Waarom lukt t sommige mensen dan wel binnen een paar dagen te regelen? Als t klikt stel ik t ook voor maar nee deze week lukt niet weekend al vol etc. Met een knap koppie bereik je meer?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij date ze niet. Dat is het verschil.
Nee, je straalt de levenslust uit van een stoeptegel. Dat is niet aantrekkelijk voor de groep meiden waar jij op denkt te kunnen mikken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom lukt t sommige mensen dan wel binnen een paar dagen te regelen? Als t klikt stel ik t ook voor maar nee deze week lukt niet weekend al vol etc. Met een knap koppie bereik je meer?
Het is deze ene keer dat het door omstandigheden niet lukt. In plaats van blij te zijn dat je een klik hebt met iemand, ga je weer zitten zeiken over dingen die niet fijn zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom lukt t sommige mensen dan wel binnen een paar dagen te regelen? Als t klikt stel ik t ook voor maar nee deze week lukt niet weekend al vol etc. Met een knap koppie bereik je meer?
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, je straalt de levenslust uit van een stoeptegel. Dat is niet aantrekkelijk voor de groep meiden waar jij op denkt te kunnen mikken.
Weekend van 13/14 februari afspreken. Een beetje sociaal contact zou je goed doen. Niet meteen afkappen. Je moet leren accepteren dat de meeste mensen een sociaal leven hebben. Beter ga je in die twee weken niet wachten, maar ook met jezelf aan de slag.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:27 schreef Deezertje het volgende:
Zaterdag.. Nog geen datum helaas dus net maar ff heel direct gevraagd, ook omdat ze volgende week op vakantie is dus als er komende week niks komt we al over half februari spreken.. Maar ze blijft afzijdig... En ik heb helaas ook geen andere gesprekken lopen. Had al geen hoge verwachtingen ivm de afstand dus blijven sowieso alleen de weekenden over..
Edit: ook volgende week niet. Goed ik ben er klaar mee. Op zijn vroegst nu dus weekend van 13/14 feb maar ik zie de bui al hangen vrees ik.
Wederom teleurstelling ook al geeft ze aan dat ze het anders had gezien. Gewoon ongelukkige samenloop van omstandigheden ivm vakantie e.d.
Wat raden jullie aan? Nog eens twee weken appen zonder afspraak trek ik niet. Ik laat mij niet aan het lijntje houden ook al komt ze aardig over hoor.
Dit!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Weekend van 13/14 februari afspreken. Een beetje sociaal contact zou je goed doen. Niet meteen afkappen. Je moet leren accepteren dat de meeste mensen een sociaal leven hebben. Beter ga je in die twee weken niet wachten, maar ook met jezelf aan de slag.
Tja andere optie is er ook niet vrees ik, afkappen is lastig want ze is wel mijn type en zitten op een lijn. Nu wel duidelijkheid dat date op zijn vroegst over 2 weken is maar ik ben op de app wel klaar... Skypen nog een optie maybe?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Weekend van 13/14 februari afspreken. Een beetje sociaal contact zou je goed doen. Niet meteen afkappen. Je moet leren accepteren dat de meeste mensen een sociaal leven hebben. Beter ga je in die twee weken niet wachten, maar ook met jezelf aan de slag.
Je kan haar moeilijk dwingen eerder af te spreken. Dus je hebt twee opties, of je spreekt dan af, of je kapt het af.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:27 schreef Deezertje het volgende:
Zaterdag.. Nog geen datum helaas dus net maar ff heel direct gevraagd, ook omdat ze volgende week op vakantie is dus als er komende week niks komt we al over half februari spreken.. Maar ze blijft afzijdig... En ik heb helaas ook geen andere gesprekken lopen. Had al geen hoge verwachtingen ivm de afstand dus blijven sowieso alleen de weekenden over..
Edit: ook volgende week niet. Goed ik ben er klaar mee. Op zijn vroegst nu dus weekend van 13/14 feb maar ik zie de bui al hangen vrees ik.
Wederom teleurstelling ook al geeft ze aan dat ze het anders had gezien. Gewoon ongelukkige samenloop van omstandigheden ivm vakantie e.d.
Wat raden jullie aan? Nog eens twee weken appen zonder afspraak trek ik niet. Ik laat mij niet aan het lijntje houden ook al komt ze aardig over hoor.
Laat haar eerst lekker op vakantie gaan en als ze terug is, kun je haar appen hoe haar vakantie was e.d. en dan aansturen op een date etc. Als ze niet meer enthousiast is, dan weet je genoeg.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja andere optie is er ook niet vrees ik, afkappen is lastig want ze is wel mijn type en zitten op een lijn. Nu wel duidelijkheid dat date op zijn vroegst over 2 weken is maar ik ben op de app wel klaar... Skypen nog een optie maybe?
Tja net voorgesteld om dat weekend maar te doen maar kreeg te horen dat ze niet weet hoe ze eraan toe is na een week wintersport... Nu laten weten dat ik benieuwd ben en een datum afspreken fijn zou zijn. Ik wil ook best die kant op de eerste keer maar ze wil niks afspreken om teleurstelling te voorkomen dan als het niet doorgaat. Shoot me. Of ze durft niet of ze heeft nog een lijntje lopen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je kan haar moeilijk dwingen eerder af te spreken. Dus je hebt twee opties, of je spreekt dan af, of je kapt het af.
Aangezien je het niet trekt om nog langer te wachten, kap je het dus af.
Easy.
of ze knapt af op je gerust en wil gewoon eerst ff rustig op vakantiequote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja net voorgesteld om dat weekend maar te doen maar kreeg te horen dat ze niet weet hoe ze eraan toe is na een week wintersport... Nu laten weten dat ik benieuwd ben en een datum afspreken fijn zou zijn. Ik wil ook best die kant op de eerste keer maar ze wil niks afspreken om teleurstelling te voorkomen dan als het niet doorgaat. Shoot me. Of ze durft niet of ze heeft nog een lijntje lopen.
Tja een maand appen voor 1 date is best lang hoor. Zeker als ik hier vaak lees dat mensen binnen een week afspreken. Ze geeft nu heel duidelijk aan geen datum te willen afspreken... Aangegeven dat in het niet erg vind als ze nog andere lijntjes heeft lopen, maar dat wel liever hoor. Ook al klopt bovenstaande allemaal hoor, maar een maand lang geen datum willen afspreken komt niet al te enthousiast over, laat staan voor andere afspraken later. Is sowieso een lat relatie als t wat zou worden..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Laat haar eerst lekker op vakantie gaan en als ze terug is, kun je haar appen hoe haar vakantie was e.d. en dan aansturen op een date etc. Als ze niet meer enthousiast is, dan weet je genoeg.
Ach, met mijn date van gister heb ik ook een tijdlang geappt. Niet lange verhalen, maar wel contact. Zegt echt niks. Gisteren hebben we ruim 3 uur met elkaar gesproken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja een maand appen voor 1 date is best lang hoor. Zeker als ik hier vaak lees dat mensen binnen een week afspreken. Ze geeft nu heel duidelijk aan geen datum te willen afspreken... Aangegeven dat in het niet erg vind als ze nog andere lijntjes heeft lopen, maar dat wel liever hoor. Ook al klopt bovenstaande allemaal hoor, maar een maand lang geen datum willen afspreken komt niet al te enthousiast over, laat staan voor andere afspraken later. Is sowieso een lat relatie als t wat zou worden..
Die date gaat er echt niet komen geloof mij maar. Je hebt het zeer waarschijnlijk al verneukt door zo wanhopig over te komen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja een maand appen voor 1 date is best lang hoor. Zeker als ik hier vaak lees dat mensen binnen een week afspreken. Ze geeft nu heel duidelijk aan geen datum te willen afspreken... Aangegeven dat in het niet erg vind als ze nog andere lijntjes heeft lopen, maar dat wel liever hoor. Ook al klopt bovenstaande allemaal hoor, maar een maand lang geen datum willen afspreken komt niet al te enthousiast over, laat staan voor andere afspraken later. Is sowieso een lat relatie als t wat zou worden..
Edit: doet ze niet, moet dus echt geduld hebben.
ik date met iemand waarmee ik een jaar contact had.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach, met mijn date van gister heb ik ook een tijdlang geappt. Niet lange verhalen, maar wel contact. Zegt echt niks. Gisteren hebben we ruim 3 uur met elkaar gesproken.
Tja ze is echt eerlijk en ik wist van te voren de afstand en dat alleen de weekenden overblijven dus als ze gewoon elke week wat heeft dan ben je zo maand verder. Ik reken nu dus op 0 en ga vanaf maandag maar vol aan de bak met studie. Zie ik eind februari wel weer verder. Alle andere gesprekken zijn dood en ik krijg gewoon geen matches op lokaal niveau.. Alsof het universum het zo gepland heeft.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:18 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Die date gaat er echt niet komen geloof mij maar. Je hebt het zeer waarschijnlijk al verneukt door zo wanhopig over te komen.
We zitten toch op die apps voor een date? Een maand appen is al lang als de meeste binnen een paar dagen afspreken, ook op andere forums lees je dat. Andere optie is mensen in real life aanspreken maar ook daar moet je wat opbouwen qua contact vooraf ljjkt me.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik date met iemand waarmee ik een jaar contact had.
Maar als je zo gaat liggen mekkeren als Deezertje zou ik ook echt afhaken
het heeft niets te maken met haar eerlijkheid, überhaupt niet met haar intenties op het moment dat ze zei dat ze pas over een tijdje kon. Door zo aan te dringen en wanhopig te doen duw je haar wegquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja ze is echt eerlijk en ik wist van te voren de afstand en dat alleen de weekenden overblijven dus als ze gewoon elke week wat heeft dan ben je zo maand verder. Ik reken nu dus op 0 en ga vanaf maandag maar vol aan de bak met studie. Zie ik eind februari wel weer verder. Alle andere gesprekken zijn dood en ik krijg gewoon geen matches op lokaal niveau.. Alsof het universum het zo gepland heeft.
waarom spiegel je zo aan anderen? En dan ook nog eens alleen aan de dingen die in je straatje passen? Veel mensen spreken niet binnen een paar dagen af. En ze had ook nog duidelijke redenen. Dan kun je wel gaan zeuren maar dat duwt haar alleen wegquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
We zitten toch op die apps voor een date? Een maand appen is al lang als de meeste binnen een paar dagen afspreken, ook op andere forums lees je dat. Andere optie is mensen in real life aanspreken maar ook daar moet je wat opbouwen qua contact vooraf ljjkt me.
Omdat ik eerder aan het lijntje ben gehouden heb ik daar op dit moment geen zin in. De online datingwereld staat nou eenmaal niet bekend om transparantie en eerlijkheid.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het heeft niets te maken met haar eerlijkheid, überhaupt niet met haar intenties op het moment dat ze zei dat ze pas over een tijdje kon. Door zo aan te dringen en wanhopig te doen duw je haar weg
Jij gaat toch ook geen maand wachten? Juist omdat je verwachtingen dan alleen maar stijgen en je uberhaupt moet kijken of die klik er ook offline is. Een maand appen kost ook tijd en vergt hoop.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom spiegel je zo aan anderen? En dan ook nog eens alleen aan de dingen die in je straatje passen? Veel mensen spreken niet binnen een paar dagen af. En ze had ook nog duidelijke redenen. Dan kun je wel gaan zeuren maar dat duwt haar alleen weg
als je er echt zo weinig vertrouwen in hebt kun je het beter meteen opgevenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik eerder aan het lijntje ben gehouden heb ik daar op dit moment geen zin in. De online datingwereld staat nou eenmaal niet bekend om transparantie en eerlijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |