abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 januari 2016 @ 12:42:02 #26
416020 K44S
The bearded man
pi_159326119
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 10:22 schreef Elvi het volgende:
Nee dat ben ik niet :P Dat daar geen valse verwachtingen over bestaan ;)
-O-
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_159326177
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 19:28 schreef Elvi het volgende:

[..]

Paiq is niks. Ik heb er nog geen geluk mee gehad. Ook nog nooit n date gehad via Paiq.

En nee ik heb dit als profielfoto:
[ afbeelding ]
_O-
pi_159327717
=dit is gewoon niet waar dit topic voor bedoeld is =

[ Bericht 49% gewijzigd door motorbloempje op 23-01-2016 14:20:07 ]
pi_159327789
Echt, je hoeft niet elke frustratie te melden, het is geen dagboektopic.
Ja doei.
pi_159327821
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
Echt, je hoeft niet elke frustratie te melden, het is geen dagboektopic.
Dit is toch op weg naar die eerste date? Gewoon frustratie: geen tijd om af te spreken want druk, en als je dan hoort wat ze gedaan hebben had het wel prima gekund.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 15:22:56 #31
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_159328841
Ik kon het niet laten... Nu 7 lopende Tindermatches met wie ik een gesprek gaande probeer te houden... Oe... welnietwelnietwelnietwelniet. :s) :{
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 23 januari 2016 @ 15:55:17 #32
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_159329473
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dit is toch op weg naar die eerste date? Gewoon frustratie: geen tijd om af te spreken want druk, en als je dan hoort wat ze gedaan hebben had het wel prima gekund.
Ja, ze heeft het druk: we hebben het nu wel door. Dood de tijd in de tussentijd door nuttige dingen te doen die JOU verder helpen.

Werk aan je scriptie, meld je aan bij een leuke vereniging, zoiets.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_159329508
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:55 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ja, ze heeft het druk: we hebben het nu wel door. Dood de tijd in de tussentijd door nuttige dingen te doen die JOU verder helpen.

Werk aan je scriptie, meld je aan bij een leuke vereniging, zoiets.
Zoek verder en wed niet op 1 paard... dat soort dingen :P Als je het zo erg vind; zoek dan verder en blijf dan niet in cirkels rondlopen.

Maar goed, het is tegen dovemansoren gericht dus wat zijn we aan het doen ;)
pi_159329542
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:56 schreef Elvi het volgende:

[..]

Zoek verder en wed niet op 1 paard... dat soort dingen :P Als je het zo erg vind; zoek dan verder en blijf dan niet in cirkels rondlopen.

Zoeken doe ik altijd ;) Maar je bent ook afhankelijk van de ander..
pi_159329563
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:56 schreef Elvi het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je paiq matches?
pi_159329606
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:58 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hoe gaat het met je paiq matches?
Ja ik wil me er niet mee bemoeien maar ik wil toch even kwijt wat ik ervan vind. Zoiets :P

Met mn matches gaat het niet zo best. Ik schrik mannen af met die bolle harses van me geloof ik :') En als ze blijven dan vind ik ze niet leuk _O-
pi_159329692
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:00 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja ik wil me er niet mee bemoeien maar ik wil toch even kwijt wat ik ervan vind. Zoiets :P

Met mn matches gaat het niet zo best. Ik schrik mannen af met die bolle harses van me geloof ik :') En als ze blijven dan vind ik ze niet leuk _O-
Eén van de andere nadelen van Paiq. :') Ik gebruikte het alleen voor fotoreacties / beoordelingen. Geen zin om iedere keer 15 minuten met iemand te praten en dan hopen dat beide kanten het acceptabel vinden. :')
pi_159329782
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:03 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Eén van de andere nadelen van Paiq. :') Ik gebruikte het alleen voor fotoreacties / beoordelingen. Geen zin om iedere keer 15 minuten met iemand te praten en dan hopen dat beide kanten het acceptabel vinden. :')
Ik doe ook steeds die toernooien maar ik vind de mannen niet zo aantrekkelijk :@ Ik vind het dus best moeilijk om tot een acceptabele top 4 te komen.
Ik weet niet wat het is, maar het lijkt wel alsof ik steeds gekoppeld wordt aan mannen die ehm... naja ze zien eruit alsof ze een beperking hebben :@

Het is zelfs zo erg dat ik ook steeds mn profiel check of ik alles wel goed heb ingevuld qua opleiding, geslacht, en leeftijd _O-
pi_159329933
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:07 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik doe ook steeds die toernooien maar ik vind de mannen niet zo aantrekkelijk :@ Ik vind het dus best moeilijk om tot een acceptabele top 4 te komen.
Ik weet niet wat het is, maar het lijkt wel alsof ik steeds gekoppeld wordt aan mannen die ehm... naja ze zien eruit alsof ze een beperking hebben :@

Het is zelfs zo erg dat ik ook steeds mn profiel check of ik alles wel goed heb ingevuld qua opleiding, geslacht, en leeftijd _O-
:D

Dus dat!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159330400
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:D

Dus dat!
Ok dus het ligt niet aan mij? :P
pi_159330436
Ik had toch nooit veel moeite om tot een acceptabele top 4 te komen bij de vrouwen. Nu ben ik alleen bang dat ik eruit zie alsof ik een beperking heb. -O-
pi_159330469
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik had toch nooit veel moeite om tot een acceptabele top 4 te komen bij de vrouwen. Nu ben ik alleen bang dat ik eruit zie alsof ik een beperking heb. -O-
Ik heb wel eens uit nieuwsgierigheid de match gezet op mannen én vrouwen maar daar zat ook niet zoveel bij.

Of laten ze foto's zien die bij jouw foto matcht qua beoordeling?
pi_159330528
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:38 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik heb wel eens uit nieuwsgierigheid de match gezet op mannen én vrouwen maar daar zat ook niet zoveel bij.

Of laten ze foto's zien die bij jouw foto matcht qua cijfer?
Die cijfers kloppen ook geen kut van volgens mij. Maar jij krijgt dan ook alleen vrouwen te zien die op zoek zijn naar vrouwen he. Niet de hete(ro) vrouwtjes.
pi_159330583
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:40 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Die cijfers kloppen ook geen kut van volgens mij. Maar jij krijgt dan ook alleen vrouwen te zien die op zoek zijn naar vrouwen he. Niet de hete(ro) vrouwtjes.
Ja of de bi-vrouwen natuurlijk.. Maar dan nog kan ik me niet voorstellen dat daar dan geen leuke vrouw bij zit.

Nu ben ik volgens paiq ook maar een 6.3 en een 6.6 dus misschien zegt iemand anders dit ook over mij nu _O-
pi_159330655
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:42 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja of de bi-vrouwen natuurlijk.. Maar dan nog kan ik me niet voorstellen dat daar dan geen leuke vrouw bij zit.

Nu ben ik volgens paiq ook maar een 6.3 en een 6.6 dus misschien zegt iemand anders dit ook over mij nu _O-
Bijna al mijn foto's zaten rond de 8.5 / 9 na verloop van tijd. Ik heb m'n twijfels over de betrouwbaarheid. :') Volgens mij loopt dat langzaam op om alle lelijkerds een goed gevoel te geven. ;(
pi_159330751
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:45 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Bijna al mijn foto's zaten rond de 8.5 / 9 na verloop van tijd. Ik heb m'n twijfels over de betrouwbaarheid. :') Volgens mij loopt dat langzaam op om alle lelijkerds een goed gevoel te geven. ;(
Mn vorige foto's waren ook 6-jes. Ik vrees het ergste ;(
pi_159330875
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:49 schreef Elvi het volgende:

[..]

Mn vorige foto's waren ook 6-jes. Ik vrees het ergste ;(
Geeft niet. Als vrouw is een 6 scoren niet zo erg :)

Ik zat overigens in die korte periode op Paiq op 8,nogwat.
pi_159331010
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Geeft niet. Als vrouw is een 6 scoren niet zo erg :)

Ik zat overigens in die korte periode op Paiq op 8,nogwat.
Waarom is een 6 als vrouw scoren niet erg? Selecteren jullie mannen dan gewoon heel streng?
pi_159331038
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:01 schreef Elvi het volgende:

[..]

Waarom is een 6 als vrouw scoren niet erg? Selecteren jullie mannen dan gewoon heel streng?
_O-. Nee. :')

Ik denk dat het gewoon een zoethoudertje is. "Je hebt een hoog cijfer! Die knappe vrouw komt echt binnenkort wel, geef nog wat meer geld uit".
pi_159331075
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:42 schreef Elvi het volgende:

[..]

Tussen de 8 en de 9,3... Ook allemaal mannen die een beperking zouden kunnen hebben :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')