quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tussen de 8 en de 9,3... Ook allemaal mannen die een beperking zouden kunnen hebben
Er zijn zat kerels die op een 6'je vallen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waarom is een 6 als vrouw scoren niet erg? Selecteren jullie mannen dan gewoon heel streng?
Andersom geldt dit natuurlijk ook, het lukt mij meestal wel om tot een acceptabele tot goede top 4 te komen maar de slechtst scorende 50% (16/32) van een toernooi scoren wat mij betreft meestal allemaal onder de 5,5.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik doe ook steeds die toernooien maar ik vind de mannen niet zo aantrekkelijkIk vind het dus best moeilijk om tot een acceptabele top 4 te komen.
Ik weet niet wat het is, maar het lijkt wel alsof ik steeds gekoppeld wordt aan mannen die ehm... naja ze zien eruit alsof ze een beperking hebben
Het is zelfs zo erg dat ik ook steeds mn profiel check of ik alles wel goed heb ingevuld qua opleiding, geslacht, en leeftijd
Nee, dat is herkenbaar jammer genoeg.quote:
Zo eentje heb ik ook weleens gehadquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:37 schreef Elvi het volgende:
Ik chat nu met zo'n ontzettende creep. Hij is heel erg needy en wanhopig. Dan heb je het over favoriete films en out of fucking nowhere vraagt hij dan "hou je ook zo van knuffelen?" en dat dan de hele tijd... Heb je het over hobbies en dan ineens "vind je het ook zo vervelend om alleen wakker te worden?" gast, wat is dit voor overgang?!
Ook nadat ik eerlijk heb gezegd dat het m niet gaat worden blijft hij aan de gang... Dus die ga ik blokkeren
Het is of saai of creepy op Paiq. Er is geen middenweg
Hij begon binnen 5 minuten over een kinderwens. Ik winquote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:29 schreef Mathemaat het volgende:
Ik kreeg na paar weken al te horen dat ik het perfecte huwelijksmateriaal was. Ik heb haar zo hard geblokt. Probeer daar maar overheen te gaan.
Touchéquote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij begon binnen 5 minuten over een kinderwens. Ik win
Natuurlijk is het erg mooi dat de gesprekken zo goed lopen, maar ik ben pas tevreden als dat offline ook zo is want ik heb dit vaker gehad, alleen nu is het ook heel erg duidelijk dat zij dit niet slechts ziet als opvulling voor tentamenuitstelgedrag. Dat we elkaar willen ontmoeten staat al vast. Alleen waar en wanneer nog niet. Ben dus alleen bang dat de verwachtingen weer zo hoog zijn dat het niet zo klikt als op de app, maar dat weet je waarschijnlijk binnen vijf minuten danquote:Op zondag 24 januari 2016 11:17 schreef Koral het volgende:
Zou je nu niet gewoon eens genieten van het moment?
Bewaar je energie voor de date zelf ipv er vooraf zorgen over te maken.
Als je nu al uitgepraat bent voor je gevoel ligt het niet aan de tijdsduur tot de date. Heb je nu al je hele leven besproken?quote:Op zondag 24 januari 2016 11:13 schreef Deezertje het volgende:
Dankzij het leuke gesprek gisteravond kan ik niet wachten tot de date zelf. Maar omdat die nog steeds niet helemaal staat en daarna sowieso lastig qua plannen wordt, toch nog even verder gekeken... Ik ben er al wel achter dat ze helemaal mijn type is, maar ik moet natuurlijk ook haar type zijnWaar ik wel bang voor ben is stilte op de date omdat naar mijn gevoel alles nu wel gezegd is op de app, dus de komende dagen zullen niet meer zo uitgebreid zijn als eerder. Je kan pas verder gaan als je weet dat het ook in real life klikt. Anders begin je de date al met torenhoge verwachtingen en doet het extra pijn als zij de date gezellig vond, maar niet meer dan dat... Ik kan er ook geen hoogte van krijgen of ze met meerdere jongens date/appt, maar gezien de snelle respons steeds heb ik nu nog een streepje voor bij d'r
Natuurlijk niet. Maar de standaard vragen en daarbuiten hebben we al gehad, al kunnen we ook uren lullen over niets. Meer dan 'succes met leren vandaag' zit er niet in vandaag en dan is het tot 22u wel stil denk ik. Daarnaast wil ik toch echt eerst op date zodat je terug kan refereren naar het gesprek en vragen hoe haar tentamens gingen e.d. Je gaat niet hele gebeurtenissen uit je leven delen via de app naar mijn idee. Nu bijna 1,5 week aan de praat dus die date mag wel komen. Anders blijft het heen en weer sturen zonder progressie want je kan net zo goed met een man van 55 aan de praat zijnquote:Op zondag 24 januari 2016 11:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je nu al uitgepraat bent voor je gevoel ligt het niet aan de tijdsduur tot de date. Heb je nu al je hele leven besproken?
Er staat nog niets gepland...quote:Op zondag 24 januari 2016 11:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Zucht.![]()
Hou nou maar gewoon op met mekkeren en wees blij dat je binnenkort een date hebt.
Sssst. Don't feed the black hole.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Er staat nog niets gepland...
Het enige weet ik dat het ook echt tentamenweek is komende week, anders kon ik iig opmaken dat ze nog meerdere opties/mannen had openstaanquote:Op zondag 24 januari 2016 11:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sssst. Don't feed the black hole.
Whut?quote:Op zondag 24 januari 2016 01:08 schreef Cue_ het volgende:
Pff volgens mij heb ik esn nong ding in de kroeg aan de haak geslagen. Effe afwachten nog
Ze heeft een jong ding aan de haak geslagen maar ze moet nog even afwachten of het wat gaat worden. Denk ikquote:
Omdat ook die mensen de liefde van hun leven willen tegenkomen...quote:Op zondag 24 januari 2016 19:49 schreef Harde_Mepper het volgende:
Waarom krijg ik alleen z'n downie's als match bij Paiq?![]()
Tot 3 keer toe een match met iemand gehad die nog niet tot 10 kunnen tellen.
Enkelvoud/meervoud is ook al best moeilijk.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:49 schreef Harde_Mepper het volgende:
Waarom krijg ik alleen z'n downie's als match bij Paiq?![]()
Tot 3 keer toe een match met iemand gehad die nog niet tot 10 kunnen tellen.
Dat verklaard de matchesquote:Op zondag 24 januari 2016 20:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Enkelvoud/meervoud is ook al best moeilijk.
Knuz gaat wel, wel veel "plastic tuinstoel in de voortuin met groot blik bier" - types maar iets minder erg dan Badoo. Wel eens een leuke date gehad via die site en nog steeds goed bevriend met één van mijn dates daar. Hij heeft daar zijn vriendin leren kennen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:38 schreef Elvi het volgende:
Kennen jullie Knuz.nl? Dat is ook een gratis datingsite maar ik had er nog nooit van gehoord. Is dat beter dan Paiq?
make that the cat wise!quote:Op maandag 25 januari 2016 11:01 schreef Gary_Oak het volgende:
Sowieso hou ik het na haar een tijdje voor gezien:
De genen die als eerste wakker is.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:16 schreef Deezertje het volgende:
Wie begint er smorgens met appen als jullie allebei al online zijn geweest maar de ander niks laat horen? Ik kijk altijd naar wie het laatste bericht heeft gestuurd.
Ik wil wel laten zien dat ik interesse houdt. Zal vanavond wel een datum prikken anders blijf je nutteloos appen en zit de week er al weer op.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De genen die als eerste wakker is.
Maar dacht dat je niet te veel contact wilde tot je een date had? Kan je dan beter de goedemorgen en slaap lekker appjes niet achterwegen laten?
quote:Op maandag 25 januari 2016 11:16 schreef Deezertje het volgende:
Wie begint er smorgens met appen als jullie allebei al online zijn geweest maar de ander niks laat horen? Ik kijk altijd naar wie het laatste bericht heeft gestuurd.
Maar je moet ook wel wat te melden hebben. Niets vervelender dan geforceerde gesprekken (nu nog niet, maar dat wil ik juist voorkomen)quote:Op maandag 25 januari 2016 11:26 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
App gewoon wanneer je zin hebt, niet wanneer je denkt dat het moet.
Heb jij dus elke ochtend wat te melden?quote:Op maandag 25 januari 2016 11:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar je moet ook wel wat te melden hebben. Niets vervelender dan geforceerde gesprekken (nu nog niet, maar dat wil ik juist voorkomen)
Nah, niet echt. Maar dan is iig het gesprek weer opgestart.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Heb jij dus elke ochtend wat te melden?
Waarom durft ze niet?quote:Op maandag 25 januari 2016 11:01 schreef Gary_Oak het volgende:
Leuke match met een chick die over Pokémon kan praten, maar ze durft nog niet zo snel af te spreken. Eens kijken waar dit heen gaat.Sowieso hou ik het na haar een tijdje voor gezien: begin steeds minder behoefte te hebben aan een vriendin.
Best een gedoe al dit daten eigenlijk.
Vorige keer verwachtte ze een Gyarados in bed, maar kreeg ze een Magikarp.quote:
Daar ging mn theequote:Op maandag 25 januari 2016 11:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vorige keer verwachtte ze een Gyarados in bed, maar kreeg ze een Magikarp.
Beetje tegenstrijdig met je vorige post hè.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nah, niet echt. Maar dan is iig het gesprek weer opgestart.
Ze is verlegen en vindt online daten eng. Ga dan niet op Tinder, denk ik dan.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2016 11:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vorige keer verwachtte ze een Gyarados in bed, maar kreeg ze een Magikarp.
Nou dan ga je voor een keertje 2 uur reizen. Of spreek je ergens in het midden af.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:46 schreef Deezertje het volgende:
Plannen gaat lekker. Komend weekend zit al vol en week daarna is ze de hele week weer op kamers 2u verderop.. Benieuwd wanneer ze wel kan. Volgende week zaterdag duurt me echt te lang en daarna is ze gelijk een week op vakantie..
Was ook mijn voorstel. Ze stuurt een datum na de tentamens. Kan je nu toch ook al lijkt me? Iets zegt dat ze niet zo'n haast heeft of nog een ander hengeltje uit heeft.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dan ga je voor een keertje 2 uur reizen. Of spreek je ergens in het midden af.
Ik kan niet in haar agenda kijken. Dus geen idee. Maar accepteer die datum die zo voorstelde nou maar gewoon.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Was ook mijn voorstel. Ze stuurt een datum na de tentamens. Kan je nu toch ook al lijkt me? Iets zegt dat ze niet zo'n haast heeft of nog een ander hengeltje uit heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |