Nah, niet echt. Maar dan is iig het gesprek weer opgestart.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Heb jij dus elke ochtend wat te melden?
Waarom durft ze niet?quote:Op maandag 25 januari 2016 11:01 schreef Gary_Oak het volgende:
Leuke match met een chick die over Pokémon kan praten, maar ze durft nog niet zo snel af te spreken. Eens kijken waar dit heen gaat.Sowieso hou ik het na haar een tijdje voor gezien: begin steeds minder behoefte te hebben aan een vriendin.
Best een gedoe al dit daten eigenlijk.
Vorige keer verwachtte ze een Gyarados in bed, maar kreeg ze een Magikarp.quote:
Daar ging mn theequote:Op maandag 25 januari 2016 11:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vorige keer verwachtte ze een Gyarados in bed, maar kreeg ze een Magikarp.
Beetje tegenstrijdig met je vorige post hè.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nah, niet echt. Maar dan is iig het gesprek weer opgestart.
Ze is verlegen en vindt online daten eng. Ga dan niet op Tinder, denk ik dan.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2016 11:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou dan ga je voor een keertje 2 uur reizen. Of spreek je ergens in het midden af.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:46 schreef Deezertje het volgende:
Plannen gaat lekker. Komend weekend zit al vol en week daarna is ze de hele week weer op kamers 2u verderop.. Benieuwd wanneer ze wel kan. Volgende week zaterdag duurt me echt te lang en daarna is ze gelijk een week op vakantie..
Was ook mijn voorstel. Ze stuurt een datum na de tentamens. Kan je nu toch ook al lijkt me? Iets zegt dat ze niet zo'n haast heeft of nog een ander hengeltje uit heeft.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dan ga je voor een keertje 2 uur reizen. Of spreek je ergens in het midden af.
Ik kan niet in haar agenda kijken. Dus geen idee. Maar accepteer die datum die zo voorstelde nou maar gewoon.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Was ook mijn voorstel. Ze stuurt een datum na de tentamens. Kan je nu toch ook al lijkt me? Iets zegt dat ze niet zo'n haast heeft of nog een ander hengeltje uit heeft.
Ze stuurt nog geen datum. Vrijdag pas. En dan kan het nog lang duren voordat er wat komt want deze week wordt al niks liet ze weten (en aflopen weekend kon prima gezien haar studie ontwijkende activiteiten..)quote:Op maandag 25 januari 2016 14:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik kan niet in haar agenda kijken. Dus geen idee. Maar accepteer die datum die zo voorstelde nou maar gewoon.
Magikarp beweegt tenminste. Beter dan een Metapod die alleen maar stil ligt en 'harden' kan gebruiken.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2016 14:59 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Magikarp beweegt tenminste. Beter dan een Metapod die alleen maar stil ligt en 'harden' kan gebruiken.
Als ze voorlopig niet kan dan heb jij mooi tijd om aan je scriptie te werken. Duurt de tijd ook minder lang enzo.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze stuurt nog geen datum. Vrijdag pas. En dan kan het nog lang duren voordat er wat komt want deze week wordt al niks liet ze weten (en aflopen weekend kon prima gezien haar studie ontwijkende activiteiten..)
Ik ben bang dat er geen date komt... niet de eerste keer zoiets namelijk. Op de een of andere manier tref ik altijd meiden die te druk zijn om te daten en aandachtsgeile gesprekjes enkel als afleiding gebruikenquote:Op maandag 25 januari 2016 15:17 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als ze voorlopig niet kan dan heb jij mooi tijd om aan je scriptie te werken. Duurt de tijd ook minder lang enzo.
Tijd om aan de scriptie te gaan!quote:Op maandag 25 januari 2016 15:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er geen date komt... niet de eerste keer zoiets namelijk. Op de een of andere manier tref ik altijd meiden die te druk zijn om te daten en aandachtsgeile gesprekjes enkel als afleiding gebruiken
As dat zo is zou ik toch eens proberen te achterhalen hoe dat komt. Wat denk je zelf dat de reden is?quote:Op maandag 25 januari 2016 15:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er geen date komt... niet de eerste keer zoiets namelijk. Op de een of andere manier tref ik altijd meiden die te druk zijn om te daten en aandachtsgeile gesprekjes enkel als afleiding gebruiken
Bij deze niet dat gevoel, maar 't duurt wel verdomd lang om elkaar ff te zien. Als de klik er niet blijkt offline weet ik dat liever vandaag dan morgenquote:Op maandag 25 januari 2016 15:26 schreef yats het volgende:
[..]
As dat zo is zou ik toch eens proberen te achterhalen hoe dat komt. Wat denk je zelf dat de reden is?
Meestal kun je aan de foto al wel zien wat voor type iemand is toch?quote:Op maandag 25 januari 2016 10:21 schreef eefje801 het volgende:
Wat ik dan vaak wel heb bij de heren van de fototoernooiz is dat als ik het erop waag en iemand een oneliner stuur de rest van de foto's een stuk recenter is.. dan denk ik pleur gewoon de meest recente erop man. Het valt dan zo tegen, terwijl ik anders daar misschien helemaal niet op had gelet. Het is ook bij vrouwen zo, dat weet ik.Als je op zo'n site gaat laat dan een redelijke foto van jezelf maken.
Needy mannen te over inderdaad, nog weinig leuks daar tegen gekomen. De matches zijn op zich wat mij betreft wel wat verbeterd ten opzichte van eerder. App vind ik waardeloos, die loopt steeds vast. Voordat je dan een date plant..nee dan liever een beetje een reguliere datingsite. En erg seksgericht, als in; "oh lieve help straks doet ze daar niet aan ik moet het er maar meteen over hebben". Blergh
Wellicht heeft zij er inderdaad niet zo'n haast mee en als je dan steeds loopt te vragen wanneer je nou gaat daten, komt dat was pushy over en krijgt ze misschien daarom steeds minder interesse om daadwerkelijk met je af te spreken.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bij deze niet dat gevoel, maar 't duurt wel verdomd lang om elkaar ff te zien. Als de klik er niet blijkt offline weet ik dat liever vandaag dan morgen
je kan zelf geen leuke foto maken?quote:Op maandag 25 januari 2016 15:34 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Meestal kun je aan de foto al wel zien wat voor type iemand is toch?
Mijn foto's daar zijn 1-1,5 jaar oud. Als ik nieuwere wil moet ik naar een fotograaf, of op vakantie oid :p
Of vraag het "wil je uberhaupt wel afspreken? Zo ja, kunnen we dan iets in de toekomst plannen"quote:Op maandag 25 januari 2016 15:27 schreef Deezertje het volgende:
Bij deze niet dat gevoel, maar 't duurt wel verdomd lang om elkaar ff te zien. Als de klik er niet blijkt offline weet ik dat liever vandaag dan morgen
Ze heeft aangegeven naar een datum te kijken, maar pas na vrijdag. Dan kijkt ze wanneer ze zou kunnen..quote:Op maandag 25 januari 2016 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of vraag het "wil je uberhaupt wel afspreken? Zo ja, kunnen we dan iets in de toekomst plannen"
Of je vraagt het niet en je wacht gewoon rustig af.
De hele tijd erover te hebben hier, schiet niet op in het verhaal natuurlijk
Dus afwachten en bij antwoord hier pas weer posten (just like Re zei)quote:Op maandag 25 januari 2016 15:52 schreef Deezertje het volgende:
Ze heeft aangegeven naar een datum te kijken, maar pas na vrijdag. Dan kijkt ze wanneer ze zou kunnen..
Pretty pleasequote:Op maandag 25 januari 2016 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus afwachten en bij antwoord hier pas weer posten (just like Re zei)
Het is meer dat ik enigszins wel verwacht had dat er deze week een kwam, maar nu dus weer opschuift. Geen leuk begin van de week. Het liefst ontmoet ik hier iemand om de hoek.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2016 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja, ok, ho maar, dat hoort hier dus niet, in de zin van eeuwige dagboekposts en wat je wilt. Dat hoort bij je psycholoog, eigenlijk.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is meer dat ik enigszins wel verwacht had dat er deze week een kwam, maar nu dus weer opschuift. Geen leuk begin van de week. Het liefst ontmoet ik hier iemand om de hoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |