Dat was mijn vraag niet...quote:Op maandag 25 januari 2016 15:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bij deze niet dat gevoel, maar 't duurt wel verdomd lang om elkaar ff te zien. Als de klik er niet blijkt offline weet ik dat liever vandaag dan morgen
Ik vind het knap, kijken met je hart. Vanuit Afrika. Via het internet. Naar een profiel dat je niet kunt lezen.quote:I look at you with my heart since the heart sees what is invisible to the eyes
Met selfies maak je geen goede indruk, imo.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je kan zelf geen leuke foto maken?
Je staat niet echt hoog op haar prioriteitenlijstje hé.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:55 schreef Deezertje het volgende:
Ook deze week nog geen date trouwens. tot vrijdag is ze druk en weekend ook al vol. Ik voel de grond langzaamaan onder mijn voeten verdwijnen, totdat ze deze week zeker 'ineens' tijd heeft gevonden.
Helaas kan dat niet. Zou ook bevooroordelend zijn.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:34 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Meestal kun je aan de foto al wel zien wat voor type iemand is toch?
Mijn foto's daar zijn 1-1,5 jaar oud. Als ik nieuwere wil moet ik naar een fotograaf, of op vakantie oid :p
Een beetje, maar als ik een half kale chick duckfacend in de spiegel zie staren is het voor mij echt bij voorbaat al klaar hoor.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Helaas kan dat niet. Zou ook bevooroordelend zijn.
don't feed the...quote:Op maandag 25 januari 2016 18:40 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je staat niet echt hoog op haar prioriteitenlijstje hé.Neem jij ook alle initiatieven? Nog een week wachten lijkt me wel lang. Zou ze ook niet met anderen daten?
Aandringen op sneller contact is ook moeilijk, dan ga je forceren en kom je over als een bedelaar. Ook geen recept voor een succesvolle date.
Hoeft ook geen selfie te zijnquote:Op maandag 25 januari 2016 18:38 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Met selfies maak je geen goede indruk, imo.
Wat is een verjaarde foto? Ik heb een paar foto's van 1.5 jaar oud, maar zie er behalve het bruine kleurtje nog hetzelfde uit. Mag dat dan niet meer?quote:
Ik denk dat je er stiekem toch wel anders uitziet. Daarnaast, je bent wat 5-8 weken op vakantie in het jaar, de rest van het jaar ben je bleek en stukken minder relaxed, dus wat zegt een jofele, zongebruinde foto nou eigenlijk?quote:Op maandag 25 januari 2016 20:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat is een verjaarde foto? Ik heb een paar foto's van 1.5 jaar oud, maar zie er behalve het bruine kleurtje nog hetzelfde uit. Mag dat dan niet meer?
Mwa, zelfde kaalgeschoren kop, weeg nog precies hetzelfde en word nog steeds dezelfde leeftijd geschat als toen.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk dat je er stiekem toch wel anders uitziet. Daarnaast, je bent wat 5-8 weken op vakantie in het jaar, de rest van het jaar ben je bleek en stukken minder relaxed, dus wat zegt een jofele, zongebruinde foto nou eigenlijk?
Sowieso als je er met meerdere opstaat, doe even een fadeje over hun gezichten. Ik kwam mijn beste vriend eens tegen op de paiq foto van een vage kennis van ons. Die was ook niet heel blij daarmeequote:Op maandag 25 januari 2016 21:00 schreef Elvi het volgende:
Als het maar geen zwart-wit foto is,waarop je een zonnebril draagt en een glas bier in je handen hebt. En waar alleen de zijkant van je gezicht te zien is. Maar de gezichten van je vrienden staan er wel scherp op. Leuk voor een spelletje "wie is het" maar doe maar niet
Dit moet ik gewoon quoten!quote:Op maandag 25 januari 2016 14:59 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Magikarp beweegt tenminste. Beter dan een Metapod die alleen maar stil ligt en 'harden' kan gebruiken.
Welk platform gebruik jij ook al weer?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:44 schreef Andromache het volgende:
Ik heb al zo veel mannen gescrolld dat ik sommige mannen al een tweede keer voorbij zie komen...Blijkt nu wel, dat als je een match opheft, je komt hem later weer tegen en je gaat later toch weer de match aan, dat de match weer actief wordt. Hij wordt dus slechts eenzijdig opgeheven. Althans, daar ga ik vanuit. Ik ga de bankier nu maar eens een berichtje sturen. Nog wat vaag contact lopen met koffieleuter.
Voorlopig Tinder. Een succesdate dus die puur lichamelijk bleek. Vanavond afgekapt. Andere behoeftes. Het is goed zo. Een andere date met wie het heel gezellig was maar voelde geen vlinders ondanks dat hij niet lelijk was. Een derde date was helemaal niks. Nu alleen vage chatlijntjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:48 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Welk platform gebruik jij ook al weer?
Heb nu ook alleen maar hele nonchalante chats van Tinder, al dan niet voortgezet op WhatsApp. Het gaat mij eigenlijk niet eens om het daten, een relatie of snelle seks, merk ik bij mezelf sinds een paar dagen. Ik verveel me gewoon dood.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:53 schreef Andromache het volgende:
[..]
Voorlopig Tinder. Een succesdate dus die puur lichamelijk bleek. Vanavond afgekapt. Andere behoeftes. Het is goed zo. Een andere date met wie het heel gezellig was maar voelde geen vlinders ondanks dat hij niet lelijk was. Een derde date was helemaal niks. Nu alleen vage chatlijntjes.
En ik kan het niet laten, maar ik moet dat eigenlijk wel. Kom op Androotje, maak die studie nou af en ga leven i.p.v. krampachtig daten.....![]()
![]()
Nee, ik wil wel die relatie dan wel seks. En daar hang ik iets te veel gewicht aan. Niet wanhopig zoals vroeger, maar het blijft toch een normale menselijke behoefte. Maar eerst de rest op orde. Zit al op 65-70%, nu de 85 % nogquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:59 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Heb nu ook alleen maar hele nonchalante chats van Tinder, al dan niet voortgezet op WhatsApp. Het gaat mij eigenlijk niet eens om het daten, een relatie of snelle seks, merk ik bij mezelf sinds een paar dagen. Ik verveel me gewoon dood.Ben eigenlijk best wel happy single (maar sad over andere dingen, maar dat is een ander verhaal). Misschien heb jij dit gevoel ook?
First things first!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel die relatie dan wel seks. En daar hang ik iets te veel gewicht aan. Niet wanhopig zoals vroeger, maar het blijft toch een normale menselijke behoefte. Maar eerst de rest op orde. Zit al op 65-70%, nu de 85 % nogLaatste 15% is voor relatie.
Je bent een beetje tegenstrijdig? Tinder contacten opruimen omdat het te lang duurt en anderzijds een post eerder vertellen dat je eerst maar andere dingen doet omdat relatie de laatste 15% is?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:42 schreef Andromache het volgende:
Nee, mijn Tinder-contacten die ik nog nooit gezien heb sturen vaker een berichtje dan hij. Ik wil het niet op deze manier, eenrichtingsverkeer. Ook geen reactie op mijn afkap-appje, echt aardig geschreven dus geen hatelijkheden ofzo. Behoeftes corresponderen niet. Het was 2 keer heel erg leuk en daar blijft het bij. En ik voel me vreselijk stoer dat ik dit allemaal durf, doe, regel en ook zelf afkap, dat voelt binnen mijn moeilijkheden toch krachtig, heft in eigen handen nemen.
Tinder-contacten die al een paar dagen niets terugsturen weer opgeruimd. Graag of niet.
Zo. Mijn Fok-rantsoen voor vandaag weer op
Misschien bedoelt ie een schip (met anker) dat nooit zinkt? *gokje*quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:49 schreef KaBuf het volgende:
Ik heb een nieuwe match op Tinder met een vage tattoo. "I will not sink" met een anker erbij. Het is toch de bedoeling dat een anker zinkt?
Kan een schip niet zinken met een anker dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:51 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie een schip (met anker) dat nooit zinkt? *gokje*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |