Omdat ook die mensen de liefde van hun leven willen tegenkomen...quote:Op zondag 24 januari 2016 19:49 schreef Harde_Mepper het volgende:
Waarom krijg ik alleen z'n downie's als match bij Paiq?![]()
Tot 3 keer toe een match met iemand gehad die nog niet tot 10 kunnen tellen.
Enkelvoud/meervoud is ook al best moeilijk.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:49 schreef Harde_Mepper het volgende:
Waarom krijg ik alleen z'n downie's als match bij Paiq?![]()
Tot 3 keer toe een match met iemand gehad die nog niet tot 10 kunnen tellen.
Dat verklaard de matchesquote:Op zondag 24 januari 2016 20:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Enkelvoud/meervoud is ook al best moeilijk.
Knuz gaat wel, wel veel "plastic tuinstoel in de voortuin met groot blik bier" - types maar iets minder erg dan Badoo. Wel eens een leuke date gehad via die site en nog steeds goed bevriend met één van mijn dates daar. Hij heeft daar zijn vriendin leren kennen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:38 schreef Elvi het volgende:
Kennen jullie Knuz.nl? Dat is ook een gratis datingsite maar ik had er nog nooit van gehoord. Is dat beter dan Paiq?
make that the cat wise!quote:Op maandag 25 januari 2016 11:01 schreef Gary_Oak het volgende:
Sowieso hou ik het na haar een tijdje voor gezien:
De genen die als eerste wakker is.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:16 schreef Deezertje het volgende:
Wie begint er smorgens met appen als jullie allebei al online zijn geweest maar de ander niks laat horen? Ik kijk altijd naar wie het laatste bericht heeft gestuurd.
Ik wil wel laten zien dat ik interesse houdt. Zal vanavond wel een datum prikken anders blijf je nutteloos appen en zit de week er al weer op.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De genen die als eerste wakker is.
Maar dacht dat je niet te veel contact wilde tot je een date had? Kan je dan beter de goedemorgen en slaap lekker appjes niet achterwegen laten?
quote:Op maandag 25 januari 2016 11:16 schreef Deezertje het volgende:
Wie begint er smorgens met appen als jullie allebei al online zijn geweest maar de ander niks laat horen? Ik kijk altijd naar wie het laatste bericht heeft gestuurd.
Maar je moet ook wel wat te melden hebben. Niets vervelender dan geforceerde gesprekken (nu nog niet, maar dat wil ik juist voorkomen)quote:Op maandag 25 januari 2016 11:26 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
App gewoon wanneer je zin hebt, niet wanneer je denkt dat het moet.
Heb jij dus elke ochtend wat te melden?quote:Op maandag 25 januari 2016 11:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar je moet ook wel wat te melden hebben. Niets vervelender dan geforceerde gesprekken (nu nog niet, maar dat wil ik juist voorkomen)
Nah, niet echt. Maar dan is iig het gesprek weer opgestart.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Heb jij dus elke ochtend wat te melden?
Waarom durft ze niet?quote:Op maandag 25 januari 2016 11:01 schreef Gary_Oak het volgende:
Leuke match met een chick die over Pokémon kan praten, maar ze durft nog niet zo snel af te spreken. Eens kijken waar dit heen gaat.Sowieso hou ik het na haar een tijdje voor gezien: begin steeds minder behoefte te hebben aan een vriendin.
Best een gedoe al dit daten eigenlijk.
Vorige keer verwachtte ze een Gyarados in bed, maar kreeg ze een Magikarp.quote:
Daar ging mn theequote:Op maandag 25 januari 2016 11:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vorige keer verwachtte ze een Gyarados in bed, maar kreeg ze een Magikarp.
Beetje tegenstrijdig met je vorige post hè.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nah, niet echt. Maar dan is iig het gesprek weer opgestart.
Ze is verlegen en vindt online daten eng. Ga dan niet op Tinder, denk ik dan.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2016 11:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vorige keer verwachtte ze een Gyarados in bed, maar kreeg ze een Magikarp.
Nou dan ga je voor een keertje 2 uur reizen. Of spreek je ergens in het midden af.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:46 schreef Deezertje het volgende:
Plannen gaat lekker. Komend weekend zit al vol en week daarna is ze de hele week weer op kamers 2u verderop.. Benieuwd wanneer ze wel kan. Volgende week zaterdag duurt me echt te lang en daarna is ze gelijk een week op vakantie..
Was ook mijn voorstel. Ze stuurt een datum na de tentamens. Kan je nu toch ook al lijkt me? Iets zegt dat ze niet zo'n haast heeft of nog een ander hengeltje uit heeft.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dan ga je voor een keertje 2 uur reizen. Of spreek je ergens in het midden af.
Ik kan niet in haar agenda kijken. Dus geen idee. Maar accepteer die datum die zo voorstelde nou maar gewoon.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Was ook mijn voorstel. Ze stuurt een datum na de tentamens. Kan je nu toch ook al lijkt me? Iets zegt dat ze niet zo'n haast heeft of nog een ander hengeltje uit heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |