant op de eerste keer maar ze wil niks afspreken om teleurstelling te voorkomen dan als het niet doorgaat. Shoot me. Of ze durft niet of ze heeft nog een lijntje lopen.
Tja een maand appen voor 1 date is best lang hoor. Zeker als ik hier vaak lees dat mensen binnen een week afspreken. Ze geeft nu heel duidelijk aan geen datum te willen afspreken... Aangegeven dat in het niet erg vind als ze nog andere lijntjes heeft lopen, maar dat wel liever hoor. Ook al klopt bovenstaande allemaal hoor, maar een maand lang geen datum willen afspreken komt niet al te enthousiast over, laat staan voor andere afspraken later. Is sowieso een lat relatie als t wat zou worden..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Laat haar eerst lekker op vakantie gaan en als ze terug is, kun je haar appen hoe haar vakantie was e.d. en dan aansturen op een date etc. Als ze niet meer enthousiast is, dan weet je genoeg.
Ach, met mijn date van gister heb ik ook een tijdlang geappt. Niet lange verhalen, maar wel contact. Zegt echt niks. Gisteren hebben we ruim 3 uur met elkaar gesproken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja een maand appen voor 1 date is best lang hoor. Zeker als ik hier vaak lees dat mensen binnen een week afspreken. Ze geeft nu heel duidelijk aan geen datum te willen afspreken... Aangegeven dat in het niet erg vind als ze nog andere lijntjes heeft lopen, maar dat wel liever hoor. Ook al klopt bovenstaande allemaal hoor, maar een maand lang geen datum willen afspreken komt niet al te enthousiast over, laat staan voor andere afspraken later. Is sowieso een lat relatie als t wat zou worden..
Die date gaat er echt niet komen geloof mij maar. Je hebt het zeer waarschijnlijk al verneukt door zo wanhopig over te komen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja een maand appen voor 1 date is best lang hoor. Zeker als ik hier vaak lees dat mensen binnen een week afspreken. Ze geeft nu heel duidelijk aan geen datum te willen afspreken... Aangegeven dat in het niet erg vind als ze nog andere lijntjes heeft lopen, maar dat wel liever hoor. Ook al klopt bovenstaande allemaal hoor, maar een maand lang geen datum willen afspreken komt niet al te enthousiast over, laat staan voor andere afspraken later. Is sowieso een lat relatie als t wat zou worden..
Edit: doet ze niet, moet dus echt geduld hebben.
ik date met iemand waarmee ik een jaar contact had.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach, met mijn date van gister heb ik ook een tijdlang geappt. Niet lange verhalen, maar wel contact. Zegt echt niks. Gisteren hebben we ruim 3 uur met elkaar gesproken.
Tja ze is echt eerlijk en ik wist van te voren de afstand en dat alleen de weekenden overblijven dus als ze gewoon elke week wat heeft dan ben je zo maand verder. Ik reken nu dus op 0 en ga vanaf maandag maar vol aan de bak met studie. Zie ik eind februari wel weer verder. Alle andere gesprekken zijn dood en ik krijg gewoon geen matches op lokaal niveau.. Alsof het universum het zo gepland heeft.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:18 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Die date gaat er echt niet komen geloof mij maar. Je hebt het zeer waarschijnlijk al verneukt door zo wanhopig over te komen.
We zitten toch op die apps voor een date? Een maand appen is al lang als de meeste binnen een paar dagen afspreken, ook op andere forums lees je dat. Andere optie is mensen in real life aanspreken maar ook daar moet je wat opbouwen qua contact vooraf ljjkt me.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik date met iemand waarmee ik een jaar contact had.
Maar als je zo gaat liggen mekkeren als Deezertje zou ik ook echt afhaken
het heeft niets te maken met haar eerlijkheid, überhaupt niet met haar intenties op het moment dat ze zei dat ze pas over een tijdje kon. Door zo aan te dringen en wanhopig te doen duw je haar wegquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja ze is echt eerlijk en ik wist van te voren de afstand en dat alleen de weekenden overblijven dus als ze gewoon elke week wat heeft dan ben je zo maand verder. Ik reken nu dus op 0 en ga vanaf maandag maar vol aan de bak met studie. Zie ik eind februari wel weer verder. Alle andere gesprekken zijn dood en ik krijg gewoon geen matches op lokaal niveau.. Alsof het universum het zo gepland heeft.
waarom spiegel je zo aan anderen? En dan ook nog eens alleen aan de dingen die in je straatje passen? Veel mensen spreken niet binnen een paar dagen af. En ze had ook nog duidelijke redenen. Dan kun je wel gaan zeuren maar dat duwt haar alleen wegquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
We zitten toch op die apps voor een date? Een maand appen is al lang als de meeste binnen een paar dagen afspreken, ook op andere forums lees je dat. Andere optie is mensen in real life aanspreken maar ook daar moet je wat opbouwen qua contact vooraf ljjkt me.
Omdat ik eerder aan het lijntje ben gehouden heb ik daar op dit moment geen zin in. De online datingwereld staat nou eenmaal niet bekend om transparantie en eerlijkheid.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het heeft niets te maken met haar eerlijkheid, überhaupt niet met haar intenties op het moment dat ze zei dat ze pas over een tijdje kon. Door zo aan te dringen en wanhopig te doen duw je haar weg
Jij gaat toch ook geen maand wachten? Juist omdat je verwachtingen dan alleen maar stijgen en je uberhaupt moet kijken of die klik er ook offline is. Een maand appen kost ook tijd en vergt hoop.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom spiegel je zo aan anderen? En dan ook nog eens alleen aan de dingen die in je straatje passen? Veel mensen spreken niet binnen een paar dagen af. En ze had ook nog duidelijke redenen. Dan kun je wel gaan zeuren maar dat duwt haar alleen weg
als je er echt zo weinig vertrouwen in hebt kun je het beter meteen opgevenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik eerder aan het lijntje ben gehouden heb ik daar op dit moment geen zin in. De online datingwereld staat nou eenmaal niet bekend om transparantie en eerlijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |