quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tussen de 8 en de 9,3... Ook allemaal mannen die een beperking zouden kunnen hebben

Er zijn zat kerels die op een 6'je vallen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waarom is een 6 als vrouw scoren niet erg? Selecteren jullie mannen dan gewoon heel streng?

Andersom geldt dit natuurlijk ook, het lukt mij meestal wel om tot een acceptabele tot goede top 4 te komen maar de slechtst scorende 50% (16/32) van een toernooi scoren wat mij betreft meestal allemaal onder de 5,5.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik doe ook steeds die toernooien maar ik vind de mannen niet zo aantrekkelijkIk vind het dus best moeilijk om tot een acceptabele top 4 te komen.
Ik weet niet wat het is, maar het lijkt wel alsof ik steeds gekoppeld wordt aan mannen die ehm... naja ze zien eruit alsof ze een beperking hebben
Het is zelfs zo erg dat ik ook steeds mn profiel check of ik alles wel goed heb ingevuld qua opleiding, geslacht, en leeftijd

Nee, dat is herkenbaar jammer genoeg.quote:

Zo eentje heb ik ook weleens gehadquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:37 schreef Elvi het volgende:
Ik chat nu met zo'n ontzettende creep. Hij is heel erg needy en wanhopig. Dan heb je het over favoriete films en out of fucking nowhere vraagt hij dan "hou je ook zo van knuffelen?" en dat dan de hele tijd... Heb je het over hobbies en dan ineens "vind je het ook zo vervelend om alleen wakker te worden?" gast, wat is dit voor overgang?!
Ook nadat ik eerlijk heb gezegd dat het m niet gaat worden blijft hij aan de gang... Dus die ga ik blokkeren
Het is of saai of creepy op Paiq. Er is geen middenweg
 alleen probeerde hij alles wat ik vertelde op zichzelf te betrekken, zodat hij kon zeggen dat we heel goed bij mekaar pasten
 alleen probeerde hij alles wat ik vertelde op zichzelf te betrekken, zodat hij kon zeggen dat we heel goed bij mekaar pasten  

Hij begon binnen 5 minuten over een kinderwens. Ik winquote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:29 schreef Mathemaat het volgende:
Ik kreeg na paar weken al te horen dat ik het perfecte huwelijksmateriaal was. Ik heb haar zo hard geblokt. Probeer daar maar overheen te gaan.

Touchéquote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij begon binnen 5 minuten over een kinderwens. Ik win

Waar ik wel bang voor ben is stilte op de date omdat naar mijn gevoel alles nu wel gezegd is op de app, dus de komende dagen zullen niet meer zo uitgebreid zijn als eerder. Je kan pas verder gaan als je weet dat het ook in real life klikt. Anders begin je de date al met torenhoge verwachtingen en doet het extra pijn als zij de date gezellig vond, maar niet meer dan dat... Ik kan er ook geen hoogte van krijgen of ze met meerdere jongens date/appt, maar gezien de snelle respons steeds heb ik nu nog een streepje voor bij d'r
  Waar ik wel bang voor ben is stilte op de date omdat naar mijn gevoel alles nu wel gezegd is op de app, dus de komende dagen zullen niet meer zo uitgebreid zijn als eerder. Je kan pas verder gaan als je weet dat het ook in real life klikt. Anders begin je de date al met torenhoge verwachtingen en doet het extra pijn als zij de date gezellig vond, maar niet meer dan dat... Ik kan er ook geen hoogte van krijgen of ze met meerdere jongens date/appt, maar gezien de snelle respons steeds heb ik nu nog een streepje voor bij d'r  

Natuurlijk is het erg mooi dat de gesprekken zo goed lopen, maar ik ben pas tevreden als dat offline ook zo is want ik heb dit vaker gehad, alleen nu is het ook heel erg duidelijk dat zij dit niet slechts ziet als opvulling voor tentamenuitstelgedrag. Dat we elkaar willen ontmoeten staat al vast. Alleen waar en wanneer nog niet. Ben dus alleen bang dat de verwachtingen weer zo hoog zijn dat het niet zo klikt als op de app, maar dat weet je waarschijnlijk binnen vijf minuten danquote:Op zondag 24 januari 2016 11:17 schreef Koral het volgende:
Zou je nu niet gewoon eens genieten van het moment?
Bewaar je energie voor de date zelf ipv er vooraf zorgen over te maken.

Als je nu al uitgepraat bent voor je gevoel ligt het niet aan de tijdsduur tot de date. Heb je nu al je hele leven besproken?quote:Op zondag 24 januari 2016 11:13 schreef Deezertje het volgende:
Dankzij het leuke gesprek gisteravond kan ik niet wachten tot de date zelf. Maar omdat die nog steeds niet helemaal staat en daarna sowieso lastig qua plannen wordt, toch nog even verder gekeken... Ik ben er al wel achter dat ze helemaal mijn type is, maar ik moet natuurlijk ook haar type zijnWaar ik wel bang voor ben is stilte op de date omdat naar mijn gevoel alles nu wel gezegd is op de app, dus de komende dagen zullen niet meer zo uitgebreid zijn als eerder. Je kan pas verder gaan als je weet dat het ook in real life klikt. Anders begin je de date al met torenhoge verwachtingen en doet het extra pijn als zij de date gezellig vond, maar niet meer dan dat... Ik kan er ook geen hoogte van krijgen of ze met meerdere jongens date/appt, maar gezien de snelle respons steeds heb ik nu nog een streepje voor bij d'r

Natuurlijk niet. Maar de standaard vragen en daarbuiten hebben we al gehad, al kunnen we ook uren lullen over niets. Meer dan 'succes met leren vandaag' zit er niet in vandaag en dan is het tot 22u wel stil denk ik. Daarnaast wil ik toch echt eerst op date zodat je terug kan refereren naar het gesprek en vragen hoe haar tentamens gingen e.d. Je gaat niet hele gebeurtenissen uit je leven delen via de app naar mijn idee. Nu bijna 1,5 week aan de praat dus die date mag wel komen. Anders blijft het heen en weer sturen zonder progressie want je kan net zo goed met een man van 55 aan de praat zijnquote:Op zondag 24 januari 2016 11:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je nu al uitgepraat bent voor je gevoel ligt het niet aan de tijdsduur tot de date. Heb je nu al je hele leven besproken?

Er staat nog niets gepland...quote:Op zondag 24 januari 2016 11:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Zucht.
Hou nou maar gewoon op met mekkeren en wees blij dat je binnenkort een date hebt.

Sssst. Don't feed the black hole.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Er staat nog niets gepland...

Het enige weet ik dat het ook echt tentamenweek is komende week, anders kon ik iig opmaken dat ze nog meerdere opties/mannen had openstaanquote:Op zondag 24 januari 2016 11:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sssst. Don't feed the black hole.

Whut?quote:Op zondag 24 januari 2016 01:08 schreef Cue_ het volgende:
Pff volgens mij heb ik esn nong ding in de kroeg aan de haak geslagen. Effe afwachten nog

Ze heeft een jong ding aan de haak geslagen maar ze moet nog even afwachten of het wat gaat worden. Denk ikquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |