quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:49 schreef KaBuf het volgende:
Ik heb een nieuwe match op Tinder met een vage tattoo. "I will not sink" met een anker erbij. Het is toch de bedoeling dat een anker zinkt?
Heb ik gedaan, kon ze niet waarderenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]Scherp. Maak er een opmerking over. Goede binnenkomer.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:57 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, kon ze niet waarderen![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:59 schreef Elvi het volgende:
"Wat is je lievelingskleur?"
"Roze"
"Oh dan weten we meteen welke kleur de babykamer is als we een dochter krijgen!"
Holy shit
Mag toch hopen dat zo'n zin niet werkt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:59 schreef Elvi het volgende:
"Roze"
"Oh dan weten we meteen welke kleur de babykamer is als we een dochter krijgen!"
Holy shit
Nee Snelle Jelle is inmiddels uit mn lijstquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:16 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat zo'n zin niet werkt.
Ik word krankjorum van het afwachten en onzeker zijn. Dan trek ik er liever de stekker uit. Als een man me echt wil, dan weet ie dat heus wel na twee keer en mag ik daar ook een bepaalde investering bij verwachten. Er klopt iets niet als iemand nog voor de eerste date zelfs tijdens het autorijden de hele tijd zit te appen en na twee dates in complete radiostilte vervalt. Gewoon niet leuk genoeg, iemand anders die leuker is, of iets met kinderen of andere privésituatie, allemaal begrip voor, maar kennelijk zijn we in beschikbare tijd/aandacht geen match. Ik heb een ander idee van elkaar leren kennen, daar doe je mijns inziens moeite voor, geregeld een berichtje heen en weer sturen. Met Mijnheer Snorkel ging dat hartstikke leuk allemaal, maar daar was geen aantrekkingskracht ondanks een verder heel leuke date.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:08 schreef Koral het volgende:
[..]
Je bent een beetje tegenstrijdig? Tinder contacten opruimen omdat het te lang duurt en anderzijds een post eerder vertellen dat je eerst maar andere dingen doet omdat relatie de laatste 15% is?
Die opgeruimde contacten en date waarbij het initiatief van jou moest komen, zouden die ook niet gewoon bezig kunnen zijn om eerst hun zaakjes op orde te hebben?
In mijn ogen doe je jezelf een beetje te kort doordat je contacten geen kans geeft om te groeien? Wat was je andere post over geen verbondenheid ook alweer?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is ook die "wanhoop". Als je voor je gevoel zo op het wachtbankje zit terwijl je dacht dat er iets wederzijds was ontstaan krijg je op een gegeven moment de neiging (misschien raar maar wel menselijk) om iets af te dwingen of juist gewoon een eind aan het gebeuren te maken. Gewoon, omdat die positie (waar je zelf uiteraard ook invloed op hebt) klote is.
Ik zou daar dan wel weer om moeten lachen eigenlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:59 schreef Elvi het volgende:
"Roze"
Holy shit
Ik zou er wel om kunnen lachen opzich.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:16 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat zo'n zin niet werkt.
Tja hoevaak kom je iemand tegen die weet wat hij wil, die wat hij wil ziet in jou, en ook niet afgeleid is door randzaken en daarom met volle overtuiging voor jou gaat?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:20 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik word krankjorum van het afwachten en onzeker zijn. Dan trek ik er liever de stekker uit. Als een man me echt wil, dan weet ie dat heus wel na twee keer en mag ik daar ook een bepaalde investering bij verwachten. Er klopt iets niet als iemand nog voor de eerste date zelfs tijdens het autorijden de hele tijd zit te appen en na twee dates in complete radiostilte vervalt. Gewoon niet leuk genoeg, iemand anders die leuker is, of iets met kinderen of andere privésituatie, allemaal begrip voor, maar kennelijk zijn we in beschikbare tijd/aandacht geen match. Ik heb een ander idee van elkaar leren kennen, daar doe je mijns inziens moeite voor, geregeld een berichtje heen en weer sturen. Met Mijnheer Snorkel ging dat hartstikke leuk allemaal, maar daar was geen aantrekkingskracht ondanks een verder heel leuke date.
En dit:
[..]
Nee hoor.quote:
Denk dat er dan misschien steeds minder interesse gaat zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2016 08:22 schreef Deezertje het volgende:
Tot er een datum is beperk ik whatsapp echt tot een minimum. Alleen wat als ik te melden heb, al het contact komt toch als 'gesprek op gang houden' over.
Neequote:Op donderdag 28 januari 2016 06:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Ben ik de enige die jeuk krijgt van al die bijnamen?
Ik mag niks meer posten hierquote:
Nog altijd beter dat iemand post waar dan mensen weer over gaan zeuren dan dat heel het topic dood is.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik mag niks meer posten hiergesprek loopt nog steeds en als het goed is komt ze vandaag met een datum voor een date. Moet wel volgende week worden en daarna is ze gelijk op vakantie...verder niks lopen.
Je mag nog wel posten, zolang het ontopic is. En je gaat toch naar een date toe? Daar kun je over posten, zonder natuurlijk eindeloos in herhaling te vallen. Ik hoop voor je dat ze inderdaad met een datum komt. Anders zou ik na vandaag zeggen:quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik mag niks meer posten hiergesprek loopt nog steeds en als het goed is komt ze vandaag met een datum voor een date. Moet wel volgende week worden en daarna is ze gelijk op vakantie...verder niks lopen.
Een date is altijd leuk, maar ik ben minder blij dat er dan weer een gat van 10 dagen tussen zit.. Geen date flow. Maar ja daar veranderd ik niks aanquote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je mag nog wel posten, zolang het ontopic is. En je gaat toch naar een date toe? Daar kun je over posten, zonder natuurlijk eindeloos in herhaling te vallen. Ik hoop voor je dat ze inderdaad met een datum komt. Anders zou ik na vandaag zeggen:
Dat soort eindeloze herhaling dus.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Een date is altijd leuk, maar ik ben minder blij dat er dan weer een gat van 10 dagen tussen zit.. Geen date flow. Maar ja daar veranderd ik niks aanwel jaloers op mensen die binnen 3 dagen een date regelen via tinder.. Ik date ze altijd ver weg en met drukke agenda lijkt t.
Waarom lukt t sommige mensen dan wel binnen een paar dagen te regelen? Als t klikt stel ik t ook voor maar nee deze week lukt niet weekend al vol etc. Met een knap koppie bereik je meer?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij date ze niet. Dat is het verschil.
Nee, je straalt de levenslust uit van een stoeptegel. Dat is niet aantrekkelijk voor de groep meiden waar jij op denkt te kunnen mikken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom lukt t sommige mensen dan wel binnen een paar dagen te regelen? Als t klikt stel ik t ook voor maar nee deze week lukt niet weekend al vol etc. Met een knap koppie bereik je meer?
Het is deze ene keer dat het door omstandigheden niet lukt. In plaats van blij te zijn dat je een klik hebt met iemand, ga je weer zitten zeiken over dingen die niet fijn zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom lukt t sommige mensen dan wel binnen een paar dagen te regelen? Als t klikt stel ik t ook voor maar nee deze week lukt niet weekend al vol etc. Met een knap koppie bereik je meer?
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, je straalt de levenslust uit van een stoeptegel. Dat is niet aantrekkelijk voor de groep meiden waar jij op denkt te kunnen mikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |