abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159388074
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 15:34 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Meestal kun je aan de foto al wel zien wat voor type iemand is toch?

Mijn foto's daar zijn 1-1,5 jaar oud. Als ik nieuwere wil moet ik naar een fotograaf, of op vakantie oid :p
Helaas kan dat niet. Zou ook bevooroordelend zijn. :N
pi_159388260
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 18:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Helaas kan dat niet. Zou ook bevooroordelend zijn. :N
Een beetje, maar als ik een half kale chick duckfacend in de spiegel zie staren is het voor mij echt bij voorbaat al klaar hoor.

Maarja, als ik een fotoreactie stuur wijzen chicks me af op mijn andere foto's, of omdat ik niet sport oid. Dat zie ik dan weer niet van tevoren. :')
The show must go on
  maandag 25 januari 2016 @ 19:05:06 #128
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_159388819
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 18:40 schreef syndroom het volgende:

[..]

Je staat niet echt hoog op haar prioriteitenlijstje hé. :') Neem jij ook alle initiatieven? Nog een week wachten lijkt me wel lang. Zou ze ook niet met anderen daten?

Aandringen op sneller contact is ook moeilijk, dan ga je forceren en kom je over als een bedelaar. Ook geen recept voor een succesvolle date.
don't feed the... :X :X :X
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  FOK!fotograaf maandag 25 januari 2016 @ 19:31:58 #129
364681 over_hedge
pi_159389811
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 18:38 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Met selfies maak je geen goede indruk, imo.
Hoeft ook geen selfie te zijn :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_159390725
Selfie > verjaarde foto.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159391637
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 19:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Selfie > verjaarde foto.
Wat is een verjaarde foto? Ik heb een paar foto's van 1.5 jaar oud, maar zie er behalve het bruine kleurtje nog hetzelfde uit. Mag dat dan niet meer?
pi_159392012
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 20:22 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wat is een verjaarde foto? Ik heb een paar foto's van 1.5 jaar oud, maar zie er behalve het bruine kleurtje nog hetzelfde uit. Mag dat dan niet meer?
Ik denk dat je er stiekem toch wel anders uitziet. Daarnaast, je bent wat 5-8 weken op vakantie in het jaar, de rest van het jaar ben je bleek en stukken minder relaxed, dus wat zegt een jofele, zongebruinde foto nou eigenlijk?

Zelf probeer ik geen foto's te plaatsen die ouder dan een jaar zijn. En dan steeds de oudste verversen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_159392070
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 20:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik denk dat je er stiekem toch wel anders uitziet. Daarnaast, je bent wat 5-8 weken op vakantie in het jaar, de rest van het jaar ben je bleek en stukken minder relaxed, dus wat zegt een jofele, zongebruinde foto nou eigenlijk?
Mwa, zelfde kaalgeschoren kop, weeg nog precies hetzelfde en word nog steeds dezelfde leeftijd geschat als toen.

Maar gelukkig staan er ook recentere foto's bij.
  maandag 25 januari 2016 @ 21:00:26 #134
47102 Elvi
miemkwien
pi_159392929
Als het maar geen zwart-wit foto is,waarop je een zonnebril draagt en een glas bier in je handen hebt. En waar alleen de zijkant van je gezicht te zien is. Maar de gezichten van je vrienden staan er wel scherp op. Leuk voor een spelletje "wie is het" maar doe maar niet :P
pi_159393640
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 21:00 schreef Elvi het volgende:
Als het maar geen zwart-wit foto is,waarop je een zonnebril draagt en een glas bier in je handen hebt. En waar alleen de zijkant van je gezicht te zien is. Maar de gezichten van je vrienden staan er wel scherp op. Leuk voor een spelletje "wie is het" maar doe maar niet :P
Sowieso als je er met meerdere opstaat, doe even een fadeje over hun gezichten. Ik kwam mijn beste vriend eens tegen op de paiq foto van een vage kennis van ons. Die was ook niet heel blij daarmee :D Zou ik ook niet zijn.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 00:24:12 #136
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159398591
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 14:59 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Magikarp beweegt tenminste. Beter dan een Metapod die alleen maar stil ligt en 'harden' kan gebruiken. :P
Dit moet ik gewoon quoten! _O_
  dinsdag 26 januari 2016 @ 00:30:15 #137
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159398679
Mijn foto op Tinder is van ruim een half jaar geleden. Ik ben gewoon totaal niet fotogeniek en sta daar het minst slecht op. :')

Tevens, gaan jullie ook als een speer door de likes heen als je eenmaal je enige superlike hebt gegeven? _O-
  dinsdag 26 januari 2016 @ 00:44:56 #138
138876 Andromache
pi_159398858
Ik heb al zo veel mannen gescrolld dat ik sommige mannen al een tweede keer voorbij zie komen... :@ Blijkt nu wel, dat als je een match opheft, je komt hem later weer tegen en je gaat later toch weer de match aan, dat de match weer actief wordt. Hij wordt dus slechts eenzijdig opgeheven. Althans, daar ga ik vanuit. Ik ga de bankier nu maar eens een berichtje sturen. Nog wat vaag contact lopen met koffieleuter.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 00:48:32 #139
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159398906
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 00:44 schreef Andromache het volgende:
Ik heb al zo veel mannen gescrolld dat ik sommige mannen al een tweede keer voorbij zie komen... :@ Blijkt nu wel, dat als je een match opheft, je komt hem later weer tegen en je gaat later toch weer de match aan, dat de match weer actief wordt. Hij wordt dus slechts eenzijdig opgeheven. Althans, daar ga ik vanuit. Ik ga de bankier nu maar eens een berichtje sturen. Nog wat vaag contact lopen met koffieleuter.
Welk platform gebruik jij ook al weer? :@
  dinsdag 26 januari 2016 @ 00:53:15 #140
138876 Andromache
pi_159398949
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 00:48 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Welk platform gebruik jij ook al weer? :@
Voorlopig Tinder. Een succesdate dus die puur lichamelijk bleek. Vanavond afgekapt. Andere behoeftes. Het is goed zo. Een andere date met wie het heel gezellig was maar voelde geen vlinders ondanks dat hij niet lelijk was. Een derde date was helemaal niks. Nu alleen vage chatlijntjes.

En ik kan het niet laten, maar ik moet dat eigenlijk wel. Kom op Androotje, maak die studie nou af en ga leven i.p.v. krampachtig daten..... :* :* |:(
  dinsdag 26 januari 2016 @ 00:59:56 #141
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159399034
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 00:53 schreef Andromache het volgende:

[..]

Voorlopig Tinder. Een succesdate dus die puur lichamelijk bleek. Vanavond afgekapt. Andere behoeftes. Het is goed zo. Een andere date met wie het heel gezellig was maar voelde geen vlinders ondanks dat hij niet lelijk was. Een derde date was helemaal niks. Nu alleen vage chatlijntjes.

En ik kan het niet laten, maar ik moet dat eigenlijk wel. Kom op Androotje, maak die studie nou af en ga leven i.p.v. krampachtig daten..... :* :* |:(
Heb nu ook alleen maar hele nonchalante chats van Tinder, al dan niet voortgezet op WhatsApp. Het gaat mij eigenlijk niet eens om het daten, een relatie of snelle seks, merk ik bij mezelf sinds een paar dagen. Ik verveel me gewoon dood. :') Ben eigenlijk best wel happy single (maar sad over andere dingen, maar dat is een ander verhaal). Misschien heb jij dit gevoel ook?
  dinsdag 26 januari 2016 @ 01:10:07 #142
138876 Andromache
pi_159399151
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 00:59 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Heb nu ook alleen maar hele nonchalante chats van Tinder, al dan niet voortgezet op WhatsApp. Het gaat mij eigenlijk niet eens om het daten, een relatie of snelle seks, merk ik bij mezelf sinds een paar dagen. Ik verveel me gewoon dood. :') Ben eigenlijk best wel happy single (maar sad over andere dingen, maar dat is een ander verhaal). Misschien heb jij dit gevoel ook?
Nee, ik wil wel die relatie dan wel seks. En daar hang ik iets te veel gewicht aan. Niet wanhopig zoals vroeger, maar het blijft toch een normale menselijke behoefte. Maar eerst de rest op orde. Zit al op 65-70%, nu de 85 % nog :) Laatste 15% is voor relatie.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 01:14:08 #143
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159399185
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 01:10 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nee, ik wil wel die relatie dan wel seks. En daar hang ik iets te veel gewicht aan. Niet wanhopig zoals vroeger, maar het blijft toch een normale menselijke behoefte. Maar eerst de rest op orde. Zit al op 65-70%, nu de 85 % nog :) Laatste 15% is voor relatie.
First things first! :*
pi_159401354
Dus die heel knappe man is niks?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 26 januari 2016 @ 12:42:56 #145
138876 Andromache
pi_159405006
Nee, mijn Tinder-contacten die ik nog nooit gezien heb sturen vaker een berichtje dan hij. Ik wil het niet op deze manier, eenrichtingsverkeer. Ook geen reactie op mijn afkap-appje, echt aardig geschreven dus geen hatelijkheden ofzo. Behoeftes corresponderen niet. Het was 2 keer heel erg leuk en daar blijft het bij. En ik voel me vreselijk stoer dat ik dit allemaal durf, doe, regel en ook zelf afkap, dat voelt binnen mijn moeilijkheden toch krachtig, heft in eigen handen nemen.

Tinder-contacten die al een paar dagen niets terugsturen weer opgeruimd. Graag of niet.

Zo. Mijn Fok-rantsoen voor vandaag weer op :P
pi_159414353
Het nadeel van Whatsapp is dat het al snel tot miscommunicatie kan leiden.Ook ik wil best snel afspreken na bijvoorbeeld een weekje appen. Na een week weet je niet meer of iets sarcastisch overkomt of 'gewoon' is, daar moet je elkaar toch eens voor gezien hebben. Als het toch geen sarcasme blijkt zorgt dat voor ongemakkelijke situaties, zeker als er nog geen date is geweest..
pi_159414953
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:42 schreef Andromache het volgende:
Nee, mijn Tinder-contacten die ik nog nooit gezien heb sturen vaker een berichtje dan hij. Ik wil het niet op deze manier, eenrichtingsverkeer. Ook geen reactie op mijn afkap-appje, echt aardig geschreven dus geen hatelijkheden ofzo. Behoeftes corresponderen niet. Het was 2 keer heel erg leuk en daar blijft het bij. En ik voel me vreselijk stoer dat ik dit allemaal durf, doe, regel en ook zelf afkap, dat voelt binnen mijn moeilijkheden toch krachtig, heft in eigen handen nemen.

Tinder-contacten die al een paar dagen niets terugsturen weer opgeruimd. Graag of niet.

Zo. Mijn Fok-rantsoen voor vandaag weer op :P
Je bent een beetje tegenstrijdig? Tinder contacten opruimen omdat het te lang duurt en anderzijds een post eerder vertellen dat je eerst maar andere dingen doet omdat relatie de laatste 15% is?

Die opgeruimde contacten en date waarbij het initiatief van jou moest komen, zouden die ook niet gewoon bezig kunnen zijn om eerst hun zaakjes op orde te hebben?

In mijn ogen doe je jezelf een beetje te kort doordat je contacten geen kans geeft om te groeien? Wat was je andere post over geen verbondenheid ook alweer?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:49:26 #148
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_159418454
Ik heb een nieuwe match op Tinder met een vage tattoo. "I will not sink" met een anker erbij. Het is toch de bedoeling dat een anker zinkt? :?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_159418525
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:49 schreef KaBuf het volgende:
Ik heb een nieuwe match op Tinder met een vage tattoo. "I will not sink" met een anker erbij. Het is toch de bedoeling dat een anker zinkt? :?
Misschien bedoelt ie een schip (met anker) dat nooit zinkt? *gokje*
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:53:08 #150
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_159418571
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:51 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Misschien bedoelt ie een schip (met anker) dat nooit zinkt? *gokje*
Kan een schip niet zinken met een anker dan? :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')